Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan saamaan häitä

Vierailija
14.01.2015 |

Rakastan häitä. Mielestäni ne ovat ihanat juhlat missä juhlitaan kahta toisilleen lupautunutta ihmistä ja pidetään hauskaa sukulaisten ja ystävien kanssa. Olen aina ollut taitava järjestelemään juhlia ja tapahtumia ja nautin suunnattomasti kaikenlaisten kauniiden asioiden parissa touhuamisesta. Lisäksi ajatus "siitä yhdestä ikimuistoisesta päivästä" kiehtoo minua äärettömästi. En tarkoita että häihin pitäisi kutsua satoja ihmisiä ja tuhlata järkyttäviä määriä rahaa. Mielestäni pienemmätkin hääjuhlat ovat ihanat, se ajatus rakkauden juhlasta on se tärkein.

Ongelmana onkin se ettei miesystäväni halua ikinä minkäänlaisia häitä. Tiedän että naimisiinmenossa itse avioliitto on se tärkein, mutta tiedän myös että tulisin loppuelämäni miettimään häitä joita en koskaan saanut. Miehen mielestä edes hääkahvien järjestäminen ei käy koska hän ei halua mitään juhlia... Olen ollut monesti kaasona ja järjestämässä toisten häitä, juhlat ovat aina olleet ihanat ja panostani ja taitojani on kiitelty. Pitää vissiin tyytyä vain toisten unelmapäivien järjestämiseen ja unohtaa omat haaveet. Eihän tämä maailmaa kuitenkaan kaada vaikka ottaakin päähän ihan per***leesti...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ehdoton mies sulla, kyllä luulis olevan elämässä isompia valtataisteluita, tai sit on luonteenpiirre semmonen et pitää kaikessa olla vastaan ihan vittuillakseen...

Vierailija
42/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla tärkeintä on päästä järjestelemään (hää)juhlia ja osallistua niihin, voithan jatkaa ystäviesi ja sukulaistesi juhlien järjestäjänä. Apusi varmasti otetaan kiitollisuudella vastaan, ja kun sinut tiedetään innokkaaksi juhlijaksi, varmaan myös saat paljon kutsuja häihin ja muihinkin juhlatilaisuuksiin. Vai onko kysymys sittenkin siitä, että haluaisit itse olla juhlien keskipiste?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi