Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsenvahti

Vierailija
14.01.2015 |

Mikä olisi hyvä tunti palkka, kun hakee tarhasta eskarilaisen ja on hänen kanssa muutaman tunnin. ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan niin, eli 10 euroa tunti pimeänä käteen 5 pvä viikossa..
ja jos kulkee julkisilla ostan kk kortin?

Vierailija
2/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:23"]

Aivan niin, eli 10 euroa tunti pimeänä käteen 5 pvä viikossa.. ja jos kulkee julkisilla ostan kk kortin?

[/quote]

Joo, jos lapsenvahdilla ei omasta takaa ole kuukausikorttia niin kyllä maksat hänelle bussilipun jotta hän voi hakea lapsesi, se on osa työtä. Jos töitä on 5 pv viikossa niin tietenkin voitte sopia alemman hinnan, yleensä vaan lukioikäiset tai sitä vanhemmat eivät tee satunnaisia lapsenvahtikeikkoja puoli-ilmaiseksi, siksi tuo on se mitä itse maksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kiitos sinulle! :-)

Vierailija
4/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluiden ohella voisin tehdä tuota hommaa niin, että saisin esim. 500€/kk. Jos tosiaan jokainen arkipäivä hakee lapsen eskarista ja viettää iltapäivän/alkuillan hänen kanssaan. Jos vaikka hommaan menee neljäkin tuntia/pv kokonaisuudessaan, jää tuntipalkaksi vain 6,25€... Mun mielestä ihan hyvä summa saada puhtaana käteen ja vielä lisäksi nostaa mahdollisia tukia. 

Jos joutuisin tekemään jotain muutakin, vaikka laittamaan ruokaa niin neuvottelisin ylöspäin palkkaa.

Vierailija
5/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:51"]

Hienoa, kiitos sinulle! :-)

[/quote]

Ja siis jos bussilla kulkee vain eskariin ja sieltä kotiin, voit myös ladata bussikortin jossa on vain tämä summa rahaa niin, että työhön kuuluvat matkat on katettu. Voit laskea kumpi tulee halvemmaksi, ladata 10 matkaa per viikko vai pidempi pätkä aikaa.

Vierailija
6/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:37"]Riippuu minkä ikäinen lapsenvahti. MLL maksaa lapsenvahdille 7-7,50 €/h muistaakseni. Joku yläasteikäinen tekeekin vielä tuolla palkalla, mutta lukiolaisen ei tarvitse tehdä lapsenvahdin hommia noin huonolla palkalla, koska oikeasta työstä saa parempaa tuntipalkkaa. Jos haluaisin, että lapsenvahti tulee vielä uudelleenkin, maksaisin 20€ parista (kahdesta) tunnista.
[/quote]

8,20€/tunti ja teen edelleen keikkaaa myös mll:n kautta.

T. 26v

Vierailija
7/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten on parkkimaksujen kanssa? Helsingin keskustassa toki kallista... mutta kuuluuko maksaa nekin?

Vierailija
8/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä ikäinen lapsenvahti. MLL maksaa lapsenvahdille 7-7,50 €/h muistaakseni. Joku yläasteikäinen tekeekin vielä tuolla palkalla, mutta lukiolaisen ei tarvitse tehdä lapsenvahdin hommia noin huonolla palkalla, koska oikeasta työstä saa parempaa tuntipalkkaa. Jos haluaisin, että lapsenvahti tulee vielä uudelleenkin, maksaisin 20€ parista (kahdesta) tunnista.

Vierailija
9/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:36"]

Ja miten on parkkimaksujen kanssa? Helsingin keskustassa toki kallista... mutta kuuluuko maksaa nekin?

[/quote]

Tietenkin! Ei kukaan vapaaehtoisesti sun lasta hae ja maksa omista rahoista parkkimaksut. Lapsenvahdin ei kuulu käyttää euroakaan omaa rahaa siihen, että hakee sun lapsen

Vierailija
10/11 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarhasta on kodin vieressä siihen ei tarvitse autoa eikä julkisia mutta hoitaja itse asuu kauempana.
Ja n. 8€ tunti olin itse miettinyt..

Vierailija
11/11 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksaisin sen 8-10e/h tai kiinteän summan joka kk riippuen kokemuksesta ja matkalipun, yleensä kk-kortti tulee halvemmaksi kuin erilliset matkat joka päivä. Mua ei haittaisi, vaikka käyttäisi sitä sitten muuhunkin kulkemiseen. NS. työsuhde-etu :)