Mitä suurta sinulta puuttuu elämästäsi?
Minulta vielä puuttuu löytämättä elämäni rakkaus.
Lapsi ja toiveiden koulutus saatu.
Onko sinulla toteutumattomia haaveita?
Kommentit (32)
Ei puutu mitään, perusasiat on kunnossa. Tietysti olisi kiva jos olisi terve vanhuus ilman vanhainkotia tiedossa, mutta ei voi tietää etukäteen.
Kokoaikainen työ, josta saan asiallista palkkaa. Kouluttauduin huonolle alalle. Määräaikaisuuksia ja osa-aikaisia työsuhteita lähinnä tarjolla.
Terveys
Näköalat
Unelmat
Mahdollisuus koskaan omistaa mitään (koti, auto, mökki)
Työ
Kunnollinen arvostettava koulutus
En koe että minulta puuttuisi lapsi, elämän rakkaus tai perhe, koska en sellaisia halua enkä kaipaa
Rakkaus täälläkin. En edes odota että löytyisi.
No, minulla ei ole mitään sellaista, joka koetaan elämän peruskiviksi tai tärkeiksi asioiksi. Ei ole omaisuutta, ei ole tutkintoa, ei ole työpaikkaa, ei uraa, ei perhettä, ei lapsia, ei kokemuksia, ei onnellisuutta eikä viime vuosina oikein edes terveyttä. Kai minulta siis puuttuu oikeastaan koko elämä.
Onko se tarpeeksi suuri puute?
Perhe puuttuu, enkä tule ikäni vuoksi omia lapsia saamaan. Mutta hyvä parisuhde on löytynyt, olen kiitollinen siitä monen huonon jälkeen.
Oikeaa rakkautta en ole saanut. Tunnetta, että joku rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen.
Oma paikkani maailmassa. Tuntuu, että maailma on muita varten, minä vain olen täällä.
Minulta puuttuu onnellinen ja tasapainoinen lapsuus sekä rakastava äiti.
Enpä kerro.
Ei kuitenkaan liity ihmissuhteisiin, ei kumppaniin, ei lapsiin (tehty aikoja sitten vaikka olenkin vasta 41).
Omaa aikaa. Olen työssäkäyvä omaishoitaja ja olen aivan loppu.
Olen onnekas koska itselläni on hyvä varustus, mutta isotissinen nainen puuttuu. Aikaisemmalla naisellani sellaisia ei ollut.
Rahaa pankissa. Voi että kun olisi säästöjä 100K niin olisin onnellinen.
Iso penis. On vain katkarapukokoluokkaa oleva