Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanssasisaret pilkkaavat Miss Helsinkiä rumaksi, transuksi jne. Hävetkää!

Vierailija
13.01.2015 |

Olette te naiset petoja toisillenne! Hellittääkää hieman. Ok?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei usko pois, kyse ei ole mistään petomaisuudesta tai kateudesta, vaan useimmat meistä ovat sitä mieltä että olisi ollut erittäin helppoa löytää ulkonäöltään miellyttävämmän ja kauniimman oloinen Miss Helsinki. Kyllä me naiset osataan myös ihailla toistemme kauneutta.

Vierailija
2/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään kaunotar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:01"]Ei ole mikään kaunotar
[/quote] Eikä mun sisar.

Vierailija
4/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, mutta.. Jos tuohon leikkiin lähtee niin sen leikin sitten kestäkööt.

Vierailija
5/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa on toista haukkua, mutta en pidä ko. naisen ulkonäöstä erityisesti. Joka päivä tuolla Helsingin kaduilla tulee vastaan paljon kauniimpia naisia. Itse vaan näen sirot piirteet ja luonnollisemman lookin kauniinpana.

Vierailija
6/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vain meikattu huonosti finaaliin. Kaunishan on muuten.

Vierailija
7/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun facessa ne haukkujat on yli 30 vuotiaita pullukoita joille edes pieni meikkikerros, urheilu ja tyylikkäämmät vaatteet tekisi terää. Jos saisin valita näytänkö mielummin Rosannalta vai niiltä dissaajilta, niin näyttäisin 100x mieluummin Rosannalta. En mäkään pidä hänen kulmistaan, ja meikkiä on välillä liikaa. Mut ainakin uusista IL kuvista voin päätellä että on vähän ottanut opikseen :)

Vierailija
8/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestäni tämän naisen saama kritiikki on aivan ansaittua! Siis eihän tuo nainen nyt mikään sysiruma ole mutta todellakin outo valinta miss helsingiksi!
Muutenkin tuntuu että nykyään suomessa valitaan aivan oudoin perustein nämä missit. Tunnen paljon superkauniita naisia jotka ovat varmasti kauniimpia kuin nämä missit..

Vierailija
9/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos missikisaan menee toistakymmentä naista ja niistä rumin valitaan voittajaksi niin kai sitä nyt saatana saa ihmetellä?

Kysehän on samasta kun jos 7 juoksijaa starttaa satasen finaaliin ja viimeisenä maaliin lyllertänyt saisi kultamitalin. Eiköhän tuosta olisi vastaavanlainen haloo noussut? 

Vierailija
10/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:07"]

[/quote]

Lehdissä pyörinyt finaalikuva oli selkeästi muokkaamaton. Kyllähän nyt kuka vain saadaan näyttämään upealta kuvanmuokkauksella.

Vierailija
11/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:07"]

[/quote]

Täyteaineita on kyllä pumpattu liikaa, näyttää ihan pöhöttyneeltä kasvoista.

Vierailija
12/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen, rumat silarit ja ruma huulitäyte. Sääli. Sääli.

Vierailija
13/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen kanssasisaret? Mormoniko olet?

Vierailija
14/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkata ei saa. Kaipa hän työnsä ja velvollisuutensa hoitaa siinä missä muutkin.

Oma suosikkini oli Cheyenne.

Vierailija
15/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen näkökulma, että jos ihminen osallistuu vapaaehtoisesti kilpailuun, jossa nimenomaan arvostellaan ulkonäköä, niin kilpailijoiden ulkonäköä ei saisi arvostella?

Eli käsittämätön valinta voittajaksi, tiedän työpaikaltanikin ja naapurustosta kauniinpia naisia.
Mutta tuskin tälläiseen kisaan kukaan kovin fiksu osallistuukaan.

Vierailija
16/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.. Parhaimmat rääväsuut eivät erota kauneuskilpailuihin osallistuvien ulkonäön asiallista arvostelua, ja tahallaan loukkaavaa revittelyä toisistaan.. Voi kuinka olenkaan yllättynyt.

Vierailija
17/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen reaktio kyseisestä naisesta oli Ladyboy ! Sen jälkeen vasta luin että häntä oli nimitelty transuksi. Weird or what ?

T.mies

Vierailija
18/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosanna ei ole ruma, kevyemmällä meikillä paremman näköinen eli taviksen näköinen, missikisoihin ei pitäisi olla mitään asiaa.

Vierailija
19/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on kaunis omalla tavallaan, mutta mua harmittaa tämän Rosannan puolesta todella paljon, kun naamaan on pitänyt tunkea niin kamalan paljon meikkiä. :( Hän on varmasti upean näköinen kevyemmällä meikillä. Luonnollinen look näyttää aina parhaalta, ei siitä pääse yli eikä ympäri! Niin tummat kulmat eivät imartele hänen kauniita kasvonpiirteitään ollenkaan, mielestäni hänelle sopisi paljon paremmin luonnolliset vaaleat/vaaleanruskeat kulmat.

http://2.bp.blogspot.com/-ZhE7bVAAlI0/VD-1Ek5ZMOI/AAAAAAAACBw/Crvx0ca41-0/s1600/IMG_9237.JPG Tästä kuvasta huomaa, että Rosanna on kyllä todella kaunis, mutta nuo kulmat eivät omasta mielestäni sovi hänelle :(

t. N19

Vierailija
20/23 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä oon kommentteja lukenut, niin pahimmat arvostelut on kyllä tullu miehiltä. Lisäksi epäilen, että monissa haukkumisketjuissa on asialla kanssakilpailija(t). Samaa on ollut menneinä vuosinakin, mutta ei näin näkyvästi. Mulle kyllä se ja sama kuka voitti, eihän noita kilpailijoita paljon toisistaan erottanu, niin oli "hyvin" stailattu. Ja muutenkin roskakisa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä