Paskimmat tai epäonnistuneimmat HÄÄT missä ootte ollut?
Mitä tapahtui?
Eikä nyt tänne sit mitään "käy sääliksi kun toisten häitä haukutte" -settiä, täällähän niistä on hyvä avautua!
Itellä ei oo ollut mitään erityisen huonoja, tylsiä häitä on ollut joissa ei selkeää ohjelmaa, yksissä ei ollut esim. mitään puheita ja leikkeinä vaan sulhasen ryöstö joka oli tosi kiusallinen morsiammelle ja sit tää leikki missä vieraat nostelee korista lappuja joissa on jotain tehtäviä.... tuskin kukaan näitä tehtäviä tulee ikinä toteuttamaan.
Kommentit (1007)
Nostetaan, koska hääjutut on kivoja kesällä!
Helle pilaa häät kuin häät. Erään sukulaisen häissä oli just tämmöinen keli kuin tänään (+30c) ja oli kammottavan kuuma niin sisällä kuin ulkona. Ulos oli laitettu kaikenlaista kivaa, mutta kukaan ei halunnut lähteä sisältä pihalle paahteeseen ennen hämärää. Sisätiloja ei oltu ajateltu, että jengi kykkii siellä suurimman osan ajasta. Mummoille piti väkisin syöttää jotain suolaista, etteivät pökertyneet.
Omissa häissäni taas anoppi yritti parhaansa mukaan varastaa huomion. Sääti ja sähelsi joka paikassa, puhui sekavia vieraille ja hlökunnalle, tuli jatkuvasti häiritsemään miestäni "tärkeissä asioissa" kuten kuinka häntä pitäisi auttaa varaston siivoamisessa (todellako meinaat, että poikaasi kiinnostaa omissa häissään pohtia äitinsä rojuja?), ja tietysti kaiken huipuksi oli pukeutunut likaisiin ja kauhtuneisiin vaatteisiin. Minua ei kiinnosta mitä hän päälleen laittaa, mutta olisi nyt voinut edes vähän kunnioittaa omaa poikaansa laittamalla puhtaan paidan.
Tuo pukeutumisjuttu raivostuttaa yhä, muut lähinnä naurattaa. Ihan kuin anopilla ei olisi ollut parempia vaatteita (tiedän, että on, koska miehen veljen häissä vuosi aiemmin oli oikein nätisti pukeutunut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat hääni. Muusikkomies päätti yllätyksenä soittaa bändinsä kanssa kevyen 4h keikan vaikka häitä suunnitellessa sovittiin ettei hänen bändinsä soita häissämme. Soittivat niin kovalla, ettei keskustelu samassa tilassa onnistunut. Ja vain musiikkia josta mies piti. Lopulta mies vielä suuttui minulle kun vietettiin suurin osa tästä keikasta kavereideni kanssa ulkona. Onneksi on ex
Oonkohan ollu sun häissä? Sulhasen bändi soitti monta tuntia metallimusiikkia. Olivat kaiken lisäksi niin kännissä ettei siitä tahtonut tulla mitään
Ai että, kuulostaa hauskalta :D vaikka ymmärrän että oikeasti varmaan aika epämiellyttävää. Vanha ketju mutta näitä on hauska lukea kun pohdin juuri vaatteitani serkun häihin niin ajauduin lukemaan näitä keskusteluja.
En ole monessakaan häissä käynyt elämäni aikana, kun monet ovat menneet ihan vaan nopeasti maistraatissa vihille, mutta kerran olin häissä, jossa hääpari oli uskovainen ja siellä oli kaikenlaisia virsiä ja rukouksia, mikä tuntui kiusalliselta, kun minä en usko jumalaan
Vähän samantyyppisissä häissä olleena. Olisi ihan fiksua, jos juhlatila olisi yhtenäinen. Itse en nähnyt koko morsiusparia. Olimme varmaan viimeiseen pöytään ja viimeiseen huoneeseen sullotut vieraat. Tuli vähän olo, että meidät oli sinne pakosta kutsuttu. Myöhemmin selvisi, että meillä oli jotain jäänyt häissä kuulematta, mikä ilmeisesti olisi pitänyt kuulla. No ei kuulunut, eikä ollut muutenkaan mistään ohjelmasta mitään tietoa. Kai siellä jotain tapahtui. Me syötiin ja oltiin omissa oloissamme.
Morsian oli kutsunut häihin kaksi vanhaa ystäväänsä, jotka olivat olleet aikaisemmin yhdessä mutta eronneet hiljattain. Ystävä A otti häihin aveciksi uuden tyttöystävänsä, mistä v*ttuuntuneena ystävä B alkoi kiskoa kaksin käsin boolia. Neiti B alkoi sitten humaltuneena höpöttämään sekavia, kiljahtelemaan spontaanisti ja meni tanssilattialle kompuroimaan jo ennen häävalssia. :D Morsiamen piti äitinsä kanssa oikeasti pakottaa ystävä sivuhuoneeseen lepäämään. Itse en kyllä ikinä kehtaisi järjestää moista kohtausta kenenkään häissä.
Ei kirkkoon. Jossain kivassa paikassa vihkiminen, esimerkiksi thai hieronta paikassa. Sitten kunnolla seksiä vihkimisen jälkeen ja mielellään anoppi puuhiin mukaan jos on alle 70-vuotias. Sitten kunnon ruokaa eikä mitään vekeruokaa, inhoan kaikkia kasvisruokia. Pliis, tarjotkaa liharuokaa. Sitten jotain sairasta ohjelmaa, mutta ei perinteisiä leikkejä eikä missään nimessä iskelmämusiikkia, joka on huonoa kuunneltavaa. Vaikka joku eroottinen hieronta tai mikä seksishow tahansa mutta ei näitä perinteisiä tansseja. Esimerkiksi jos morsiamella on hyvännäköinen sisko, hän voi harrastaa seksiä sulhasen kanssa kaikkien nähden. Juomaa saa olla, pitää liioitella sen viinan suhteen. Tuhat litraa riittää ja kaikilla hauskempi olla.
Itse häät olivat oikein kivat, mutta morsiamen joku sukulaisnainen yritti heittää minut ulos kesken kaiken :D
Olin tuolloin 19-vuotias opiskelija, rahat olivat tiukilla ja ainoa juhlamekkoni oli valkoinen kotelomekko jossa oli mustia yksityiskohtia (kaulus, napitus, pitsivyö). Kysyin morsiamelta ennen häitä, onko mekkoni ok (esitin vaihtoehdoksi, että voin kyllä lainata joltakulta kaveriltani toista mekkoa jos morsian haluaa pitää perinteestä kiinni) ja morsian hyväksyi. Minulla oli mustat sukkahousut ja musta jakkutakki mekon päällä, joten kokonaisuutena asuni oli aika 50/50 musta-valkoinen, eikä mekko todellakaan ollut häämekoksi mitenkään verrattavissa, mikä ymmärtääkseni on pointti siinä miksi valkoinen on yleensä morsiamelle varattu väri.
Morsiamella asuni ei tosiaan siis ollut ongelma, mutta joku hänen sukulaisensa pillastui valkoisesta mekosta asuni pohjana totaalisesti ja ilmeisesti halusi "pelastaa häät" heittämällä minut ulos. Hääparilta onneksi välikohtaus jäi näkemättä, mutta olihan se noloa ja nuorelle minulle pelottavaakin kun ventovieras kiukkuinen täti-ihminen repii käsipuolesta loukkauksia sihisten ja käskee painumaan ulos juhlista joihin minut oli kutsuttu eikä ottanut kuuleviin korviinsa selityksiä siitä, että morsiamelle asuni tosiaan on ennakkoon varmistettu olevan ok (hääpari oli ystäväpariskunta jonka olimme mieheni kanssa tunteneet vuosia ja joiden kanssa vietimme säännöllisesti aikaa), eikä se edes kokonaisuutena ollut täysvalkoinen.
Itse en vieläkään niele niin tiukkaa tulkintaa perinteestä, että vierailla ei saisi olla lainkaan valkeaa asussaan, kokovalkoisen tai väristä riippumatta morsiamen asusta huomion vievän asun sopimattomuuden ymmärrän.