Paskimmat tai epäonnistuneimmat HÄÄT missä ootte ollut?
Mitä tapahtui?
Eikä nyt tänne sit mitään "käy sääliksi kun toisten häitä haukutte" -settiä, täällähän niistä on hyvä avautua!
Itellä ei oo ollut mitään erityisen huonoja, tylsiä häitä on ollut joissa ei selkeää ohjelmaa, yksissä ei ollut esim. mitään puheita ja leikkeinä vaan sulhasen ryöstö joka oli tosi kiusallinen morsiammelle ja sit tää leikki missä vieraat nostelee korista lappuja joissa on jotain tehtäviä.... tuskin kukaan näitä tehtäviä tulee ikinä toteuttamaan.
Kommentit (1007)
Paskoihin häihin ei ole (vielä) tullut kutsua, monissa tylsissä ja pitkäveteisissä häissä sen sijaan on ollut kunnia olla vieraana. Epäonnistumisia on osunut miltei kaikkiin häihin, nämä jääneet päälimmäisenä mieleen:
- Häät järjestetty pihistelemällä kulut aivan minimiin (luonne- ei varallisuuskysymys). Ruokana janssoninkiusausta ja juomana pirtuun tehtyä boolia. Loppuillasta sukulaismiehet tappelivat, olisiko ollut nälkäkiukku?
- Häät ilmeisesti järjestetty pikavauhdilla ja vähän kaikki yksityiskohdat ovat sinnepäin. Huvittavin oli "bändi", kolmen miehen koominen humppapumppu kuin suoraan jostain Kummelin sketsistä.
- Häät, joissa kukaan ei pitänyt huolta aikataulusta. Ohjelmaan kirjattu viimeinen valssi jäi uupumaan kun bändi alkoi kasailemaan kamojaan. Juhlat loppuivat siihen, kuin seinään.
- Useammatkin häät, joissa joko sulhanen tai morsian on ollut illan myötä aivan totaalisen lärvit. Pahimmassa tapauksessa myös itkenyt ja vuodattanut pahaa oloaan, tämä yleensä morsian.
- Ja vielä häät, joissa aivan kaikki sujui just eikä melkein ja järjestelyt/koristelut ym. oli viimeisen päälle hiottu. Kaasoja oli lauma ja bestmanejakin kourallinen. Koko häiden läpi huokui morsiamen rautainen tahto ja hallintaote kaikkeen. Väkisinkin tuli mietettyä kuinka auvoisa liitto parille oli tulossa.
Nuoren uskovaisen parin häät. Alkoholia ei tarjoiltu, mutta jollakin oli takakonttibaari ja seksin lisäksi myös alkon suhteen täysin kokematon sulhanen juotettiin känniin, selitti sitten sylki roiskuen miten panettaa joka v""un päivä mutta muija ei anna. Morsian itki, sulhasen isä oli niin raivoissaan että meinasi lyödä poikaansa. Nämä alkoholia tarjoilleet ( käsittääkseni jotai sulhasen pikkuserkkua) häädettiin paikalta viinoineen,mutta vahinko oli oli käynyt.
Kävin pienissä ja kivoissa häissä. Ihanaa. Tuli siitä sitten mieleen karseimmat hääkokemukset, joista yksi kyllä sattui olemaan ihan omissa häissäni. Loppuyöstä alkoi satamaan kaatamalla ja poistuimme hääjuhlapaikalta hyvästien jälkeen. Taksi ei ensin kuulunut ja kun taksi viimein tuli niin sen nappasivat nenämme edestä anoppi siskonsa kanssa!
Siinä sitten kaatosateessa roikuttiin taksin ovenkahvassa sulhasen kanssa, minä hääpuku märkänä ja yritettiin ylipuhua taksin sieppaajia antamaan taksi meille tai vaihtoehtoisesti ottamaan meidätkin kyytiin.
Ei onnistu, taksi on nyt heidän kun he sinne ehtivät kirmaavaan!
Vasta kun muut häävieraat puuttuivat asiaan niin kasvonsa pelastaakseen armollisesti ottivat meidät taksiin. Niin ja tosiaan toista taksia ei ollut tulossa taksikuskin mukaan, joten uuttakaan ei voinut jäädä odottomaan.
Mielettömän ihana päivä, upeat juhlat, tunteikkaat jäähyväiset lähtiessä vierailta ja sitten --täydellinen mahalasku. Taksimatka taitettiin vettä tiputtelevana hiljaisuuden vallitessa.
Tästäkin on aikaa jo 20 vuotta ja vieläkin naimisissa ja anoppiin asialliset välit. Mutta vieläkin muistan anopin ja siskonsa omahyväisen tyytyväiset hymyt taksin sisältä, kun onnistuivat nappaamaan hääparin edestä kyydin. Enkä yhäkään pysty ymmärtämään miksi ihminen käyttäytyy tuolla tavalla, mutta anopille (ja siskolleen) hyvin luonteenomaista.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:28"]
sulhanen yski koko vihkitoimituksen ja krapulaisen oloinen morsian tiuski "lopeta älä yski ÄLÄ YSKI!!!!"jatkot kesämökillä: makaronilaatikkoa ja kaljaa, Popeda soi, hääpari veti lärvit ja alkoi tapella. kyseessä parikymppinen pariskunta, 90-luvun puolessavälissä. erosivat muutamaa vuotta ja kahta lasta myöhemmin..
Tää oli kyllä paras :D
Luin ensin että erosivat muutamaa kaljaa myöhemmin muttei ollutkaan niin. :D
Jokohan tänä kesänä saadaan lisää tarinoita ketjuun?
Kristiina xx kirjoitti:
Eräissä häissä hääpari oli uskovaisia, he eivät mm. Olleet paneskelleet kertaakaan eläessään ennen naimisiinmenoa vaikka olivatkin 22-24-vuotiaita. Häissä veikattiin jatkuvasti höpöhöpö virsiä
Valkeus loistaa pimeydessä mutta pimeys ei sitä käsittänyt.
Jos meistä sisaruksista nuorimmainen, eli se ainut sisaruksista, joka on koskaan seurustellut, aikoo mennä naimisiin niin en niihin häihin kyllä tule osallistumaan. Yksinäisenä en kestä katsella onnellisia pariskuntia, joissa miehellä on nätti nainen käsipuolessa. Tulee vain vihan ja katkeruuden tunteet pintaan. Jos omat vanhempani pakottavat jollakin tavalla häihin (perintöä ei tule tjsp), niin aion vetää jonkinlaisen mielenilmaisun pystyyn. Todennäköisesti teen niin, etten hymyile, puhu kenellekään mitään ja vedän täysin välinpitämättömän roolin päälle. Enkä onnittele
M36
Olin 16v ja ostanut kauniin mekon ja kengät, äiti maksoi myös meikkaajan ja kampaajan. Muut juhlivat ja pitivät hauskaa kun minusta tehtiin automaattisesti lapsenvahti. Vahdin syrjässä neljää 2-4v poikaa, koska lapset eivät saaneet häiritä juhlia. Juhlien jatkot järjestettiin vieläpä (kirkon jälkeen) järvenrantamökillä. Olin aivan paniikissa siitä mitä jos joku lapsista hukkuu. En ehtinyt tarjoilupöytään mukaan vaan söin lasten kanssa ranskalaisia ja nakkeja.
En mennyt saman sukulaisen seuraaviin häihin kahta vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olin 16v ja ostanut kauniin mekon ja kengät, äiti maksoi myös meikkaajan ja kampaajan. Muut juhlivat ja pitivät hauskaa kun minusta tehtiin automaattisesti lapsenvahti. Vahdin syrjässä neljää 2-4v poikaa, koska lapset eivät saaneet häiritä juhlia. Juhlien jatkot järjestettiin vieläpä (kirkon jälkeen) järvenrantamökillä. Olin aivan paniikissa siitä mitä jos joku lapsista hukkuu. En ehtinyt tarjoilupöytään mukaan vaan söin lasten kanssa ranskalaisia ja nakkeja.
