Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan ota tatuointia.

Vierailija
13.01.2015 |

Kaikki tuttava naiset joilla on paljon tatuointeja ovat jotenkin outoja.Todella monet erittäin lutkahtavia! Huomiota haetaan hinnalla millä hyvänsä. Miehet taas ottavat perinteisen piikkilangan steroidi hauikseen. Ja typerimmät tatuoivat naamansa! ja sitten ihmetellään kun katsotaan oudosti.Ei niilläkään kaikki muumit talossa. Itse en koskaan tule ottamaan moisia töherryksiä kehooni! t:m 30v

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa.

Vierailija
2/43 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä et sitten ota. Tatskat eivät ole kaikkien "juttu" ja se on ihan ok.

-tatskattu nainen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on tehty aikaisemmin tutkimus. Jos nainen omistaa yli 10 tatuointia,on hän suurella tod näköisyydellä elämänkoululainen. T:nainen jolla pieni perhos tatuointi kädessä.

Vierailija
4/43 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you. Ei se silti estä muita toimimasta eri tavalla oman ihonsa kanssa.

Vierailija
5/43 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen haluttiin olla uniikkeja ja haettiin tatuointeja. Nykyisin on uniikimpaa olla ilman niitä. Joka jampalla on niitä.

Vierailija
6/43 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sinäkin aikuistut. Minulla ei ole tatuointeja, mutta en arvioi ihmisiä sen perusteella jos on. Ehkä uskaltaisit itsekin hankkia ellet luulisi että ihminen muuttuu niiden myötä vähemmän arvokkaaksi.

Vierailija
7/43 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa suurimman osan elämästä mun tatuoinnit ei ees näy kenellekään sillä esim töissä jne suositellaan ne peittämään että joo aika huomihuora ja lutka olen. Otan maksunkin seksistä koska onhan mulla sentään tatska niin oon automaattisesti lutka.

Vierailija
8/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne tatuoinnit ole jo vähän menneen talven lumia muutenkin. Monet omiaan tuntuvat katuvan, ja osa poistattavankin.

Vierailija
9/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkaan ota. Isot tatuoinnit tosiaan on vahan rumia! (pienet ei nay) 

Vierailija
10/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:00"]

Eikö ne tatuoinnit ole jo vähän menneen talven lumia muutenkin. Monet omiaan tuntuvat katuvan, ja osa poistattavankin.

[/quote]

Tällaiset ihmiset tuppaavat tekemään muitakin kaduttavia temppuja elämässään. Tatuointi on vain yksi osa-alue jossa se voi näkyä. Minäkin katsoin sellaista ohjelmaa jossa peiteltiin rumia tatuointeja ja huomaa että aivot ovat olleet narikassa. Tai kännissä.

Vierailija
11/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoikaa naamanne niin työhaastattelus ei tarvitse kauaa miettiä palkkaanko vai en. Yhdelläkin urpolla toinen puoli naamasta tatuoitu käärmeensuomuksi! Nuoriso miettikää oikeasti vähän pidemmälle minne leimoja lyötte. t:pomo

Vierailija
12/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:05"]Tatuoikaa naamanne niin työhaastattelus ei tarvitse kauaa miettiä palkkaanko vai en. Yhdelläkin urpolla toinen puoli naamasta tatuoitu käärmeensuomuksi! Nuoriso miettikää oikeasti vähän pidemmälle minne leimoja lyötte. t:pomo
[/quote]

En lyö leimoja minnekään vaan tatuoija ne mulle tekee.. Heh Heh. Ja luuletko tosiaan että muutaman kymmenen vuoden päästä on enää kauheasti työpaikkoja jossa työntekijöillä ei olisi tatuointeja.

Vierailija
13/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitettävät tatuoinnit ok. Mutta en todellakaan ottaisi mitään naamaan.Jotain häikkää silloin on persoonallisuudessa.

Vierailija
15/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valkoisen miehen hommaa.

Vierailija
16/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on iso leijona tatuointi naamassa. Täytyihän sitä linnassa hiukan kovaa näytellä. Nyt kyllä vituttaa moinen kuva.Tallinnaan kesällä tarkoitus mennä laserilla se poistamaan.

Vierailija
17/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläni on melkein koko ylävartalon peittävä, itse suunniteltu tatuointikokonaisuus. lukion matematiikanopettajana toimii tämäkin halpa tatuoitu lutka... ja ei, sitä ei esitellä töissä. ei opettajainhuoneessa eikä luokassa. 

ihmisen iho on hänen oma asiansa, ei työnantajan tai työkavereiden asia, eikä etenkään jonkun satunnaisen av-uikuttajan.

Vierailija
18/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran allerginen etten ota turhia riskejä ja tatskoja.

Vierailija
19/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaunis ja hyvä iho. En ryhdy pilaamaan sitä.

Vierailija
20/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja ei ota enää, ku keski-ikäset ja elämäänsä kyllästyneet. Joskus ne olivat "statement", mutta kärsineet kohtalaisen inflaation.