Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tapailuyritys, joka katunee ensimmäiseen yhteiseen yöhön

Vierailija
03.11.2021 |

Viime viikonloppuna oli meidän ensimmäinen yhteinen yö ja nyt punnitsen, haluanko jatkaa.
Oli ihan ok seksiä, ekalta kerralta ei oikein voi odottaa täydellistä. Mutta sitten, kun olin käpertynyt miehen kainaloon ja nukahtanut siihen, mies totesi, että eiköhän aleta nukkua. Työnsi mut pois ja käänsi selkänsä.
Mulle läheisyys ja sylikkäin nukkuminen on tärkeää, tuli hylätty olo =(
Edellisen lemppasin kuorsaamisen takia. Noh, 3 kertaa sinnittelin ja totesin, etten halua elää loppuelämääni näin.
Onpas vaikeeta löytää hyvä mies..

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen jälkeen olen luovuttanut yrittämisen. Oltiin noin 9 vuotta yhdessä. Alkoi baarissa tapaamisesta. En olisi uskonut että noin nelikymppisinä voi löytyä niin hyvä seksisuhde. Sellaisena se alkoi kun en halunnut enkä varsinkaan uskaltanut tykästyä. Naiselle sopi sillä ehdolla ettei muita samaan aikaan. Sehän sopi mulle erittäin hyvin kun en ole koskaan pitänyt useita yhtäaikaa. 

Parhaillaan nauroi päihtyneenä eräissä kaverin juhlissa tuo on tehnyt minusta nymfomaanin. Silloin oltiin oltu ainakin yli vuosi yhdessä. Niin se vain meni että lopuksi lähdin puutteen takia pois. Naisilla kun mieli näköjään muuttuu aina. Sekin on tietenkin miehen vika vaikka olisi alusta asti raatorehellinen. Ottaa vähän vieläkin aivoon kun oikeasti luulin löytäneeni naisen jonka kanssa todellakin viihtyy.

Nainen olisi halunnut rakkaussuhteen.

Mulla on nyt sun tapainen mies. Olen tässä hetken, mutta en voi pitkäksi aikaa jäädä. Alkaa jo kaihertaa tämä.

Vierailija
22/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyaikana on niin mahdotonta löytää ratkaisuja mihinkään?

Esimerkki: haluat nukkua sylikkäin mutta mies käänsi kylkeä. Ratkaisu: sanot miehelle sanasta sanaan näin: "haluaisin nukkua sylikkäin".

Esimerkki: mies kuorsaa. Ratkaisu: sanot miehelle sanasta sanaan näin: "koska en saa nukuttua kuorsaamisen takia, voitaisiinko nukkua eri huoneissa?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nykyaikana on niin mahdotonta löytää ratkaisuja mihinkään?

Esimerkki: haluat nukkua sylikkäin mutta mies käänsi kylkeä. Ratkaisu: sanot miehelle sanasta sanaan näin: "haluaisin nukkua sylikkäin".

Esimerkki: mies kuorsaa. Ratkaisu: sanot miehelle sanasta sanaan näin: "koska en saa nukuttua kuorsaamisen takia, voitaisiinko nukkua eri huoneissa?"

Mutta miten nukutaan sylikkäin eri huoneissa? Aivan, nukutaan eri asunnossa kuin kuorsaaja ja ihan toisen miehen kanssa.

Vierailija
24/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen unen rajoittaminen on vakavaa henkistä väkivaltaa. Sitä käytetään jopa kidutusmenetelmänä.

Vierailija
25/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty nukahtamaan / nukkumaan sylikkäin, lisäksi arvostan hyvää yöunta ja -asentoa todella paljon. Jos joku olisi lempannut minut sen takia niin olisin tyytyväinen, en olisi onnellinen niin pinnallisen ihmisen kanssa.

Kannattaa muistaa, että toimiva parisuhde on myös kompromisseja.

Vierailija
26/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty nukahtamaan / nukkumaan sylikkäin, lisäksi arvostan hyvää yöunta ja -asentoa todella paljon. Jos joku olisi lempannut minut sen takia niin olisin tyytyväinen, en olisi onnellinen niin pinnallisen ihmisen kanssa.

Miksi sylikkäin nukkumisen haluaminen on muka pinnallista?

Jos kerran toimiva parisuhde on kompromisseja, eikö joka toinen yö voi nukkua sylikkäin?

Vierailija
27/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sylikkäin nukkumisen haluaminen on muka pinnallista?

Jos kerran toimiva parisuhde on kompromisseja, eikö joka toinen yö voi nukkua sylikkäin?

No aika pieni asia tuo on jos nyt elämän mittakaavassa ajatellaan. Se sen sijaan ei ole pikkuasia, jos toinen ei pysty nukkumaan joka toinen yö :)

Vierailija
28/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan varannut ajan terapiaan, pitkäkestoiseen. Tuo on jättänyt jäljen ja sinulla on nyt tunnelukko. Jaksuhalit. Ja tietenkin, Jätä se sika.

Vierailija
29/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei pysty nukkumaan niin, että koskettaa toista. Meillä halaillaan ja sit, kun halutaan nukkua niin vetäydytään omille puolillemme.

Vierailija
30/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki siitä miksi nuorten miesten ei ikinä kannata sitoutua suhteeseen naisen kanssa. Jos nyt pääsee tästä nukkumisasiasta yli niin sitten kun lapset tulee niin mies vaihtaa vaipat, syöttää, valvoo ja käy

kaupassa väärin. Tai sitten sivoaa väärin tai vääränä päivänä. Kavereiden kanssa ollaan liikaa, liian vähän tai vääränä aikana. Asunto ahistaa ja miehen vika ettei tienaa tarpeeksi tai jos tienaa niin sitten ei vietä tarpeeksi aikaa naisen kanssa.

Vierailija
31/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö deittien jälkeisen sukupuoliyhteyden jälkeen kaikki nämä 5 asiaa väärin a'la vauvapalsta.

Vierailija
32/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää tehdä myös niitä kompromisseja. Jokaisella on varmasti joitain asioita, joissa ei voi joustaa mutta jos niitä on loputtomasti, niin silloin ei usein valitettavasti löydä parisuhdetta.

Kai nyt sentään kerroit miehelle noista nukkumistoiveistasi? Vielä älyttömämpää olisi olettaa, että toinen osaa toimia toivomallasi tavalla ihan ajatuksia lukemalla. Ei ne suuret ja kestävät rakkaustarinatkaan perustu niinkään mihinkään "sanattomaan sielujen yhteyteen" kuin toimivaan sanalliseen kommunikaatioon.

Mitäs ideaa siiinä on, että kerron miehelle, miten haluan meidän nukkuvan, jos hän itse ei luontaisesti niin halua tehdä. Hän voisi mielikseni teeskennellä tykkäävänsä siitä, mutta lopulta palaisi omiin tapoihinsa.

No voithan kysyä, jos hänkin tykkäisi edes välillä nukkua niin. Tai sitten vaikka halailette ennen unta vaikkette nukukaan sylikkäin. Oikeasti, noita asioita tulee koko ajan. Ei kellään voi olla identtiset tavat sinun kanssasi eikä kukaan ole jokaista yksityiskohtaa myöten sellainen kuin haluaisit.

Jos tuo nyt on sinulle suunnilleen top kymppiin kuuluva ominaisuus miehessä, niin pidä kiinni siitä sitten. Mutta jos noita on paljon enemmänkin, niin en usko että tulet ikinä olemaan parisuhteessa, valitan.

Vierailija
33/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä miten huonosti hyvänsä, aina voi mennä huonomminkin:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b0219bee-3029-4926-a046-9f4f72b…

Vierailija
34/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai toista voi pakottaa pitämään itseään sylissä yöllä, jos toisella ei ole mukava asento?

Me nukumme osan yöstä toisella ja osan toisella kyljellä, kumpikin niin kuin hyvältä tuntuu. Luonnostaan tulee välillä kosketettua ja oltua lähekkäin.

Vierailija
35/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nukkumaan kiinni toisessa ihmisessä vaikka hän olisi minulle kuinka rakas ja tärkeä.

Vierailija
36/55 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen nukkuu miehen sylissä mies varmaan jossain vaiheessa herättää naisen että pitää vaihtaa jalkaa. 

Vierailija
37/55 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ongelma taitaa olla erilaiset nukkumistottumukset, ei niinkään se seksi. Itse kuulun miehenä juuri siihen huonounisten kirottuun ryhmään joka ei vaan saa nukuttua jos ei ole omaa tilaa. Se ei tarkoita että seksin jälkeen pitäisi vaan kääntää kylkeä, mutta jos puhutaan vaan nukkumisesta, ilman mitään seksiä, on lähtökohtana kyllä oltava että molemmat nukkuvat ns omalla puolellaan. Halailut ja hyvänyöntoivotukset erikseen, mutta itse nukkumista en siis voi tehdä sylikkäin. Ei vaan uni tule, vaikka kuinka haluaisin.

Onhan tuo aika lailla dealbreaker jos kumppani taas olisi sitä mieltä että aivan ehdottomasti kuuluu nukkua sylikkäin. En oikein näe miten tuossa voisi tehdä järkevää kompromissia.

Ymmärrän, olen ollut aina samanlainen ja suhde kestänyt yli 50 v. Mies pystyy nukkumaan vaikka hirressä roikkuessa, mutta alusta asti olen halunnut nukkua erillään. Seksi ollut aina upeaa. Mies on ihana kaikin puolin ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen.

Vierailija
38/55 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku unityyny. Ei ketään voi pakottaa kenenkään unileluksi.

Vierailija
39/55 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Vierailija
40/55 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei saa unta, jos pitää paapoa jotain kyljessään. Olisiko hänen pitänyt valvoa ja herätä silmänaluset mustina hyvän after sex - kokemuksesi tähden?

Olis nyt edes antanut mun kunnolla nukahtaa, ei sen takia tarvi valvoa silmiä mustiksi. Sitä paitsi haluan nukkua sylikkäin tai ainakin nukahtaa niin, myös niitä iltoina kun ei ole seksiä. Jokatapauksessa, emme ole toisillemme oikeat.

Voi lässyn lässyn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi