Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Meinasin paljastaa tänne, mitä pareille nykyään kuuluu. En kuitenkaan kehdannut, kun hauskuus ohjelmasta ois mennyt pilalle. Jes mulla on omatunton!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:08"]
Ollilla on aika turha tossa vaiheessa jarrutella. Aivan kuin sille ois heti häiden jälkeen iskenyt paniikki siitä, että mitä tuli tehtyä. Ottais nyt rennosti ja tutustuis toiseen, eikä pakenisi. Kyllä muakin ottais naisena päähän. Nuo muuthan on selkeesti lähteneet katsomaan avoimesti, mitä tapahtuu ja millaista olla yhdessä. Tää Olli vaan jahkaa ja jahkaa, ois jahkannut, ennen kuin suostui ohjelmaan. Olisi reilua toista kohtaan.
[/quote] Miialle, festina lente eli kiiruhda hitaasti, eihän ne ole ehtineet olla kauaa vielä yhdessä 2 viikkoa. Ollilla saa olla oikeus omaan tunteeseen.
[/quote]
Saako Miallakin olla? Jotenkin näistä kommenteista tulee olo, että ei saisi olla.
[/quote]
Kaikilla saa olla omat tunteensa, mutta toista ei saa painostaa niiden omien tunteiden pohjalta. Se on se ero. Ei se niin toimi, että pitää omia tunteita oikeutetumpana kuin toisen ja se on juuri mitä Miia tekee.
No ei tartte paljastaa, kaikki tietää jo miten tässä kävi.. instat ym. kertoo kaiken, ja johan sen on Iltasanomatkin paljastanut.
Ehkä Olli jarruttelee siksikin, ettei näe Miiankin olevan järin rakastunut. Ahdistunut vaimontapainen saattaa jopa hieman vaikeuttaa omien tunteiden syttymistä.
Esan tatskat ovat ihmetyttäneet alusta asti, mutta nythän niille tuli luonteva selitys. Liittyivät siihen ajanjaksoon elämässä, kun piti ruveta olemaan muuta kuin nörtti. Nyt Esa vaikuttaa nörtiltä, jolla on tatskat.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:08"] Ollilla on aika turha tossa vaiheessa jarrutella. Aivan kuin sille ois heti häiden jälkeen iskenyt paniikki siitä, että mitä tuli tehtyä. Ottais nyt rennosti ja tutustuis toiseen, eikä pakenisi. Kyllä muakin ottais naisena päähän. Nuo muuthan on selkeesti lähteneet katsomaan avoimesti, mitä tapahtuu ja millaista olla yhdessä. Tää Olli vaan jahkaa ja jahkaa, ois jahkannut, ennen kuin suostui ohjelmaan. Olisi reilua toista kohtaan. [/quote] Mut eihän noissa muissa pariskunnissa se toinen koko ajan vaadi toiselta jotain tunteiden tunnustamista ja tilannepäivityksiä. Siitä se johtuu. Jos Pia vaatis Jussilta koko ajan tietää mitä se tuntee tai Esa Violalalta niin vois olla aika kiusallista katsottavaa. Vuorovaikutus toimii molempiin suuntiin. [/quote] Tai sitten se selittyy sillä, mitä jaksoihin on leikattu mukaan. Eikö Piia taas(!) kertonut kiukutelleensa edellisiltana, mistäs tiedetään miten siellä on avauduttu.
[/quote]
Mutta ei pariskunnasta vain toinen voi luoda sitä rentoa ilmapiiriä, kyllä siinä on molemmat oltava mukana. Itse ainakin tiedän itsestäni että ahdistuisin todella paljon jos pitää jotain tunnejankkausta koko ajan. En pystyis enää rentoutumaan.
Mun mielestäni Esa on liian pehmo ja luikku, ei voi mitään... Olli yksinkertainen ja Jussi jotenkin viekkaan ja epäluotettavan oloinen. Onneksi ei kohdattu alttarilla sen kerran, kun itse sille astelin! Rohkeita silti kaikki. Naisista täyspäisin ja viehättävin on Viola.
Olli kuitenkin siellä festarihuomussa tokaisi, että ensi vuonna vaimo saa tulla mukaan! Että kyllä se selvästi Miiasta tykkäsi, minusta ne pusut ja halitkin siitä kertoivat. Sekin oli jotenkin ihana kun ne hyvästteli kadulla, Olli antoi ensin ihan nyrkkihyvästejä mutta sitten pusutteli hartaasti. Näki, että toinen oli myrtsinä niin vähän yritti keventää tunnelmaa.
Mä tykkäsin niistä elämänkaarikuvista, taiteelliset ratkaisut kiehtoi ja toi esiin persoonaa. Miialla oli koko paperi ihan täynnä tekstiä. Minä tein sitä, minulle tapahtui tätä ja ei unohdeta, että asuin siellä ja tuolla ja mahtuisko tähän vielä, että minusta tuntui tuolloin tältä??
Tykkäsin Piian aikajanasta taiteellisessa mielessä, kuvat kertoivat tarpeellisen ilman selitystekstejä.
Esa vaikuttaa jakso jaksolta aina vaan ihanammalta persoonalta. Tosi kivasti Esan sisko kertoi Esasta, heillä mahtava sisarussuhde. Esa on tosi välittävä ja sympaattinen tyyppi. Suuttuukohan se ikinä? Viola on kyllä onnekas.
Sattuuko joku tietämään, mitä Viola opiskelee nykyään? Alaa ei mainittu, puhui vain aiemmista kampaajan ja maskeeraajan töistä.
Miian instanickissä turkkilaisen ex-miehen sukunimi! Mikä TURN OFF!!
Kukaan ei ole kommentoinut Piian seksintappajamummorintsikoita :D vilahtivat siinä pakkaamiskuvassa Piian päällä. Mielenkiintoista olisi tietää, että ovatko parit nähneet toisensa alasti (olettaen, että eivät ole vielä harrastaneet seksiä) vai pukevatko esim. vaatteet jossain piilossa. Itse esim. nukun aina alasti, koska muuten tulee kuuma nukkuessa, niin varmaan pukisin paidan yöksi päälle.
Ja miksi se Esan isä ei ollut häissä??
Ensinnäkin toi jakso oli tylsä ja niin kovin siloteltu. Missä oli taas ne Pian mainitsemat kiukuttelut? Pia elää niin kovin erilaista elämää kuin Jussi, ja jotenkin tuntuu, että nämä henkilöt ovat yksilöinä niin aikuistuneita että kompromisseja suuntaan jos toiseen on vaikea tehdä. Siksi suhde ei toimi.
Miialla vaikuttaa olevan hirvittävän huono itsetunto, mutta toisaalta paljon elämänkokemusta, että mielestäni nämä tivaamiset suhteen laadusta oli ihan oikeutettuja. Olli on selkeästi vielä henkisesti jokseenkin lapsellinen opiskelijapoikanen, jolle kaverit on elämän sisältö ja jotka ohjailevat Ollin tekemisiä.
Esa, jonka nimen aina meinaan unohtaa, on symppistyyppi, mutta aivan liian rakastunut. Viola näyttää siinä rinnalla kylmältä, vaikka ei varmasti ole.
Luulisi Ollin ymmärtävän Miiaa, jos on aiemmissa suhteissaan ollut se innokkaampi osapuoli.
Tämä asetelma ei vain toimi näinpäin. Naisen pitää saada olla se jarruttelija ja torjuja. Ymmärrän Miiaa täysin, koska hän olisi syli auki.
Tykkään Violasta ja Esasta jakso jaksolta enemmän. Ne on jotenkin sinuja itsensä kanssa kumpikin, suhteella tai ilman. Janahommassakin kuuntelivat toisiaan ja yhdessäolo on luontevaa. Niillä on musta myös jotain herkkää kipinää ja veikkaan, että pysyvät ystävinä, vaikka liitto ei lopulta onnistuisikaan.
Jospa taustalla on esim riitaisa ero Esan vanhemmilla. Esan äiti ( ainakin oletan piirteiden perusteella) näkyi olevan häissä.
Olivatkohan Miia ja Olli panneet koko yön kun Miia niin väsyneenä työpäivän jälkeen...muka peliä katsonut kun piti Miian hereillä yön ;)
Miia on kertonut blogissaan, että hänen suosikkikohtauksensa sarjassa ovat seuraavat: ensikohtaaminen alttarilla, huomenlahja-klippi, ja sitten semmoinen juttu, joka tulee joko jaksossa 8 tai 9.. kaiketi silloin Olli viimein päättää että tykkää Miiasta ja haluaa elää hänen kanssaan? Uskoisin sen olevan jotain tuon suuntaista, ei se muuten olisi Miian suosikkeihin päässyt.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:01"]Jospa taustalla on esim riitaisa ero Esan vanhemmilla. Esan äiti ( ainakin oletan piirteiden perusteella) näkyi olevan häissä.
Olivatkohan Miia ja Olli panneet koko yön kun Miia niin väsyneenä työpäivän jälkeen...muka peliä katsonut kun piti Miian hereillä yön ;)
[/quote]
Käsitin, että Miia oli ollut töissä ja Olli tekstaillut peliä katsoessaan.
Mua ei oo ennen Miia ärsyttänyt, mutta kyllä tänään alkoi se Miian kokoaikainen valitus ja minä minä minä persoona ärsyttämään.