Hyvä ja tehokas särkylääke kuukautiskipuun ja päänsärkyyn?
Burana 400 on ilmeisesti jotenkin laimennettua, sillä se ei enää auta mitään.
Kommentit (21)
Mulla tehoo 1g panadol, mutta onhan se yksilöllistä. Särkylääkkeisiin tottuu, jos syö liikaa.
Kokeile panadol 500g+burana 400g yhdistelmää?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:19"]
Mulla auttaa jotenkin ibumax, ei nyt ehkä ihan pahimpiin kipuihin. Otan kerralla 2 x 400mg.
[/quote]
Eikö noissa ole sama vaikuttava aine kuitenkin? Miten toisen valmistajan sama tuoete voisi olla tehokkaampi?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:20"]
Mulla tehoo 1g panadol, mutta onhan se yksilöllistä. Särkylääkkeisiin tottuu, jos syö liikaa. Kokeile panadol 500g+burana 400g yhdistelmää?
[/quote]
Mikä on liikaa? 2-3 buranaa kuukaudessa?
Mulle lääkäri määrännyt miranax 550mg.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:19"]
Mulla auttaa jotenkin ibumax, ei nyt ehkä ihan pahimpiin kipuihin. Otan kerralla 2 x 400mg.
[/quote]
Eikö noissa ole sama vaikuttava aine kuitenkin? Miten toisen valmistajan sama tuoete voisi olla tehokkaampi?
[/quote]
Niin on kyllä. En usko että olisikaan tehokkaampi, mulla vaan on näin. :D Ehkä otat liian helposti lääkettä ja nyt olet tottunut siihen? Kannattaa kokeilla parasetamolia sitten ja suuremmalla annoksella.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:19"] Mulla auttaa jotenkin ibumax, ei nyt ehkä ihan pahimpiin kipuihin. Otan kerralla 2 x 400mg. [/quote] Eikö noissa ole sama vaikuttava aine kuitenkin? Miten toisen valmistajan sama tuoete voisi olla tehokkaampi? [/quote] Niin on kyllä. En usko että olisikaan tehokkaampi, mulla vaan on näin. :D Ehkä otat liian helposti lääkettä ja nyt olet tottunut siihen? Kannattaa kokeilla parasetamolia sitten ja suuremmalla annoksella.
[/quote]
Otan buranaa ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa enkä edes joka särkyyn ollenkaan. Mielestäni en ole ottanut liian helposti mutta enää se ei nyt sitten kuitenkaan toimi. Ennen käytin jopa burana 200 vain ja sekin auttoi särkyyn.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:19"] Mulla auttaa jotenkin ibumax, ei nyt ehkä ihan pahimpiin kipuihin. Otan kerralla 2 x 400mg. [/quote] Eikö noissa ole sama vaikuttava aine kuitenkin? Miten toisen valmistajan sama tuoete voisi olla tehokkaampi? [/quote] Niin on kyllä. En usko että olisikaan tehokkaampi, mulla vaan on näin. :D Ehkä otat liian helposti lääkettä ja nyt olet tottunut siihen? Kannattaa kokeilla parasetamolia sitten ja suuremmalla annoksella.
[/quote]
Otan buranaa ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa enkä edes joka särkyyn ollenkaan. Mielestäni en ole ottanut liian helposti mutta enää se ei nyt sitten kuitenkaan toimi. Ennen käytin jopa burana 200 vain ja sekin auttoi särkyyn.
[/quote]
No tuskin sitten otat liikaa. Itse otan vähän useammin ja en ole vielä ainakaan siedättynyt sille. Eli vaihda parasetamoliin. :)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:26"] [quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:19"] Mulla auttaa jotenkin ibumax, ei nyt ehkä ihan pahimpiin kipuihin. Otan kerralla 2 x 400mg. [/quote] Eikö noissa ole sama vaikuttava aine kuitenkin? Miten toisen valmistajan sama tuoete voisi olla tehokkaampi? [/quote] Niin on kyllä. En usko että olisikaan tehokkaampi, mulla vaan on näin. :D Ehkä otat liian helposti lääkettä ja nyt olet tottunut siihen? Kannattaa kokeilla parasetamolia sitten ja suuremmalla annoksella. [/quote] Otan buranaa ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa enkä edes joka särkyyn ollenkaan. Mielestäni en ole ottanut liian helposti mutta enää se ei nyt sitten kuitenkaan toimi. Ennen käytin jopa burana 200 vain ja sekin auttoi särkyyn. [/quote] No tuskin sitten otat liikaa. Itse otan vähän useammin ja en ole vielä ainakaan siedättynyt sille. Eli vaihda parasetamoliin. :)
[/quote]
Ai Pandol? Se ei auta mulla ollenkaan. Olen sitä joskus ottanut mutta se on aivan yhtä tyhjän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:26"] [quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:19"] Mulla auttaa jotenkin ibumax, ei nyt ehkä ihan pahimpiin kipuihin. Otan kerralla 2 x 400mg. [/quote] Eikö noissa ole sama vaikuttava aine kuitenkin? Miten toisen valmistajan sama tuoete voisi olla tehokkaampi? [/quote] Niin on kyllä. En usko että olisikaan tehokkaampi, mulla vaan on näin. :D Ehkä otat liian helposti lääkettä ja nyt olet tottunut siihen? Kannattaa kokeilla parasetamolia sitten ja suuremmalla annoksella. [/quote] Otan buranaa ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa enkä edes joka särkyyn ollenkaan. Mielestäni en ole ottanut liian helposti mutta enää se ei nyt sitten kuitenkaan toimi. Ennen käytin jopa burana 200 vain ja sekin auttoi särkyyn. [/quote] No tuskin sitten otat liikaa. Itse otan vähän useammin ja en ole vielä ainakaan siedättynyt sille. Eli vaihda parasetamoliin. :)
[/quote]
Ai Pandol? Se ei auta mulla ollenkaan. Olen sitä joskus ottanut mutta se on aivan yhtä tyhjän kanssa.
[/quote]
No voithan sä varata lääkäriajankin, jos tuntuu ettet selviä ilman lääkettä menkoista ja käsikauppatavara ei auta. Harmi vaan, että lääkäriin ei pääse kovin nopeasti. Ellet käy yksityisellä.
Ota burana ja panadol yhdessä, burana 600mg ja panadol 500mg kerralla auttaa minua yleensä jos on isompi kipu :)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:33"] [quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:26"] [quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:19"] Mulla auttaa jotenkin ibumax, ei nyt ehkä ihan pahimpiin kipuihin. Otan kerralla 2 x 400mg. [/quote] Eikö noissa ole sama vaikuttava aine kuitenkin? Miten toisen valmistajan sama tuoete voisi olla tehokkaampi? [/quote] Niin on kyllä. En usko että olisikaan tehokkaampi, mulla vaan on näin. :D Ehkä otat liian helposti lääkettä ja nyt olet tottunut siihen? Kannattaa kokeilla parasetamolia sitten ja suuremmalla annoksella. [/quote] Otan buranaa ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa enkä edes joka särkyyn ollenkaan. Mielestäni en ole ottanut liian helposti mutta enää se ei nyt sitten kuitenkaan toimi. Ennen käytin jopa burana 200 vain ja sekin auttoi särkyyn. [/quote] No tuskin sitten otat liikaa. Itse otan vähän useammin ja en ole vielä ainakaan siedättynyt sille. Eli vaihda parasetamoliin. :) [/quote] Ai Pandol? Se ei auta mulla ollenkaan. Olen sitä joskus ottanut mutta se on aivan yhtä tyhjän kanssa. [/quote] No voithan sä varata lääkäriajankin, jos tuntuu ettet selviä ilman lääkettä menkoista ja käsikauppatavara ei auta. Harmi vaan, että lääkäriin ei pääse kovin nopeasti. Ellet käy yksityisellä.
[/quote]
Näin täytyy varmaan tehdä. Jännä tässä se, ettei burana 400 oikein auta edes tyttärenkään menkkakipuihin vaikka hän tuskin on niitä vielä liika syönyt.
Jos Panadol ei auta, ei se auta Buranan kanssakaan. Maksavaurion kyllä saa. Viimeksi leikkauksen jälkeen kokeilin tuota komboa ja kusi muuttui oranssiksi ja alkoi haista raa'alle maksalle. Että niin hyvä lääke se parasetamoli on!
Kuukautiskipuihin mulla auttaa Litalgin.
Mulla on Tramal 50mg, Burana 600mg ja Panadol 1g. Näiden sekotuksella muutaman kerran päivässä selviän pyörtymättä pahimmat kipupäivät. Tosin mulla on vaikea endo, minkä vuoksi kivut ovat todella kovat.
Synnytyksen jälkeen taisivat antaa 1g panadolia sekä 800g buranaa ja auttoi kyllä. Normaalisti kuukautiskipuihin auttaa ihan vaan burana 400g.
Että kokeile sitä burana+panadol comboa ja jos ei toimi marssi lääkäriin pyytämään tujumpia lääkkeitä.
Mulla naprokseeni on ainoa mikä auttaa helvetillisiin menkkakipuihin. Päänsärystä en tiedä kun siihen riittää panadol mutta onhan tuo migreenilääkekin.