Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tapailuyritys, joka katunee ensimmäiseen yhteiseen yöhön

Vierailija
03.11.2021 |

Viime viikonloppuna oli meidän ensimmäinen yhteinen yö ja nyt punnitsen, haluanko jatkaa.
Oli ihan ok seksiä, ekalta kerralta ei oikein voi odottaa täydellistä. Mutta sitten, kun olin käpertynyt miehen kainaloon ja nukahtanut siihen, mies totesi, että eiköhän aleta nukkua. Työnsi mut pois ja käänsi selkänsä.
Mulle läheisyys ja sylikkäin nukkuminen on tärkeää, tuli hylätty olo =(
Edellisen lemppasin kuorsaamisen takia. Noh, 3 kertaa sinnittelin ja totesin, etten halua elää loppuelämääni näin.
Onpas vaikeeta löytää hyvä mies..

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tyytyä "ihan hyviin miehiin". Olisin pysynyt sinkkuna, jos en olisi löytänyt sitä oikeaa.

Vierailija
2/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kiertoon jos ei tarpeet kohtaa.

Vierailija
4/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katunee? Kadut jo nyt. Anna olla.

Vierailija
5/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä oli loistavaa seksiä heti ekasta kerrasta lähtien. Turha mussuttaa ettei ole mahdollista. ( ihan yleisesti siis tämä). Ja nukuttiin sylikkäin. Hyi mies joka työntää pois. Unohda.

Vierailija
6/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Koit miehen käytöksen torjuvana ja hylkäämiskokemuksesi aktivoitui. Itse en enää halunnut tapailla miestä, joka kerta sekin jälkeen käänsi selkänsä ja alkoi nukkua. Tuli jotenkin hyväksi käytetty olo.

Vierailija
7/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei saa unta, jos pitää paapoa jotain kyljessään. Olisiko hänen pitänyt valvoa ja herätä silmänaluset mustina hyvän after sex - kokemuksesi tähden?

Vierailija
8/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei pysty nukkumaan lähekkäin. Eivät siis saa unta sillä tavalla. Jos jo kerran itsekin olit nukahtanut, niin ei ollut enää kyse seksin jälkeisestä keskustelusta tms.. En jättäisi tuolla perusteella.

Vierailija
9/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen jälkeen olen luovuttanut yrittämisen. Oltiin noin 9 vuotta yhdessä. Alkoi baarissa tapaamisesta. En olisi uskonut että noin nelikymppisinä voi löytyä niin hyvä seksisuhde. Sellaisena se alkoi kun en halunnut enkä varsinkaan uskaltanut tykästyä. Naiselle sopi sillä ehdolla ettei muita samaan aikaan. Sehän sopi mulle erittäin hyvin kun en ole koskaan pitänyt useita yhtäaikaa. 

Parhaillaan nauroi päihtyneenä eräissä kaverin juhlissa tuo on tehnyt minusta nymfomaanin. Silloin oltiin oltu ainakin yli vuosi yhdessä. Niin se vain meni että lopuksi lähdin puutteen takia pois. Naisilla kun mieli näköjään muuttuu aina. Sekin on tietenkin miehen vika vaikka olisi alusta asti raatorehellinen. Ottaa vähän vieläkin aivoon kun oikeasti luulin löytäneeni naisen jonka kanssa todellakin viihtyy.

Vierailija
10/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei saa unta, jos pitää paapoa jotain kyljessään. Olisiko hänen pitänyt valvoa ja herätä silmänaluset mustina hyvän after sex - kokemuksesi tähden?

Olis nyt edes antanut mun kunnolla nukahtaa, ei sen takia tarvi valvoa silmiä mustiksi. Sitä paitsi haluan nukkua sylikkäin tai ainakin nukahtaa niin, myös niitä iltoina kun ei ole seksiä. Jokatapauksessa, emme ole toisillemme oikeat.

Vierailija
11/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta kai pidät hänet, jos hän on huomattavan varakas. Silloin millään mainitsemillasi puutteilla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
12/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta totta kai pidät hänet, jos hän on huomattavan varakas. Silloin millään mainitsemillasi puutteilla ei ole mitään merkitystä.

No ei mikään raha korvaa sitä, että saa rakkaan syliin nukahtaa.

Vierailija
13/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi korvaa huonon keskustelun mutta jos seksikin on huonoa niin ei siinä ole mitään tehtävissä

Vierailija
14/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät voi nukkua liian lähekkäin toisia.

Ex-mieheni oli tällainen. Hän tarvitsi tosi paljon omaa tilaa, ja varsinkin stressaantuneena hänelle läheisyys ei ollut ok. Itselleni taas läheisyys olisi ollut tosi tärkeää.

Tämä sama mies kuitenkin kuorsasi myös.

