Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
1561/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"]

[/quote]

Av-palsta saattaa olla se pienin paha.

[/quote]

No ei todellakaan ole. Kyllä täällä huudella osataan ja usein ihan syyttä.

[/quote]

Ja mistä sä tiedät, millaista palautetta ne muualta saa?

[/quote]

Sanaakaan muita palstoja yms lukematta voin satavarmasti sanoa, ettei tämä voi mitenkään olla pienin paha, koska täällä on niin ilkeitä kirjoituksia. 

[/quote]

Olet satavarma asiasta, josta et tiedä mitään, niinkö? Ihan kuin tässä nyt vertailtaisiin eri palstoja. 

Vierailija
1562/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 01:57"]

En jaksunut lukea kaikkia viestejä (liian pitkä ketju), mutta Ollilla ja Mialla tulee olemaan hyvin todennäköisesti ISOJA ongelmia varsinkin kommunikoinnin suhteen. Toinen (Miia) kun haluaa keskustella tunteista/fiiliksistä tai yleensäkin asioista hieman syvemmin, niin toinen (Olli) menee vaan sitä enemmän lukkooon. Suhde saattaa kompromisseilla ja yrityksellä (villillä seksillä) mennä vuoden pari, mutta.. muistuttaa todella paljon ensimmäistä avoliittoani, joko Mia turhautuu tai Olli ahdistuu... En itse rupeaisi suhteeseen kummankaan kanssa;  juro, itsekeskeinen, teinimäinen juntti ja ripustautuva epävarma heiveröinen nipottaja.

[/quote]

Uskon että suhteen kehittyessä he kuitenkin pystyvät muuttamaan toimintaansa. Miia oppii luottamaan Olliin ja ei ole niin valtavan epävarma. Olli puolestaan oppii puhumaan tunteistaan paremmin, minusta Olli on jo ohjelman aikana oppinut hiukan tunteiden ilmaisua. Noilla kummallakin on tahto onnistua, se on todella tärkeää. Miksi muuten puhut seksistä VÄHÄTTELEVÄSTI? Jos itsellesi ei seki ole tärkeää niin jollekin toiselle se voi olla.

[/quote]

Villi seksikö on mielestäsi vähättelyä? Tai jos kirjoittajan mielestä seksi pitää suhdetta kasassa pari vuotta, vaikkei muuta yhteistä olisikaan, niin se on vähättelyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pohjanmaalta ja rahasta on meidän perheessä puhuttu hyvin vähän tai vitsinä (kun sitä ei ole ollut). Kun muutin pohjanmaalta hämeeseen niin silloin tuleva anoppini puhui joka käänteessä rahasta ja edelleen on hänelle tärkeä puheenaihe, itse en välittäisi niin rahasta puhua, vain jos on pakko. Karmeeta yleistämistä.

Itse sarjasta, ens alkuun kun sitä mainostettiin, niin ajattelin että onpa typerä formaatti, että ei ole sellainen sarja jota itse seuraisin. Sitten kun pari kertaa vahingossa  näin muutamasta jaksosta pätkän niin kiinnostukseni heräsi. Asiantuntijoiden parisuhdekommentit ovat kiinnostavia ja kaikki mukana olevat kuusi ihmistä ovat ihan kiinnostavia persoonia. Lisäksi alkoi kiinnostaa miten heille käy. Katsoin sitten Katsomosta ne jaksot jotka menivät ohi. nyt en sitten malttaisi odottaa seuraavaa jaksoa - olen koukussa.

Itse taas olen miettinyt että Miia ja Olli ovat hyvä pari, ehkä he eivät ole parhaimmillaan kameran edessä kumpikaan. Olli ei ehkä halua ruotia pohjamutia myöten tv-kameroiden edessä fiiliksiään, tämä pari saattaa olla sellainen että kun saavat olla rauhassa niin hyvä tulee. Miia on ehkä vahingoittanut suhteen kehittymistä niin että jo häämatkalla hän ilmoitti että millaiseen suhteeseen hän ei halua ryhtyä, etenkin se että jos Olli oli vähänkin epävarma tai sanoi "en tiedä" niin Miia teki siitä liian nopeita johtopäätöksiä. Sitä paitsi Olli ei ole mikään jörö, hän on suomalaiseksi mieheksi hyvinkin avoin ja keskustelevainen. Miehet eivät muutenkaan tykkää jatkuvasta analysoimisesta, ruotimisesta ja jatkuvista keskusteluista. Itsekin olen huomannut että parhaiten menee kun ei puhuta parisuhdeasioista yhtään, puhutaan vaan sellaisista neutraaleista asioista mitkä on "kevyitä" aiheita. Usein puhumalla asiat vaan pahenee, ainakin oman kokemuksen mukaan kun olen koittanut puhua asioista niin se on vain pahentanut tilannetta. Jos on sellainen mies joka tykkää keskustella ja analysoida niin voin kertoa että ei ole sitten hetero.

Vierailija
1564/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se, että useammalla soi hälytyskellot Piian juomisista, on ihan virkistävää Suomessa. Juomista on aika paljon, varsinkin jos toinen ei aina juo, ei edes seuraksi. Alkoholistista eronneena voin kertoa, että alkoholi ei ole turn-off, mutta liikakäyttö on.

Vierailija
1565/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:19"]

Miia tuntuu tulkitsevan kaiken negatiivisesti. Maaretkin oli ihan äimänkäkenä, että miten se voikin kuulla samat sanat niin eri tavalla. Onhan nuo Ollin tunteet selvästi vahvistuneet ajan kuluessa. Miia voisi välillä kiinnittää huomionsa niihin Ollin tekoihin, eikä sanoihin. Jos sitä kiinnostaa, millaiseen asuntoon Miia haluaa hänen kanssaan muuttaa, niin eikö se nyt kerro jo aika paljon?

[/quote]

Kiinnitin huomiota samaan. Miia tuntuu olevan sitä tyyppiä ihminen että tarvitsee VERBAALISTA vakuuttelua tunteista. Siis että pitää sanoin ilmaista kaikki, eikä Miia näinollen osaa kiinnittää lainkaan huomiota tekoihin. Tunnistan tuon koska olin itse aiemmin samanlainen mieheni kanssa. Mietin koko ajan että eikö se tykkää musta kun ei SANO mitään. Muutaman riidan ja pitkän keskustelun jälkeen hyväksyin sen, että mies ei osaa puhua tunteistaan, mutta se kyllä NÄYTTÄÄ ne joka päivä. Pienillä kosketuksilla ja teoilla. Mun piti vaan oppia näkemään se. Tuo Miian ja Ollin kuvio näyttää hiukan samanlaiselta. Miia haluaisi sanallista vakuuttelua ja Olli mieluummin ilmaisee tunteensa teoilla eikä osaa pukea niitä sanoiksi. Siinä pitää vaan opetella lukemaan toisen tapaa ilmaista... :)

[/quote]

Halusin tähän vielä lisätä että samaa mieltä edellisten kanssa. Siinä tuijotustehtävässä kun Olli katsoi Miiaa niin siinä oli rakastuneen ihmisen silmät ja se Miia on niin toope ettei sitä huomaa. Miten jotkut ovat niin vieraantuneet kehonkielestä että kaikki pitää heille sanoittaa? Usein miehet eivät osaakaan pukea tunteitaan sanoiksi vaan näyttävät sen teoillaan, katseillaan ja eleillään. Kehonkieli on joskus voimakkaampi kuin sanat. Siinä olis hyvä pari, Olli on sen jo huomannut ja Miia jankuttaa sitä samaa... hohhoijaa - jos ihminen ei tajua niin lopulta jää yksin..

Vierailija
1566/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:32"]

Pakko kysyä: Onko tuo Pian suku jostakin Pohjanmaalta kotoisin alun perin? Jotenkin tulee ihan sellainen vaikutelma Piasta, kun hänellä tuntuisi olevan jonkinlainen pätemisen tarve ja puhuu rahasta verrattaen paljon. Muut parithan ei ole puhuneet rahasta käsittääkseni lainkaan. Voiko kyse olla "kulttuurieroista"? Lisättäköön vielä, että sinänsä pidän Piasta ja hän on herttainen, mutta ihmetyttää nuo tietyt jutut.

[/quote]

Miten rahasta puhuminen ja pätemisen tarve liittyisivät Pohjanmaahan? 

Vierailija
1567/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:24"]

Itse olen pohjanmaalta ja rahasta on meidän perheessä puhuttu hyvin vähän tai vitsinä (kun sitä ei ole ollut). Kun muutin pohjanmaalta hämeeseen niin silloin tuleva anoppini puhui joka käänteessä rahasta ja edelleen on hänelle tärkeä puheenaihe, itse en välittäisi niin rahasta puhua, vain jos on pakko. Karmeeta yleistämistä.

Itse sarjasta, ens alkuun kun sitä mainostettiin, niin ajattelin että onpa typerä formaatti, että ei ole sellainen sarja jota itse seuraisin. Sitten kun pari kertaa vahingossa  näin muutamasta jaksosta pätkän niin kiinnostukseni heräsi. Asiantuntijoiden parisuhdekommentit ovat kiinnostavia ja kaikki mukana olevat kuusi ihmistä ovat ihan kiinnostavia persoonia. Lisäksi alkoi kiinnostaa miten heille käy. Katsoin sitten Katsomosta ne jaksot jotka menivät ohi. nyt en sitten malttaisi odottaa seuraavaa jaksoa - olen koukussa.

Itse taas olen miettinyt että Miia ja Olli ovat hyvä pari, ehkä he eivät ole parhaimmillaan kameran edessä kumpikaan. Olli ei ehkä halua ruotia pohjamutia myöten tv-kameroiden edessä fiiliksiään, tämä pari saattaa olla sellainen että kun saavat olla rauhassa niin hyvä tulee. Miia on ehkä vahingoittanut suhteen kehittymistä niin että jo häämatkalla hän ilmoitti että millaiseen suhteeseen hän ei halua ryhtyä, etenkin se että jos Olli oli vähänkin epävarma tai sanoi "en tiedä" niin Miia teki siitä liian nopeita johtopäätöksiä. Sitä paitsi Olli ei ole mikään jörö, hän on suomalaiseksi mieheksi hyvinkin avoin ja keskustelevainen. Miehet eivät muutenkaan tykkää jatkuvasta analysoimisesta, ruotimisesta ja jatkuvista keskusteluista. Itsekin olen huomannut että parhaiten menee kun ei puhuta parisuhdeasioista yhtään, puhutaan vaan sellaisista neutraaleista asioista mitkä on "kevyitä" aiheita. Usein puhumalla asiat vaan pahenee, ainakin oman kokemuksen mukaan kun olen koittanut puhua asioista niin se on vain pahentanut tilannetta. Jos on sellainen mies joka tykkää keskustella ja analysoida niin voin kertoa että ei ole sitten hetero.

[/quote]

Pohjalaisten toimintamalleja ei saa yleistää, mutta keskustelevat miehet on aina homoja :D

Vierailija
1568/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:19"]

Täällä mainittiin sivistys, joka ei erityisesti näissä tosi-tv-ohjelmissa loista. Ihmettelenkin sitä, koska olettaisin esimerkiksi tuon kustannustoimittaja Pian olevan edes hiukan sivistynyt. Esimerkki häämatkalta: Jussille tuodaan ruoka-annos, jossa päällimmäisenä makkara, pariskunta naureskelee. Jussi: "muistuttaa ihan ...makkaraa" ja Pia sen jälkeen "muistuttaa ihan ...vehjettä". Myös Pian ripustautumiset tuontapaiseen mieheen ovat aivan käsittämättömiä.

[/quote]

Tällä palstalla ei taas loista huumorintaju ;)

Vierailija
1569/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:19"]

Miia tuntuu tulkitsevan kaiken negatiivisesti. Maaretkin oli ihan äimänkäkenä, että miten se voikin kuulla samat sanat niin eri tavalla. Onhan nuo Ollin tunteet selvästi vahvistuneet ajan kuluessa. Miia voisi välillä kiinnittää huomionsa niihin Ollin tekoihin, eikä sanoihin. Jos sitä kiinnostaa, millaiseen asuntoon Miia haluaa hänen kanssaan muuttaa, niin eikö se nyt kerro jo aika paljon?

[/quote]

Kiinnitin huomiota samaan. Miia tuntuu olevan sitä tyyppiä ihminen että tarvitsee VERBAALISTA vakuuttelua tunteista. Siis että pitää sanoin ilmaista kaikki, eikä Miia näinollen osaa kiinnittää lainkaan huomiota tekoihin. Tunnistan tuon koska olin itse aiemmin samanlainen mieheni kanssa. Mietin koko ajan että eikö se tykkää musta kun ei SANO mitään. Muutaman riidan ja pitkän keskustelun jälkeen hyväksyin sen, että mies ei osaa puhua tunteistaan, mutta se kyllä NÄYTTÄÄ ne joka päivä. Pienillä kosketuksilla ja teoilla. Mun piti vaan oppia näkemään se. Tuo Miian ja Ollin kuvio näyttää hiukan samanlaiselta. Miia haluaisi sanallista vakuuttelua ja Olli mieluummin ilmaisee tunteensa teoilla eikä osaa pukea niitä sanoiksi. Siinä pitää vaan opetella lukemaan toisen tapaa ilmaista... :)

[/quote]

Halusin tähän vielä lisätä että samaa mieltä edellisten kanssa. Siinä tuijotustehtävässä kun Olli katsoi Miiaa niin siinä oli rakastuneen ihmisen silmät ja se Miia on niin toope ettei sitä huomaa. Miten jotkut ovat niin vieraantuneet kehonkielestä että kaikki pitää heille sanoittaa? Usein miehet eivät osaakaan pukea tunteitaan sanoiksi vaan näyttävät sen teoillaan, katseillaan ja eleillään. Kehonkieli on joskus voimakkaampi kuin sanat. Siinä olis hyvä pari, Olli on sen jo huomannut ja Miia jankuttaa sitä samaa... hohhoijaa - jos ihminen ei tajua niin lopulta jää yksin..
[/quote]

Mun mielestä kuka tahansa näkee jos katsoo (just nonverbaalisesta viestinnästä), ettei Ollin tunteet riitä mitenkään. Eikä tule riittämään.

On kurjaa että Miia joutuu vielä roikkumaan tuossa, koska hän tietää sen jo sydämessään.

Vierailija
1570/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"]

[/quote]

Av-palsta saattaa olla se pienin paha.

[/quote]

No ei todellakaan ole. Kyllä täällä huudella osataan ja usein ihan syyttä.

[/quote]

Ja mistä sä tiedät, millaista palautetta ne muualta saa?

[/quote]

Sanaakaan muita palstoja yms lukematta voin satavarmasti sanoa, ettei tämä voi mitenkään olla pienin paha, koska täällä on niin ilkeitä kirjoituksia. 

[/quote]

Olet satavarma asiasta, josta et tiedä mitään, niinkö? Ihan kuin tässä nyt vertailtaisiin eri palstoja. 

[/quote]

Onks nyt joku aidosti sitä mieltä, että tämä on kiltti palsta ja todellakin pienin paha julkisuudesta, jota nämä ohjelmasta saavat? Aikuisten oikeasti?

Vierailija
1571/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:29"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:19"]

[/quote] Mun mielestä kuka tahansa näkee jos katsoo (just nonverbaalisesta viestinnästä), ettei Ollin tunteet riitä mitenkään. Eikä tule riittämään. On kurjaa että Miia joutuu vielä roikkumaan tuossa, koska hän tietää sen jo sydämessään.

[/quote]

Ihan samaa mieltä. Ollista Miia on iha kiva ja se haluaa katella mihin homma voi johtaa, mutta ei se mitään suurta rakkautta ole. 

Vierailija
1572/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:24"]

[/quote]

No eihän pohjalaiset sitä itse huomaakaan, kun se on heille normaalia ja tavanomaista. Se oli varmaan just se pointti. :)

Vierailija
1573/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:11"]

Pakko kysyä: Onko tuo Pian suku jostakin Pohjanmaalta kotoisin alun perin? Jotenkin tulee ihan sellainen vaikutelma Piasta, kun hänellä tuntuisi olevan jonkinlainen pätemisen tarve ja puhuu rahasta verrattaen paljon. Muut parithan ei ole puhuneet rahasta käsittääkseni lainkaan. Voiko kyse olla "kulttuurieroista"? Lisättäköön vielä, että sinänsä pidän Piasta ja hän on herttainen, mutta ihmetyttää nuo tietyt jutut.

[/quote]

[/quote]

Pohoojalaaset yleensä aika nopeesti alkaa puhua rahasta ja korostavat muutenkin sitä, että se oma tapa on oikea tapa tehdä asioita. Eikä siinä ole mitään väärää, mutta jos on muualta Suomesta kotoisin niin sitä on vähän vaikea käsittää. Kulttuuriero.

[/quote]

No jopas on stereotyypittely huipussaan!

Olen itse asunut miehen työn takia eri puolella Suomea, Pohjanmaalla, Pohjois-Pohjanmaalla, Lapissa, Kuopion seudulla, Rauman seudulla ja viimeiseksi pidemmän aikaa pääkaupunkiseudulla. Olen kotoisin keski-Suomesta. Enkä kyllä mitään tuollaiseen viittaavaakaan ole havainnut!

Jotkut ihmiset joka paikassa ovat materialistisempia kuin toiset, eikä asuinpaikkakunta tai jokin siihen liittyvä "kulttuuri" vaikuta asiaan. Olet vain sattunut tapaamaan jonkun pohjanmaalta kotoisin olevan, rahasta puhuvan ihmisen ja tehnyt oitis johtopäätöksen, että kotipaikastahan se tuo johtuu.

Monet luokittelevat kaikki tapaamansa ihmiset samaan tyyliin, tapasin tällaisen helsinkiläisen/maahanmuuttajan/ruotsinkielisen/jehovantodistajan/romaanin/autokauppiaan/miehen/naisen/teini-ikäisen...... joten SELLAISIA NE OVAT VARMASTI KAIKKI.

Ei kovinkaan viisasta eikä kypsää ajattelua osoittavaa. Tuolla tavalla rakentuu vain ahdasmieliseksi ja asenteelliseksi ihmiseksi.

Toivon avartumista ja ympäristön kohtaamista avoimin silmin, itsesi ja meidän kaikkien muiden elämänlaadun parantamiseksi!

Vierailija
1574/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 01:57"]

En jaksunut lukea kaikkia viestejä (liian pitkä ketju), mutta Ollilla ja Mialla tulee olemaan hyvin todennäköisesti ISOJA ongelmia varsinkin kommunikoinnin suhteen. Toinen (Miia) kun haluaa keskustella tunteista/fiiliksistä tai yleensäkin asioista hieman syvemmin, niin toinen (Olli) menee vaan sitä enemmän lukkooon. Suhde saattaa kompromisseilla ja yrityksellä (villillä seksillä) mennä vuoden pari, mutta.. muistuttaa todella paljon ensimmäistä avoliittoani, joko Mia turhautuu tai Olli ahdistuu... En itse rupeaisi suhteeseen kummankaan kanssa;  juro, itsekeskeinen, teinimäinen juntti ja ripustautuva epävarma heiveröinen nipottaja.

[/quote]

Sinähän se näytät olevan tarkkaan perillä toisten ihmisten henkilökohtaisimmistakin asioista. Pieni itsekritiikki voisi olla vaihteeksi paikallaan.

Minä en alkaisi suhteeseen sinun kanssasi.

[/quote]

En osannut muotoilla tuota aiempaa kirjoitustani kovin hyvin. Asiat voivat ihan jotain muuta, tämä oli vain omaa spekulointia tuon ohjelman peruusteella. Ja tuon lopun olisin kyllä voinut jättää pois, en halua arvostella liian jyrkästi tai haukkua ketään, enhän heitä edes tunne (taisi vaan yleisesti kismittää niin purin sitten tähän). Sellainen mielikuva niistä negatiivisista puolista (se ei tarkoita ettei mitään posittivista olisi) on minulle muodostunut ja se on vain oma tulkintani asioista. Pahoittelut. Myönnän ettei ollut asiallista käytöstä...

