Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla

Vierailija
03.11.2021 |

Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.

Kommentit (680)

Vierailija
281/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

J3nenelwneoemfvrnr rbe beöene

Vierailija
282/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neödbekejdjskwnwkdndjjdjfbrbrbeb

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpeofbebjdbdbenbebebdbrbrbtbrbr

Vierailija
284/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lföeödjekdbjjsbsndldkdndndbbdbdbdbdbfnfbfnfkf

Vierailija
285/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon vaa lievästi kehitysvammainen sekopää

Vierailija
286/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ees tänne kirjota.. saa 100 kommentteja yksin kirjotella ja tuntuu että mua ei ole nykyää ees olemassa.. kaupan kassa moikkaa töissä ei kukaan puhu.. olen yksinäinen haamu

Vierailija
287/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä olis paras itsemurha keino alkaan miettimää asiaa.

Vierailija
288/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo poistetaan vaan kommentteja.. mä en tajua ihmisiä

Vierailija
289/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ergherhethpemrhtpoer,goåer,gpoer,g,poerg

Vierailija
290/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

gre g erigojeroigjmerigjermgirgjmoiermgoiemgoiremgoi

Vierailija
291/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa sitte hiljaa.. mulle riitti... teen tänää itsemurhan piste.. pääsee erosta tästä elämästä ja veloista.

Vierailija
292/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Päästä ne velat ulosottoon ja perintään. Se päättyy muutamassa vuodessa eikä sitä kukaan saa tietää. Saat enemmän rahaa suojaosuudesta. Olet nyt niin masentunut/epätoivoinen, että se pelottaa naisia. Hoida itseäsi, esim. Lääkitys. Peliriippuvuus vertaistuki hyvä. Siellä on myös naisia.

Hae ruuat ruokajakelusta, jos mahdollista. Pyydä vanhemmilta ennakkoperintöä, jos voivat antaa. Hommaa lisätyö, vaikka wolttokuski tai lehden jakelu, niin laihdut. Treenaa itsestäsi houkuttelevampi ja sitten kun vointi on vähän parempi niin etsit vaikka netistä, jotain samanlaisia asioita läpikäynyttä naista. On 30 tonnia on ihan paska summa tappaa itsensä, vaikka vituttaisikin ankarasti. Tiedän koska hummasin varmaan saman verran kaikkeen paskaan maniassa. T: Naislapsi

Vierailija
293/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu. Päästä ne velat ulosottoon ja perintään. Se päättyy muutamassa vuodessa eikä sitä kukaan saa tietää. Saat enemmän rahaa suojaosuudesta. Olet nyt niin masentunut/epätoivoinen, että se pelottaa naisia. Hoida itseäsi, esim. Lääkitys. Peliriippuvuus vertaistuki hyvä. Siellä on myös naisia.

Hae ruuat ruokajakelusta, jos mahdollista. Pyydä vanhemmilta ennakkoperintöä, jos voivat antaa. Hommaa lisätyö, vaikka wolttokuski tai lehden jakelu, niin laihdut. Treenaa itsestäsi houkuttelevampi ja sitten kun vointi on vähän parempi niin etsit vaikka netistä, jotain samanlaisia asioita läpikäynyttä naista. On 30 tonnia on ihan paska summa tappaa itsensä, vaikka vituttaisikin ankarasti. Tiedän koska hummasin varmaan saman verran kaikkeen paskaan maniassa. T: Naislapsi

Ihan sama en saa koskaa enää naista.. enkä päästä ulosottoon.. en todellakaan

Vierailija
294/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita velkaneuvontaan.

Jos pääset velkajärjestelyyn, saat ne maksettua.

Sinun on itse autettava itseäsi, ei ruikuttaminen täällä mitään auta.

Vierailija
295/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en taida päästä kun on pienet tulot ja kaikkee.. no olkoot sitte ihan sama.

Vierailija
296/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun nyt maksaa palkasta 324 e pankkiin minimierä kk.. sitte toinen laina 148 e kk ja 3 luottokortti 100 e kk

Vierailija
297/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun nyt maksaa palkasta 324 e pankkiin minimierä kk.. sitte toinen laina 148 e kk ja 3 luottokortti 100 e kk

Sitten vielä 100 € terapia kk

Vierailija
298/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise ensin nuo ylimääräiset viihdepalvelut, television ja netin ilmaistarjontaakin on valtavasti.

Ja toiseksi laske, paljonko siihen juomiseen menee kuukaudessa rahaa, se on yllättävän iso summa. Pelaaminen myös pois, siitä ei voitolle jää. Pelaa ennemmin ilmaisia pelejä.

Liikunnasta saa hyvänolon hormoneja, mitäpä jos kävisit kävelyllä tai tekisit kotona jotain pientäkin lihastreeniä. Kävely on terveellisintä liikuntaa ja parasta aivoille.

Vierailija
299/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt ihan jumissa elämässä en voi tehdä mitää koska ei ole rahaa niinku yhtään.

Vierailija
300/680 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaise ensin nuo ylimääräiset viihdepalvelut, television ja netin ilmaistarjontaakin on valtavasti.

Ja toiseksi laske, paljonko siihen juomiseen menee kuukaudessa rahaa, se on yllättävän iso summa. Pelaaminen myös pois, siitä ei voitolle jää. Pelaa ennemmin ilmaisia pelejä.

Liikunnasta saa hyvänolon hormoneja, mitäpä jos kävisit kävelyllä tai tekisit kotona jotain pientäkin lihastreeniä. Kävely on terveellisintä liikuntaa ja parasta aivoille.

En juo ollenkaa ei mene yhtään rahaa.. mutta laskin että jää 200 e kk.. ei se riitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan