Digitaalisesti ladattavat pelit, leffat, MP3:t?
Haussa suomalaiset "myyjät" - voitteko mainita mulle muutamia esimerkkejä paikoista, joista voi hankkia? Eikä siis tarvi olla ilmaisia.
Kommentit (4)
steam, origin, musiikkia taitaa saada noista iPod-musiikki (mikä ihme sen nimi taas oli) kaupoista tai spotifystä. Leffoihin löytyy nää netflixit ja suomalaisista elisalla ja saneralla oli kait omat vuokraamonsa.
Suomalaiset? Ei kai sellaisia olekaan. Itse tilaan yleensä pelit Gamersgatesta tai Steamista. Jotkut pelit on saatavilla vain tekijän omasta verkkokaupasta, esim. Origin ei usein laita muualle myyntiin pelejään.
En kyllä ymmärrä miksi kaupan täytyisi olla suomalainen... Muuten tuolla Gamersgatessa, joka on ruotsalainen ffirma, voi myös maksaa ainakin Nordean verkkopankkimaksulla, eli jos on siitä kiinni ettei ole luottokorttia jolla maksaa ulkomaisia ostoksia niin tuolta pystyy tilaamaan.
Minä ostan elokuvat ja e-kirjat nykyään iTunesin kautta iTunes Storesta. Telkkariin on kytketty Apple-tv, jonka kautta tietokoneelle ladatut leffat voi katsoa. iTunes tulee halvemmaksi kuin mikään viihdepaketti. Siellä ei ole kuukausimaksua ja esim. elokuvien vuokrauspalvelu on kätevä. Musiikkia kuuntelen Spotifysta, ennen ostin haluamani kappaleet nekin iTunesista. Peleistä en valitettavasti osaa sanoa, kun en pelaa. Mutta siis - jos on esim. pleikkari, eikö nekin pelit voi ostaa PlayStation Storesta? Ja muillekin konsoleille lienee omat kauppansa.
Steam