Vierailija
1575/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:11"]

[/quote]

[/quote]

Pohoojalaaset yleensä aika nopeesti alkaa puhua rahasta ja korostavat muutenkin sitä, että se oma tapa on oikea tapa tehdä asioita. Eikä siinä ole mitään väärää, mutta jos on muualta Suomesta kotoisin niin sitä on vähän vaikea käsittää. Kulttuuriero.

Vierailija
1576/4307 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa teistäkin joutuisi julkisuudessa haukuttavaksi, asioista, joita ette itse itsessänne näe. Suurimmassa osassa teistä olisi enemmän vikoja kuin yhdessäkään noista ihmisistä, jotka ovat aika tavallisia. Nämä ihmiset eivät kuitenkaan ole julkisuuden henkilöitä näin vähällä esiintymiselllä. Muutama kerta TV:ssä ei tee ihmisestä vielä varsinaista julkkista ja heillä on sama yksityishenkilön suoja kuin muillakin ihmisillä. Niissä, jotka eniten löytävät muista haukuttavaa, on eniten vikoja itsessään. Johan sekin, että on tarve haukkua ihmisistä pikkuasioista, kertoo sen, että ihminen on lapsellinen, itsekäs ja sokea omille virheilleen. Sellaisia te johonkin luomeen puuttujat olette, selvemmällä suomella, tyhmiä. 

Vierailija
1577/4307 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 01:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:38"]

[/quote]

Ollihan rötkötti siinä selkä tiiviisti tuolin nojassa kiinni, kun taas Miia oli nojautuneena Olliin päin, eli jälkimmäisen kehonkieli oli selvästi enemmän kiinnostusta viestivää. Mielestäni myös Maarit sanoi sivumennen jotain toista kohti hakeutumisesta tässä mielessä.

[/quote]

EEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeee

Vierailija
1578/4307 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:38"]

[/quote]

Ollihan rötkötti siinä selkä tiiviisti tuolin nojassa kiinni, kun taas Miia oli nojautuneena Olliin päin, eli jälkimmäisen kehonkieli oli selvästi enemmän kiinnostusta viestivää. Mielestäni myös Maarit sanoi sivumennen jotain toista kohti hakeutumisesta tässä mielessä.
[/quote

En tekisi tuollaisia päätelmiä Ollin kehonkielestä. Tilanne varmasti hiukan jännitti, kamera kuvasi, Maaret tenttasi ja Miia siinä vielä selittää pessimistinen. Vähemmälläkin on jäykkä kroppa. Kuitenkin Olli puhui lämpimästi suhteesta, sanoi että on hauskaa ja että toisen kosketus ja läheisyys tuntuvat hyvältä ja että ei halua missään nimessä satuttaa toista
BTW, noiden haaste nyt ja varmaan myös tulevaisuudessa on yhteisen ajan puute.. Olli on ollut esim.tämän viikon Tukholmassa työmatkalla. Toisaalta Mialla työ ja harrastukset, ja hyväkin osata olla erillään mutta toisaalta kyllä parisuhde tarvitsee aikaa.

Vierailija
1579/4307 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jussi ja Pia viettäneet missään vaiheessa yhdessä aikaa kummankaan perheenjäseniä tai ystävien kanssa? Onko kemioiden toimimattomuus johtanut siihen, että ei ole haluttu viedä sitä kumppania läheisille ns. Näytille? Viola ja Esa tapasivat Esan isän ja siskot, Viola äidin ja olivat ilosaaressa Esan kavereiden kanssa.. Miia ja Olli puolestaan kävivät Miia siskolla ja ensi jaksossa ovat Ollin vanhemmilla kylässä. Lisäksi Miia järjesti Ollin siskon ja kavereiden kanssa ne synttärit.

Vierailija
1580/4307 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian FB-profiilikuva, onko se otettu silloin kun Jussin kanssa siellä olivat skumpattelemassa? Pian vaatetuksen yksityiskohtia en siitä kohtauksesta muista.

Mulla tuli empatiasta kyyneleet silmiin kun Pia itki :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan