Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paskimmat tai epäonnistuneimmat HÄÄT missä ootte ollut?

Vierailija
14.01.2015 |

Mitä tapahtui?

Eikä nyt tänne sit mitään "käy sääliksi kun toisten häitä haukutte" -settiä, täällähän niistä on hyvä avautua!

Itellä ei oo ollut mitään erityisen huonoja, tylsiä häitä on ollut joissa ei selkeää ohjelmaa, yksissä ei ollut esim. mitään puheita ja leikkeinä vaan sulhasen ryöstö joka oli tosi kiusallinen morsiammelle ja sit tää leikki missä vieraat nostelee korista lappuja joissa on jotain tehtäviä.... tuskin kukaan näitä tehtäviä tulee ikinä toteuttamaan.

Kommentit (1007)

Vierailija
961/1007 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
962/1007 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja onko seksi muka hyvää silloin, kun sitä tehdään ensimmäisen kerran elämässään? Ei taitaisi paljon pysyviä liittoja olla, jos pelkän seksin perusteella lopetettaisiin hyvä ihmissuhde heti, kun ensimmäiset kokeilut tehtäisiin ja ei tuntuisikaan niin ylimaallisen hyvältä kuin on kuviteltu. Ei muuta kuin ero kehiin ja uutta etsimään ja taas pettymään."

Kauheaa se on jos vasta hääyönä selviää, että palikat ei oikein sovikkaan tai toista ei ehkä huvita koko homma ensinkään, muuten kuin ehkä lapsentekomielessä... Ei seksi ole tärkeintä, mutta toimiva suhde on useiden asioiden summa. Perustarve seksi on kuitenkin monille ja haasteellinen alku liitolle jos intressit sängyssä olennaisesti eroavat ja toinen ei koe tulevansa tyydytetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1007 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revisiitä kirjoitti:

Hauskoja juttuja kamalsita häistä. Luin ketjun läpi aamukahvin aikaan monena aamuna. Mutta sivujen 48-49 inttäjät pilasivat lopun, kun eivät pysyneet asiassa, jota kysyttiin.

Ilmoittakaa nämä vestit asiattomaksi, niin sieltä aina joku liipaisinherkkä poistaja löytyy joka ne deletoi saman tien.

Vierailija
964/1007 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltiksessä jo tämäkin ketju...

Vierailija
965/1007 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pari piti vihkitilaisuuden pienellä porukalla, mutta hääjuhlaan oli kutsuttu meitä puolituttuja kymmeniä ellei satoja.

Juhlakutsussa oli pääsymaksu, silloin 20 markkaa. Ei ollut tarjolla mitään, juomat piti maksaa itse. Bändeinä oli parin kavereita, kellarirämpyttelijöitä. He siis halusivat kutsua mahdollisimman paljon porukkaa juhlimaan heidän kanssaan, tarkemmin antamaan heille rahaa.

Jokainen siis maksoi itse ravintolalle.

Ovat jo eronneet.

Vierailija
966/1007 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, joko jutut ovat loppuneet?

Vierailija
967/1007 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltiksessä jo tämäkin ketju...

Siis missä? Tarkenna tai linkkaa, kiitos!

Vierailija
968/1007 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka nousee häiden jälkeisenä aamuna, kauheassa krapulassa siivoamaan juhlapaikkaa? Sitä varten on ihan ammattilaisiakin.

Jos sut on pyydetty kaasoksi ei silloin ole tapana vetää persekännejä vaan auttaa häiden järjestelyssä. Jos et kestä olla juomatta, älä suostu kaasoksi?

Vierailija
969/1007 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian oli juovuksissa.

Vierailija
970/1007 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissosekeittohäät, jossa kärsittiin nälkää loppuilta eikä päästy edes istumaan, koska penkit ei riittäneet. Kiva syödä kertislautaselta soppaa pihassa seisten...

Vierailija
971/1007 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
972/1007 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hello

Vierailija
973/1007 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paskat häät jo lusittu?

Vierailija
974/1007 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi kun toisten häitä haukutte.

Vierailija
975/1007 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi kun toisten häitä haukutte.

Löysitkö omat hääsi täältä? :D

Vierailija
976/1007 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut suomalaisissa häissä, tulen vain ihmettelemään yhtä asiaa. Miten ruoka voi loppua kesken? Mun kotimaassa häitä juhlitaan lähes poikkeuksetta ravintolassa, jossa on ”häämenu” eli hääpari on antanut vieraille vaihtoehdoiksi tyyliin liharuoka, kalaruoka vai kasvisruoka. Siltä listalta tilataan, hääparin piikkiin.

Miten se Suomessa toimii?

Vierailija
977/1007 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omista häistä 25v edelleen yhdessä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi sillain hauskasti, että yks ei-niin-lähisukulainen jonka kyllä olin kuullut menevän naimisiin laittoi mulle Facebookissa viestiä (ilmeisesti sama viesti oli lähtenyt useemmalle muullekkin viestin sisällön perusteella) jossa luki jotakuinkin näin "Meidän hääjuhlaan tuli peruutuksia joten muutamia paikkoja olisi vielä vapaana, laittakaa viestiä jos haluatte osallistua." Sanomattakin lienee selvää etten paljon laittanut :D 

Olipa todella jaloa. Että olisit saanut peruutuspaikan heidän arvovaltaisiin kemuihinsa. Minä sain viime kesänä hääkutsun, josta ei selvinnyt edes mihin minut kutsuttiin. Siinä oli sulhasen koko nimi ja morsiamen etunimi. Sulhasesta en ollut koskaan kuullutkaan ja morsian paljastui sukulaiseksi, jota en ollut nähnyt ainakaan 20 vuoteen. Lähestyvän eläkeiän kynnyksellä päätti viimein avioitua. Lahjatoive oli rahaa eikä sitten mitään pikkusummia. Kutsu meni roskiin. 

Joskus peruutuspaikoille on hyvä syy. Olin jonkin aikaa sitten ystävän häissä, jonne meidät kutsuttiin, kun osa sukulaisista ilmoitti etteivät pääse. Syynä oli se, että häät järjestettiin nopealla aikataululla, ja hääpaikaksi joka ei olisi hirveän kaukana kaikesta saatiin hyvin pieni (mutta kaunis) tila. Etusijan kutsuissa saivat läheiset sukulaiset, mikä on mielestäni luonnollista. Ystäviä kutsuttiin sitten sen mukaan, kun ”paikkoja vapautui”. Minä tai mieheni ei kumpikaan loukkaantuneet tästä. Häätilan pienuuden vuoksi myöskään mitään ohjelmaa ei ollut, mutta häät olivat silti yhdet mukavimmista missä olen koskaan ollut.

Tämä riippuu kuinka sen ottaa. Mä olen nähnyt morsiamen olettavan että ihmiset suorastaan kerjää päästä hänen häihinsä ja peruutuspaikkoja sit lopuksi jaellaan rippikoulukavereille (joita ei olla sen jälkeen nähty) että saadaan väkeä häihin.

Vierailija
978/1007 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ollut suomalaisissa häissä, tulen vain ihmettelemään yhtä asiaa. Miten ruoka voi loppua kesken? Mun kotimaassa häitä juhlitaan lähes poikkeuksetta ravintolassa, jossa on ”häämenu” eli hääpari on antanut vieraille vaihtoehdoiksi tyyliin liharuoka, kalaruoka vai kasvisruoka. Siltä listalta tilataan, hääparin piikkiin.

Miten se Suomessa toimii?

Täällä järjestetään häät kirkossa koska on tärkeää että ihan luovuttaa sen 40-vuotiaan, jo kerran naimisissa olleen, 4 lapsen äidin, sille tulevalle miehelleen.

Viinat morsiuspari hakee jostain halvan viinan maasta, eli täällä pitopalvelu järjestää vain ruuan.

Sit lasketaan, 50 vierasta = 50 ihmiselle lohta, perunoita ja lihapullia.

Ja sit paikalle tulee sululaiset jotka luulee että ollaan ABC:n buffetissa äitienpäivänä ja alkaa syömään.

toinen vaihtoehto on että 50 vierasta = 35 syöjää pihin morsiamen mielestä.

Tai sit ruuat tekee sulhasen äiti ja se ei vain osannut laskea oikein. Tai osas ja se ABC syöjä tulee näihinkin häihin 🤔

Vierailija
979/1007 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on fb häät 2020 ryhmässä mielet pahottuneet kun täällä kehdataan suurta päivää arvostella 😂

Vierailija
980/1007 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin täältä omia häitäni, mutten löytänyt. Vieraille ne olivat luultavasti pelkkää kärsimystä. Joten tässä.

Olimme mieheni kanssa nuoria, halusimme vain naimisiin, vaikka maistraatissa. Mutta tämähän ei suvuillemme käynyt. Niinpä vanhempani ostivat minulle kermakakkumekon, hommasivat kampaajan joka laittoi tukkani korkkiruuveille, kutsuivat 100 meille tuntematonta ihmistä, ruokatarjoiluna oli karjalanpaistia ja karjalanpiirakoita, joku ikäloppu setä lausui puoli tuntia kestäneen runon ja haitari soi 5 tuntia. Juhlapaikka oli koristeltu tiimarikrääsällä anopin toimesta. Alkumalja oli makeaa kuohuviiniä, muuta alkoholia ei tarjottu. Jos hakemalla hakee kaikkein kaukaisinta ajatusta siitä, millaiset häät mieheni kanssa halusimme, niin nämä olivat ne. Menimme nukkumaan klo 21. No ei sillä liiton kestoon ollut vaikutusta, nyt häistä on 32 vuotta ja edelleen naimisissa.

Minun anoppini sai raivokohtauksen kun kuuli että menemme naimisiin ja ihan itse suunnittelemme häät. Huusi ja haukkui koko 3 kk ennen häitä, aikaisemmin ei mieheni hänelle kertonut naimisiinmenosta, koska tiesi mitä tuleman piti. Anoppi kiljui kuinka saa sitten hävetä häitä, kun siellä kaikki häntä katsovat. Häiden jälkeen joutui tunnustamaan että oli erittäin tyylikkäät ja hienot häät. Mutta periksi ei miehen kanssa annettu, ajateltiin että meidän on häät, huuda vaikka kurkkusi ruvelle. Sellainen iloinen karjalaisanoppi minulla. Kesällä vietämme 31v hääpäivää.