Olen ollut kuukauden töissä ja ikinä ei ole vituttanut
näin paljoa kuin tämän kuukauden ajan on tehnyt. Mä olen joka päivä ja ilta niin väsynytkin, etten jaksa mitään muuta tehdä kuin maata sohvalla töiden jälkeen. Miten te jaksatte harrastaa?! Tai käydä edes ruokakaupassa!
Työpaikkakin on niin syvältä, että lasken vain koko ajan päiviä viikonloppuun ja seuraavaan lomaan. Tekisi mieli ottaa lopputili jo nyt!
Loppuisi edes tämä väsymys.
Kommentit (31)
Ai et jaksa tehdä mitään illalla? Sanoisit suoraan, että et viitsi, koska ei ole pakko. En minäkään jaksaisi töiden jälkeen mitään, mutta on pakko hakea lapsi päiväkodista, tarjota ruokaa ainakin kerran, mieluiten kaksi, kokata, tiskata, pestä pyykkiä, vastata lapsen akuutteihin tarpeisiin... kotiin tultua en edes ehdi istua tuntikausiin.
Jos sinulla ei ole lasta, hanki koira, niin loppuu laiskuuden valittaminen. Koira ja lapsi on kusetettava, vaikkei aina jaksaisi.
Oletko kenties työkaverini, joka sanoo menevänsä nukkumaan heti töiden jälkeen? Sinuako väsyttää 8 tunnin töiden jälkeen? Oikeasti sinulla on liian vähän tekemistä, liian vähän pakollisia tehtäviä ja liikaa aikaa miettiä olematonta väsymystä. Kuka on mieluummin nälässä kuin käy väsyneenä kaupassa? No valinta sekin.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:44"]
Ai et jaksa tehdä mitään illalla? Sanoisit suoraan, että et viitsi, koska ei ole pakko. En minäkään jaksaisi töiden jälkeen mitään, mutta on pakko hakea lapsi päiväkodista, tarjota ruokaa ainakin kerran, mieluiten kaksi, kokata, tiskata, pestä pyykkiä, vastata lapsen akuutteihin tarpeisiin... kotiin tultua en edes ehdi istua tuntikausiin. Jos sinulla ei ole lasta, hanki koira, niin loppuu laiskuuden valittaminen. Koira ja lapsi on kusetettava, vaikkei aina jaksaisi. Oletko kenties työkaverini, joka sanoo menevänsä nukkumaan heti töiden jälkeen? Sinuako väsyttää 8 tunnin töiden jälkeen? Oikeasti sinulla on liian vähän tekemistä, liian vähän pakollisia tehtäviä ja liikaa aikaa miettiä olematonta väsymystä. Kuka on mieluummin nälässä kuin käy väsyneenä kaupassa? No valinta sekin.
[/quote]
Ei mun ole pakko kuin kuolla ja maksaa verot. Ehhehheh...
Lapsia on neljä, mutta en ole oikeasti tämän kuukauden aikana tehnyt kodin ja lasten eteen juuri yhtään mitään. Paitsi viikonloppuisin. Onneksi on mies, joka jaksaa.
Tsempatkaa nyt edes vähän, että kai tämä vielä joskus helpottaa? Se on taas huominen tulossa ja pelkkä ajatuskin ärsyttää.
ap.
Mä olen ollut 25 vuotta työssä, joka vituttaa ihan joka päivä, ja vuosi vuodelta enemmän.
Omaa tyhmyyttä, tuli aikanaan kouluttauduttua ammattiin, josta en tykkää ja jonka vaihtaminen toiseen yhtä hyvin palkattuun ei onnistu ilman uudelleenkoulutusta.
No, mitäpä ihminen ei tekisi rahan eteen.
Mulla 2 vuotta lidlissä työskentelyä takana ja vitutus on ollut läsnä kokoajan. Onneksi tänä vuonna on viimein aika irtisanoutua ja löytää muuta työtä kun edessä muutto ja AMK..
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:04"]Mulla 2 vuotta lidlissä työskentelyä takana ja vitutus on ollut läsnä kokoajan. Onneksi tänä vuonna on viimein aika irtisanoutua ja löytää muuta työtä kun edessä muutto ja AMK..
[/quote]Tsemppiä sulle ! Jotenkin kun lidlissä käy niin huomaa työtekijöiden vitutuksen "Esimiestä kaivataan kassalla" kuuluu jatkuvasti
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:44"]
Ai et jaksa tehdä mitään illalla? Sanoisit suoraan, että et viitsi, koska ei ole pakko. En minäkään jaksaisi töiden jälkeen mitään, mutta on pakko hakea lapsi päiväkodista, tarjota ruokaa ainakin kerran, mieluiten kaksi, kokata, tiskata, pestä pyykkiä, vastata lapsen akuutteihin tarpeisiin... kotiin tultua en edes ehdi istua tuntikausiin. Jos sinulla ei ole lasta, hanki koira, niin loppuu laiskuuden valittaminen. Koira ja lapsi on kusetettava, vaikkei aina jaksaisi. Oletko kenties työkaverini, joka sanoo menevänsä nukkumaan heti töiden jälkeen? Sinuako väsyttää 8 tunnin töiden jälkeen? Oikeasti sinulla on liian vähän tekemistä, liian vähän pakollisia tehtäviä ja liikaa aikaa miettiä olematonta väsymystä. Kuka on mieluummin nälässä kuin käy väsyneenä kaupassa? No valinta sekin.
[/quote]
Ei mun ole pakko kuin kuolla ja maksaa verot. Ehhehheh...
Lapsia on neljä, mutta en ole oikeasti tämän kuukauden aikana tehnyt kodin ja lasten eteen juuri yhtään mitään. Paitsi viikonloppuisin. Onneksi on mies, joka jaksaa.
Tsempatkaa nyt edes vähän, että kai tämä vielä joskus helpottaa? Se on taas huominen tulossa ja pelkkä ajatuskin ärsyttää.
ap.
[/quote]
Kohta helpottaa väsymys. Uusi työ väsyttää. Työelämä+perhe-elämä on rankka yhdistelmä. Kevättä kohti. Valo antaa voimaa.
Minä olin töissä Lidlissä puoli vuotta ja meinasin suoraan sanoen menettää järkeni. Koko ajan saat ravata kassaneidin, siivoojan ja hyllyttäjän roolissa. Asiakas on kaatanut lattialle jotain joka on pakko siivota välittömästi, samaan aikaan toinen asiakas mulkoilee sinua vihaisesti ja ärisee, että eikö saisi toista kassaa auki. Jätät siivouksen koska asiakas on kingi > vuoropäällikkö tulee nipottamaan keskenjääneestä siivoushommasta, kuulemma jos tarkastaja näkee niin siitä tulee vuoropäällikölle kuraa niskaan.
Tupakat on piilotettu kaappeihin jonne alle 175 cm pitkä ihminen ei yletä, auta armias jos olet ainoa kassahenkilö. Kiipeät kaapille ja mietit mitähän "malboroa" se asiakas haluaa, näitä kun on täällä tuhat ja yksi eri mallia. Kysyt ja asiakas tiuskaisee että no se sininen tietysti! Siinä sitten imet päivän aikana kertyneen vitutuksen ja hymyilet nätisti, voi anteeksi kun en ole vielä oppinut ajatustenluvun jaloa taitoa, kyllähän herra tottakai tarkoitti sinistä malboroa.
Sitten se roskiin mätettävän ruuan määrä tekee oikeasti pahaa. Ja mitään ei saa ottaa koska joku natsi on suunnittelemassa suomen terveyslainsäädäntöjä.
Jatkuvaa kyttäystä ovatko kaikki varmasti tarpeeksi tuottavia, taukoja ei ehdi pitää ja vessaan ei saa mennä työajalla. Sinulla on kaksi kymmenen minuutin taukoa per päivä, se on voi voi jos et pysty ajoittamaan vessakäyntejäsi näihin saumoihin.
En enää koskaan mene ko. puljuun töihin. Asiakkaana voin siellä käydä, mutta mieluummin otan konkurssin kun menen tuonne hullujenhuoneelle enää.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:11"]
Minä olin töissä Lidlissä puoli vuotta ja meinasin suoraan sanoen menettää järkeni. Koko ajan saat ravata kassaneidin, siivoojan ja hyllyttäjän roolissa. Asiakas on kaatanut lattialle jotain joka on pakko siivota välittömästi, samaan aikaan toinen asiakas mulkoilee sinua vihaisesti ja ärisee, että eikö saisi toista kassaa auki. Jätät siivouksen koska asiakas on kingi > vuoropäällikkö tulee nipottamaan keskenjääneestä siivoushommasta, kuulemma jos tarkastaja näkee niin siitä tulee vuoropäällikölle kuraa niskaan.
Tupakat on piilotettu kaappeihin jonne alle 175 cm pitkä ihminen ei yletä, auta armias jos olet ainoa kassahenkilö. Kiipeät kaapille ja mietit mitähän "malboroa" se asiakas haluaa, näitä kun on täällä tuhat ja yksi eri mallia. Kysyt ja asiakas tiuskaisee että no se sininen tietysti! Siinä sitten imet päivän aikana kertyneen vitutuksen ja hymyilet nätisti, voi anteeksi kun en ole vielä oppinut ajatustenluvun jaloa taitoa, kyllähän herra tottakai tarkoitti sinistä malboroa.
Sitten se roskiin mätettävän ruuan määrä tekee oikeasti pahaa. Ja mitään ei saa ottaa koska joku natsi on suunnittelemassa suomen terveyslainsäädäntöjä.
Jatkuvaa kyttäystä ovatko kaikki varmasti tarpeeksi tuottavia, taukoja ei ehdi pitää ja vessaan ei saa mennä työajalla. Sinulla on kaksi kymmenen minuutin taukoa per päivä, se on voi voi jos et pysty ajoittamaan vessakäyntejäsi näihin saumoihin.
En enää koskaan mene ko. puljuun töihin. Asiakkaana voin siellä käydä, mutta mieluummin otan konkurssin kun menen tuonne hullujenhuoneelle enää.
[/quote]
Siis karenssin enkä konkurssia.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:11"]
[/quote]
Olen kuullut Lidlistä paljon vastaavaa. Ruokaahan heitetään pois jokaisessa kaupassa, mutta onko se Lidlissä sitten poikkeuksellisen suurta kun siitä moni valittaa..
Mulla oli sama tunne kun olin puhelinmyyjänä ja lopetinkin jo kolmantena työpäivänä :D:DD esimiehen niskaan hengitys ja asiakkaiden töykeys vei kaiken kiinnostuksen ja motivaation
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:30"]
Minä olen ollut 28 vuotta töissä ja ikinä ei ole vituttanut. Olisiko kyse asenteesta?
[/quote]
Tai väärästä työpaikasta? Tai sopeutumisvaiheesta? No varmaan siitä asenteestakin. Mut tämä väsymys! Miten voi ihminen olla aina niin poikki työpäivän jälkeen? Ja ihan kevyttä sisätyötä.
ap.