Olisi pitänyt erota jo aiemmin; sekä erilainen läheisyyden tarve sekä kuorsaaminen ovat semmoisia juttuja, jotka eivät toimi pitemmän päälle. Toki kuorsaamiseen voi hakea apua, se kuorsaaja siis.

Kysyisin tältä mieheltä, että miten hän tykkää nukkua. Ja johtopäätökset sitten vastauksen mukaan. Yksi kerta toki voi olla vielä sattumaa, mutta keskustelisin.

Vierailija
15/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt ongelma taitaa olla erilaiset nukkumistottumukset, ei niinkään se seksi. Itse kuulun miehenä juuri siihen huonounisten kirottuun ryhmään joka ei vaan saa nukuttua jos ei ole omaa tilaa. Se ei tarkoita että seksin jälkeen pitäisi vaan kääntää kylkeä, mutta jos puhutaan vaan nukkumisesta, ilman mitään seksiä, on lähtökohtana kyllä oltava että molemmat nukkuvat ns omalla puolellaan. Halailut ja hyvänyöntoivotukset erikseen, mutta itse nukkumista en siis voi tehdä sylikkäin. Ei vaan uni tule, vaikka kuinka haluaisin.

Onhan tuo aika lailla dealbreaker jos kumppani taas olisi sitä mieltä että aivan ehdottomasti kuuluu nukkua sylikkäin. En oikein näe miten tuossa voisi tehdä järkevää kompromissia.

Vierailija
16/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tottakai sit vaan jätät miehen jos sylikkäin nukkuminen on sulle kynnyskysymys.

Mulle taas sylikkäin nukkuminen on ehdoton no-no, joten kyllä se mieskin varmasti sua paremmin sopivan parin itselleen löytää.

Vierailija
17/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ongelma taitaa olla erilaiset nukkumistottumukset, ei niinkään se seksi. Itse kuulun miehenä juuri siihen huonounisten kirottuun ryhmään joka ei vaan saa nukuttua jos ei ole omaa tilaa. Se ei tarkoita että seksin jälkeen pitäisi vaan kääntää kylkeä, mutta jos puhutaan vaan nukkumisesta, ilman mitään seksiä, on lähtökohtana kyllä oltava että molemmat nukkuvat ns omalla puolellaan. Halailut ja hyvänyöntoivotukset erikseen, mutta itse nukkumista en siis voi tehdä sylikkäin. Ei vaan uni tule, vaikka kuinka haluaisin.

Onhan tuo aika lailla dealbreaker jos kumppani taas olisi sitä mieltä että aivan ehdottomasti kuuluu nukkua sylikkäin. En oikein näe miten tuossa voisi tehdä järkevää kompromissia.

Sama täällä. Mulla menee pitkään, että nukahdan (aina ollut näin), ja unta odotellessa tulee vaihdettua asentoa monta kertaa, joten ei tosiaankaan vois sylikkäin nukkua. Lisäksi tulee äkkiä kuuma ja alkaa ahdistaa.

N30

Vierailija
18/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitää tehdä myös niitä kompromisseja. Jokaisella on varmasti joitain asioita, joissa ei voi joustaa mutta jos niitä on loputtomasti, niin silloin ei usein valitettavasti löydä parisuhdetta.

Kai nyt sentään kerroit miehelle noista nukkumistoiveistasi? Vielä älyttömämpää olisi olettaa, että toinen osaa toimia toivomallasi tavalla ihan ajatuksia lukemalla. Ei ne suuret ja kestävät rakkaustarinatkaan perustu niinkään mihinkään "sanattomaan sielujen yhteyteen" kuin toimivaan sanalliseen kommunikaatioon.

Vierailija
19/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää tehdä myös niitä kompromisseja. Jokaisella on varmasti joitain asioita, joissa ei voi joustaa mutta jos niitä on loputtomasti, niin silloin ei usein valitettavasti löydä parisuhdetta.

Kai nyt sentään kerroit miehelle noista nukkumistoiveistasi? Vielä älyttömämpää olisi olettaa, että toinen osaa toimia toivomallasi tavalla ihan ajatuksia lukemalla. Ei ne suuret ja kestävät rakkaustarinatkaan perustu niinkään mihinkään "sanattomaan sielujen yhteyteen" kuin toimivaan sanalliseen kommunikaatioon.

Mitäs ideaa siiinä on, että kerron miehelle, miten haluan meidän nukkuvan, jos hän itse ei luontaisesti niin halua tehdä. Hän voisi mielikseni teeskennellä tykkäävänsä siitä, mutta lopulta palaisi omiin tapoihinsa.

Vierailija
20/55 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaikeaa loytää hyvä mies, joka tekisi juuri kuten sinulle sattuu sopimaan, varsinkin ilman keskustelua asiasta. "Jälkifiilistelyt" ovat asia erikseen, mutta en todellakaan itsekään tykkää nukkua sylikkäin tai muuten aivan liki; kuuma, ahdistavaa, ja kuitenkin liikun sen verran yön aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän