velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla
Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.
Kommentit (680)
Neödbekejdjskwnwkdndjjdjfbrbrbeb
Orpeofbebjdbdbenbebebdbrbrbtbrbr
Lföeödjekdbjjsbsndldkdndndbbdbdbdbdbfnfbfnfkf
Kai mä oon vaa lievästi kehitysvammainen sekopää
kukaan ei ees tänne kirjota.. saa 100 kommentteja yksin kirjotella ja tuntuu että mua ei ole nykyää ees olemassa.. kaupan kassa moikkaa töissä ei kukaan puhu.. olen yksinäinen haamu
En tiedä mikä olis paras itsemurha keino alkaan miettimää asiaa.
joo poistetaan vaan kommentteja.. mä en tajua ihmisiä
ergherhethpemrhtpoer,goåer,gpoer,g,poerg
gre g erigojeroigjmerigjermgirgjmoiermgoiemgoiremgoi
olkaa sitte hiljaa.. mulle riitti... teen tänää itsemurhan piste.. pääsee erosta tästä elämästä ja veloista.
Rauhoitu. Päästä ne velat ulosottoon ja perintään. Se päättyy muutamassa vuodessa eikä sitä kukaan saa tietää. Saat enemmän rahaa suojaosuudesta. Olet nyt niin masentunut/epätoivoinen, että se pelottaa naisia. Hoida itseäsi, esim. Lääkitys. Peliriippuvuus vertaistuki hyvä. Siellä on myös naisia.
Hae ruuat ruokajakelusta, jos mahdollista. Pyydä vanhemmilta ennakkoperintöä, jos voivat antaa. Hommaa lisätyö, vaikka wolttokuski tai lehden jakelu, niin laihdut. Treenaa itsestäsi houkuttelevampi ja sitten kun vointi on vähän parempi niin etsit vaikka netistä, jotain samanlaisia asioita läpikäynyttä naista. On 30 tonnia on ihan paska summa tappaa itsensä, vaikka vituttaisikin ankarasti. Tiedän koska hummasin varmaan saman verran kaikkeen paskaan maniassa. T: Naislapsi
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu. Päästä ne velat ulosottoon ja perintään. Se päättyy muutamassa vuodessa eikä sitä kukaan saa tietää. Saat enemmän rahaa suojaosuudesta. Olet nyt niin masentunut/epätoivoinen, että se pelottaa naisia. Hoida itseäsi, esim. Lääkitys. Peliriippuvuus vertaistuki hyvä. Siellä on myös naisia.
Hae ruuat ruokajakelusta, jos mahdollista. Pyydä vanhemmilta ennakkoperintöä, jos voivat antaa. Hommaa lisätyö, vaikka wolttokuski tai lehden jakelu, niin laihdut. Treenaa itsestäsi houkuttelevampi ja sitten kun vointi on vähän parempi niin etsit vaikka netistä, jotain samanlaisia asioita läpikäynyttä naista. On 30 tonnia on ihan paska summa tappaa itsensä, vaikka vituttaisikin ankarasti. Tiedän koska hummasin varmaan saman verran kaikkeen paskaan maniassa. T: Naislapsi
Ihan sama en saa koskaa enää naista.. enkä päästä ulosottoon.. en todellakaan
Soita velkaneuvontaan.
Jos pääset velkajärjestelyyn, saat ne maksettua.
Sinun on itse autettava itseäsi, ei ruikuttaminen täällä mitään auta.
No en taida päästä kun on pienet tulot ja kaikkee.. no olkoot sitte ihan sama.
Joudun nyt maksaa palkasta 324 e pankkiin minimierä kk.. sitte toinen laina 148 e kk ja 3 luottokortti 100 e kk
Vierailija kirjoitti:
Joudun nyt maksaa palkasta 324 e pankkiin minimierä kk.. sitte toinen laina 148 e kk ja 3 luottokortti 100 e kk
Sitten vielä 100 € terapia kk
Katkaise ensin nuo ylimääräiset viihdepalvelut, television ja netin ilmaistarjontaakin on valtavasti.
Ja toiseksi laske, paljonko siihen juomiseen menee kuukaudessa rahaa, se on yllättävän iso summa. Pelaaminen myös pois, siitä ei voitolle jää. Pelaa ennemmin ilmaisia pelejä.
Liikunnasta saa hyvänolon hormoneja, mitäpä jos kävisit kävelyllä tai tekisit kotona jotain pientäkin lihastreeniä. Kävely on terveellisintä liikuntaa ja parasta aivoille.
Oon nyt ihan jumissa elämässä en voi tehdä mitää koska ei ole rahaa niinku yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Katkaise ensin nuo ylimääräiset viihdepalvelut, television ja netin ilmaistarjontaakin on valtavasti.
Ja toiseksi laske, paljonko siihen juomiseen menee kuukaudessa rahaa, se on yllättävän iso summa. Pelaaminen myös pois, siitä ei voitolle jää. Pelaa ennemmin ilmaisia pelejä.
Liikunnasta saa hyvänolon hormoneja, mitäpä jos kävisit kävelyllä tai tekisit kotona jotain pientäkin lihastreeniä. Kävely on terveellisintä liikuntaa ja parasta aivoille.
En juo ollenkaa ei mene yhtään rahaa.. mutta laskin että jää 200 e kk.. ei se riitä
J3nenelwneoemfvrnr rbe beöene