Mies kerro mihin ihastuit.
Kommentit (51)
Mieheni kertoi että kun näki mut, tuli tunne että pakko saada tuo.
Ihastun älykkäisiin kauniisiin itsenäisiin naisiin. En saa niitä joten "ihastun" niihin joita on mullekin tarjolla. Parempi näin päin kuin itkeä keskustelupalstoilla miksi alfat vie naiset, vai kuinka?
Suorasukainen, hauska, älykäs (eka joka itseä fiksumpi) ja koulutettu nainen. Kaunis, isot rinnat. Urheilee. Hyvä kokki. Kanamaisuus puuttuu, osaa äijien juttuja. hyvä sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:21"]Iloinen kikatus ja puheliaisuus
[/quote]
Myös puheen sisällöllä on väliä...
Miks toi mies 29:n viesti 15 on saanut niin paljo alapeukkuja? Aika lähellä faktaa kirjoittaa. N49
ei ole koskaan ollut mitään erityistä piirrettä. se on se koko "paketti" vaan mikä iskee tai ei iske.
Monta miestä taas ollut linjoilla.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 07:49"]
Monta miestä taas ollut linjoilla.
[/quote]
Niin? Luuletko ettei täällä pyöri miehiä?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:49"]Söpöihin kasvonpiirteisiin. Ihana iho. Ihanat hiukset. Hottis vartalo. En saanut omakseni. Hajottaa.
[/quote] Pelkät ulkoiset jutut? Ihastuitko pelkkään kuoreen vai oliko luonteessakin jotain?
[/quote]
Subway-työntekijä kyseessä, niin vaikea siihen persoonallisuuteen tutustua kovin läheisesti. Vaikutti iloiselle ja lämpimälle ihmiselle, mutta ehkä sittenkin säästyin pirttihirmulta.
Aika surullista miten pinnallisiin asioihin jotkut miehet näyttävät ihastuvan. Naiset ihastuvat tärkeisiin asioihin kuten älykkyyteen, vastuuntuntoisuuteen, hauskuuteen, luotettavuuteen jne, ja miehet 'söpöihin kasvoihin'. Täytyy sanoa, että naiset vaikuttavat keskimäärin älykkäämmiltä kuin miehet, myös tämän ketjun perusteella.
Pitkään varteen, komeisiin kasvoihin, lihaksikkaaseen olemukseen ja vaaleuteen. Sopivasti housuissa pullottava etumus auttaa kans. Mut luonne on se mikä ratkasee kaiken lopun. Kiltteys on varmaan piirre jota arvostan miehessä eniten.
m21
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:04"]
Miks toi mies 29:n viesti 15 on saanut niin paljo alapeukkuja? Aika lähellä faktaa kirjoittaa. N49
[/quote]
No en ole ollenkaan samaa mieltä. Mun kokemus osoittaa ihan muuta. Lisäksi hänellä on ärsyttävä tapa yleistää kaikki miehet ja kaikki naiset. Jo järki sanoo, että silloin mennään metsään ja pahasti. Ymmärtäisin tuon varman tyylin paremmin , jos hän oikeasti olisi joku asiantuntija, mutta ikävä kyllä kyse on vaan omista, tuulesta temmastuista mielipiteistä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:21"]
Iloinen kikatus ja puheliaisuus
[/quote]
Sama. Tosin itse olin (ja olen edelleen) ujo introvertti joten suhdetta ei syntynyt.