Minne mikrokuituliinat käytön jälkeen??
Kyllä, minulla on juuri näin absurdi ongelma. Kiitos siis jo etukäteen siivousviisaille av-mammoille.
Eli: jos esimerkiksi keittiön pintojen pyyhkimiseen menee 2-3 mk-liinaa päivittäin, minne laitatte liinat sen jälkeen? Pyykkikoneeseen ei kannata laittaa ennen kuin aika monta liinaa "koossa".
Kommentit (30)
Meilläkin menee useita rättejä, eri pinnoille ja eri huoneisiin on väriset.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:38"]Kyllä, minulla on juuri näin absurdi ongelma. Kiitos siis jo etukäteen siivousviisaille av-mammoille. Eli: jos esimerkiksi keittiön pintojen pyyhkimiseen menee 2-3 mk-liinaa päivittäin, minne laitatte liinat sen jälkeen? Pyykkikoneeseen ei kannata laittaa ennen kuin aika monta liinaa "koossa". [/quote] Miksi käytät mikrokuituliinaa tuollaiseen? Itse pesen niillä lasipintoja, peilejä ja ikkunoita kun eivä jätä jälkiä. Keittiön päivittäistasopyyhinnät teen sen sijaa shifoneteilla(miten se nyt kirjoitettiinkaan). Käytän yhtä noin viikon, nakkaan roskiin ja uutta tilalle.
[/quote]
Oletpas ihanan ekologinen "shifonettiesi" kanssa.
Miten voi kulua noin monta liinaa päivässä joka päivä? Etkö tiennyt että liinan voi huuhdella välissä? Itse käytän samaa liinaa 4-5 päivää, jonka jälkeen pistän sen pyykkikoriin odottamaan 60 asteen pyykkiä. Omistan useita liinoja joten ei haittaa vaikka pari olisikin pyykkiä odottelemassa yhtä aikaa.
Minä käytän valmiiksi kosteita puhdistusliinoja vessanpytyn ulkopintojen pyyhkimiseen ja lavuaariin (eri liinalla tietysti). Ulkomailta saa mm ruusun tuoksuisia liinoja, esim Ranskasta ja Espanjasta. Suomesta olen löytänyt vain sitruunan tuoksuisia.
Tämä on joku hygieniahullujen ketju kyllä!
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:22"]Kuka laittaa märkiä liinoja pyykkikoriin.
[/quote]
Minä
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:22"]
Kuka laittaa märkiä liinoja pyykkikoriin.
[/quote]
Miksi niitä märkänä sinne pitäisi laittaa? Äkkiähän yksi liina vaikka hanan päällä kuivahtaa.
Vaihtelen aina välillä ja pesen muiden siivousliinojen ja moppiliinan kanssa. Ei siitä täyttä koneellista tule.
Kuka laittaa märkiä liinoja pyykkikoriin.