Miksi suostuit??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostuit??
Koska olin isäpuolen alistama lapsi, ja olisin saanut tu r paani kotona jos olisin kieltäytynyt.
t. 991
Tylsimmät olivat häät jossa vieraita seisotettiin kesäkuumalla paria odotuttamassa. Mitään tarjoilua ei sille parille tunnille ollut. Edes vettä. Ohjelma oli vain pahden kaason tekemää ja hyyyyyyyyyvin sisäpiirijuttua. Muutoinkaan ei paria juuri näkynyt vieraidensa kanssa muuta kuin kuvia otettaessa.
Omat hääni. Muusikkomies päätti yllätyksenä soittaa bändinsä kanssa kevyen 4h keikan vaikka häitä suunnitellessa sovittiin ettei hänen bändinsä soita häissämme. Soittivat niin kovalla, ettei keskustelu samassa tilassa onnistunut. Ja vain musiikkia josta mies piti. Lopulta mies vielä suuttui minulle kun vietettiin suurin osa tästä keikasta kavereideni kanssa ulkona. Onneksi on ex
Vierailija kirjoitti:
Omat hääni. Muusikkomies päätti yllätyksenä soittaa bändinsä kanssa kevyen 4h keikan vaikka häitä suunnitellessa sovittiin ettei hänen bändinsä soita häissämme. Soittivat niin kovalla, ettei keskustelu samassa tilassa onnistunut. Ja vain musiikkia josta mies piti. Lopulta mies vielä suuttui minulle kun vietettiin suurin osa tästä keikasta kavereideni kanssa ulkona. Onneksi on ex
Oonkohan ollu sun häissä? Sulhasen bändi soitti monta tuntia metallimusiikkia. Olivat kaiken lisäksi niin kännissä ettei siitä tahtonut tulla mitään
Vierailija kirjoitti:
Eräät Satuhäät-ohjelmassa olleet. Olivat tylsimmät ikinä. Ehkä ihmiset jännittivät niitä tv-kameroita?
Jos tulisi kutsu häihin, joka kuvataan tositv-ohjelmaan, niin jättäisin menemättä, vaikka olisi oman tyttäreni häät.
Entinen kaverini, paikallinen Tuksu meni 19vuotiaana naimisiin nyt jo ex-miehen kanssa. Jotkut epäilivät että olisi raskaana kun kiire naimisiin mutta todellisuudessa sulhanen oli kosinut kännissä ja vitsillä.
No, morsian veti pari päivää ennen häitä pyörällä turvalleen, naama ruvella ja hammas irti. Itse tehty meikki liian tummine meikkivoiteineen ja viivakulmineen. Liian pieni hääpuku josta tissit tursusi. Sulhanen oli krapulassa ja oksensi kirkon portailla. Minä otin heidän hääkuvansa kirkon pihalla, taustalle jäi leikkipuisto lapsineen ja joku koiraa pissattava mummo, lopulta kuvaus meni suuteluksi ja kourimiseksi ja nurmikolla peuhaamiseksi. Ainoassa kelvolllisessa kuvassa sulhanen on silmät kiinni ja morsian katsoo sivuun.
Jatkot olivat jossain kesämökillä, ei ruokaa mutta viinaa senkin edestä ja morsian vaati kovaan ääneen kaikkia pelaamaan räsypokkaa.
Kolmissa häissä olen ollut, ja jokaisessa morsian jaksoi huudella vuotta ennen että hielle tulee niin omanlaiset ja erilaise thäät että en ole koskaan nähnyt.
Nojoo, samat hassunhauskat morsiamen ryöstöt ja sukkanauhan heittelyt että itku melkein pääsi, mutta taskumatti pelasti kun sain humalan päälle.