En koskaan ota tatuointia.
Kaikki tuttava naiset joilla on paljon tatuointeja ovat jotenkin outoja.Todella monet erittäin lutkahtavia! Huomiota haetaan hinnalla millä hyvänsä. Miehet taas ottavat perinteisen piikkilangan steroidi hauikseen. Ja typerimmät tatuoivat naamansa! ja sitten ihmetellään kun katsotaan oudosti.Ei niilläkään kaikki muumit talossa. Itse en koskaan tule ottamaan moisia töherryksiä kehooni! t:m 30v
Kommentit (43)
No sinä et sitten ota. Tatskat eivät ole kaikkien "juttu" ja se on ihan ok.
-tatskattu nainen-
Aiheesta on tehty aikaisemmin tutkimus. Jos nainen omistaa yli 10 tatuointia,on hän suurella tod näköisyydellä elämänkoululainen. T:nainen jolla pieni perhos tatuointi kädessä.
Good for you. Ei se silti estä muita toimimasta eri tavalla oman ihonsa kanssa.
Ennen haluttiin olla uniikkeja ja haettiin tatuointeja. Nykyisin on uniikimpaa olla ilman niitä. Joka jampalla on niitä.
Joskus sinäkin aikuistut. Minulla ei ole tatuointeja, mutta en arvioi ihmisiä sen perusteella jos on. Ehkä uskaltaisit itsekin hankkia ellet luulisi että ihminen muuttuu niiden myötä vähemmän arvokkaaksi.
Aijjaa suurimman osan elämästä mun tatuoinnit ei ees näy kenellekään sillä esim töissä jne suositellaan ne peittämään että joo aika huomihuora ja lutka olen. Otan maksunkin seksistä koska onhan mulla sentään tatska niin oon automaattisesti lutka.
Eikö ne tatuoinnit ole jo vähän menneen talven lumia muutenkin. Monet omiaan tuntuvat katuvan, ja osa poistattavankin.
En minkaan ota. Isot tatuoinnit tosiaan on vahan rumia! (pienet ei nay)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:00"]
Eikö ne tatuoinnit ole jo vähän menneen talven lumia muutenkin. Monet omiaan tuntuvat katuvan, ja osa poistattavankin.
[/quote]
Tällaiset ihmiset tuppaavat tekemään muitakin kaduttavia temppuja elämässään. Tatuointi on vain yksi osa-alue jossa se voi näkyä. Minäkin katsoin sellaista ohjelmaa jossa peiteltiin rumia tatuointeja ja huomaa että aivot ovat olleet narikassa. Tai kännissä.
Tatuoikaa naamanne niin työhaastattelus ei tarvitse kauaa miettiä palkkaanko vai en. Yhdelläkin urpolla toinen puoli naamasta tatuoitu käärmeensuomuksi! Nuoriso miettikää oikeasti vähän pidemmälle minne leimoja lyötte. t:pomo
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:05"]Tatuoikaa naamanne niin työhaastattelus ei tarvitse kauaa miettiä palkkaanko vai en. Yhdelläkin urpolla toinen puoli naamasta tatuoitu käärmeensuomuksi! Nuoriso miettikää oikeasti vähän pidemmälle minne leimoja lyötte. t:pomo
[/quote]
En lyö leimoja minnekään vaan tatuoija ne mulle tekee.. Heh Heh. Ja luuletko tosiaan että muutaman kymmenen vuoden päästä on enää kauheasti työpaikkoja jossa työntekijöillä ei olisi tatuointeja.
Peitettävät tatuoinnit ok. Mutta en todellakaan ottaisi mitään naamaan.Jotain häikkää silloin on persoonallisuudessa.
Itselläni on iso leijona tatuointi naamassa. Täytyihän sitä linnassa hiukan kovaa näytellä. Nyt kyllä vituttaa moinen kuva.Tallinnaan kesällä tarkoitus mennä laserilla se poistamaan.
ystävälläni on melkein koko ylävartalon peittävä, itse suunniteltu tatuointikokonaisuus. lukion matematiikanopettajana toimii tämäkin halpa tatuoitu lutka... ja ei, sitä ei esitellä töissä. ei opettajainhuoneessa eikä luokassa.
ihmisen iho on hänen oma asiansa, ei työnantajan tai työkavereiden asia, eikä etenkään jonkun satunnaisen av-uikuttajan.
Olen sen verran allerginen etten ota turhia riskejä ja tatskoja.
Mulla on kaunis ja hyvä iho. En ryhdy pilaamaan sitä.
Tatuointeja ei ota enää, ku keski-ikäset ja elämäänsä kyllästyneet. Joskus ne olivat "statement", mutta kärsineet kohtalaisen inflaation.
Kiviäkin kiinnostaa.