Taas tapailuyritys, joka katunee ensimmäiseen yhteiseen yöhön
Viime viikonloppuna oli meidän ensimmäinen yhteinen yö ja nyt punnitsen, haluanko jatkaa.
Oli ihan ok seksiä, ekalta kerralta ei oikein voi odottaa täydellistä. Mutta sitten, kun olin käpertynyt miehen kainaloon ja nukahtanut siihen, mies totesi, että eiköhän aleta nukkua. Työnsi mut pois ja käänsi selkänsä.
Mulle läheisyys ja sylikkäin nukkuminen on tärkeää, tuli hylätty olo =(
Edellisen lemppasin kuorsaamisen takia. Noh, 3 kertaa sinnittelin ja totesin, etten halua elää loppuelämääni näin.
Onpas vaikeeta löytää hyvä mies..
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä oli loistavaa seksiä heti ekasta kerrasta lähtien. Turha mussuttaa ettei ole mahdollista. ( ihan yleisesti siis tämä). Ja nukuttiin sylikkäin. Hyi mies joka työntää pois. Unohda.
Herättikö mies sut yöllä että täytyy kääntyä toiselle polvelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä tyytyä "ihan hyviin miehiin". Olisin pysynyt sinkkuna, jos en olisi löytänyt sitä oikeaa.
"Sitä oikeaa"
Voi Jeesus. Jämähtääkö naiset oikeasti henkisessä kehityksessä jonnekin teinin tasolle? Ei ihme, että horoskoopit kiinnostaa aikuisia naisia.
Mä ainakin pyörin nukkuessani niin paljon että heräilisit tunnin välein. Aamulla silmäkulma mustana 😀
Luojan kiitos että löysin itselle kumppanin jonka henkisten epävarmuuksien takia minun ei tarvinnut poistua kokonaan omalta mukavuusalueelta jotta hän saisi kaiken tahtomallaan tavalla. En pystyisi nukkumaan jos toinen kuumottaa kainalossa. On ihan ok ja kivaakin makoilla seksin jälkeen vaikka varttitunti tai puoli tuntia sylikkäin, mutta en takuulla saa unta jos toinen on kyljessä kiinni.
On teillä ongelmia! Minkä ikäisiä oikein olette? Olen muistavinani että 'nuorena' ei ollut mitään ongelmia. Seksistä ei valitettu ja vierekkäin nukahdettiin samassa kapeassakin yhden ihmisen sängyssä. Kun mies oli 'valittu' niin ei miehestäkään valitettu. Nyt kaikki valittaa kaikesta: vali, vali...
Voi olla että iäkkämpänä kuorsauksesta on tullut ongelma. Jos vain huoneluku sallii niin kyllä nukkumaolot on järjestettävä niin että saa nukuttua sillä koko maailmahan romahtaa siitä jos ei ole nukuttu kunnolla - ihan terveysriski.
Jos oikeasti parisuhdetta toivoo, niin kannattaa opetella jo varhaisessa vaiheessa avaamaan suunsa ja kertomaan omista toiveistaan. Kyllähän tuo vähän tylyltä kuulostaa, jos vain sysäsi sinut pois. Kuitenkin saattaa ymmärtää sinunkin kokemuksesi asiasta ja olla ihan valmis tarkastelemaan omaa käytöstään uudelleen ja kenties muuttamaan sitä. Tämä kuitenkin edellyttäisi, että hän saa tietää sinun näkökulmasi. Paljon joutuu eroamaan, jos aina ensimmäisen eroavaisuuden/ epämiellyttävyyden kohdalla toteaa että huono ihminen, siirryn seuraavaan. Toki jos koet, että hän ei ole muilta ominaisuuksiltaan niin kiinnostava, että haluaisit jatkaa, niin turha siitä sitten on sen enempää jauhaa.
Hyi miten saastaista. Likaista haisevaa hommaa. 🤢
Mun ex paitsi nukahti heti niin päästi nukahdettuaan ihan järkyttäviä pieruja. Siis oikein pitkäkestoisia 3-5 sek töräyksiä.
Moni mies tulee allergiseksi naisille heti kun kassit on tyhjentyneet. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua. Koit miehen käytöksen torjuvana ja hylkäämiskokemuksesi aktivoitui. Itse en enää halunnut tapailla miestä, joka kerta sekin jälkeen käänsi selkänsä ja alkoi nukkua. Tuli jotenkin hyväksi käytetty olo.
Minullakin eksä kanssa samat tuntemukset. Nyksän kanssa nukutaan eri huoneissa ja suhde on mahtava. Kun tietää ja tuntee että toinen rakastaa, ei tarvitse sylikkäin nukkua joka yö.
Jospa ap hyppäisit seuraavaksi sänkyyn vasta sellaisen miehen kanssa, joka on selvästi ihastunut. On lähes takuuvarmasti seksikin parempaa.
Vaikka luulen kyllä, että nettideittailu on huonontanut ihmisten pelisilmää puolin ja toisin, eikä tunnisteta niitä oikeita ihmisiä, joiden kanssa kannattaa edetä. Puhuin toki vain tunne- ja seksipuolesta. Järkiliittoa etsivälle nettideittailu on parempaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tulee allergiseksi naisille heti kun kassit on tyhjentyneet. Näin se vaan on.
Jep, tuo on miehelle irtosuhteessa itse asiassa normaalia, eikä osoita sinänsä mitään väheksyntää yms. naista kohtaan. Kyse on raukeavasta reaktiosta.
Sen sijaan se osoittaa viimeistään sen, ettei mies ole myöskään ihastunut/rakastunut. Jos tunteet on kunnolla pelissä, niin mies ei käännä selkää naiselle heti seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että iäkkämpänä kuorsauksesta on tullut ongelma. Jos vain huoneluku sallii niin kyllä nukkumaolot on järjestettävä niin että saa nukuttua sillä koko maailmahan romahtaa siitä jos ei ole nukuttu kunnolla - ihan terveysriski.
Kannattaa myös harkita uniapneatestissä käymistä, jos kuorsaus on toisella häiritsevää. Cpap-laite ei toki ole täysin äänetön, eikä ulkonäöltään eroottinen mestariteos, mutta ei sitä käytetä kuin vasta nukkuessa ja se pysyy omalla puolella. Haittana on lähinnä se, ettei laitetta viitsi sylikkäin maatessa laittaa päälle, joten myöskään yhdessä nukahtaminen sylikkäin ei ole käytännöllistä. Jos suhde ylipäätään on vielä sillä himotasolla, että -molemmat- haluaa tarrata nukahtaessakin kiinni, niin silloin kuorsauksesta kärsivä osapuoli vain odottaa, että toinen nukahtaa ensin ja vetää cpapin naamariinsa vasta sen jälkeen.
Mä en pysty nukkuu kiinni kenessäkään. Ahdistava ajatuskin. Lasten kanssa joskus joutuu näin "nukkuu" eli mä en nuku vaan odotan, milloin voin liueta sohvalle nukkuu.