Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
2241/4307 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia ja Olli on muuttamassa uuteen kotiin :)

Vierailija
2242/4307 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ruvennut ärsyttämään tuo markkinointitouhu.. nyt Ollikin mainostaa hulluna Tough Viking-urheilukisaa, ja Ollikoodilla saa alennusta kisamaksusta. Aiemmin oli Miialla se Yoogaian alekoodi-juttu, ja sitten sama Violalla! Millonkahan Pia rupee mainostaan joko yoogaijaa tai jotain muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/4307 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ero on Miialle ja Ollille tullut ja ovat muuttamassa erilleen, kertoo IS. 

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1439276756756.html

Vierailija
2244/4307 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tullut yllätyksenä. Minä en koko ohjelman aikana nähnyt niillä todellista kipinää ja siinä vaiheessa, kun onnea täytyy koko ajan todistella, tietää tyhmempikin, että homma ei toimi täysillä. 

Hyvää jatkoa kuitenkin molemmille.

Vierailija
2245/4307 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä oikein tuota touhua, vielä muutama päivä sitten Miia kiisti blogikommenteissa eroamisen, ja nyt sitten ovat tiedottaneet eroavansa?! Onko tuo joku hetken mielijohde, voisiko ajatella parisuhdeterapiaa? Vielä Islannissa pusuttelivat ja nyt sitten eroavat, ihme tuuliviirejä..

Vierailija
2246/4307 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että Miia ei ollut vielä valmis myöntämään asiaa julkisesti. Olisihan se ollut helpompaa, jos olisi voinut esimerkiksi muuttaa rauhassa.

Eikä Miia tainnut eroa varsinaisesti kieltää, kysyi vain että mistä mielikuva erosta on tullut (ainakin se kommentti vain on mulle osunut silmiin).

Vierailija
2247/4307 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:52"]

En käsitä oikein tuota touhua, vielä muutama päivä sitten Miia kiisti blogikommenteissa eroamisen, ja nyt sitten ovat tiedottaneet eroavansa?! Onko tuo joku hetken mielijohde, voisiko ajatella parisuhdeterapiaa? Vielä Islannissa pusuttelivat ja nyt sitten eroavat, ihme tuuliviirejä..

[/quote]

Kesän aikana syntynyt päätös, luki jossain jutussa.

Vierailija
2248/4307 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:20"]

Minua ärsytti se, että Pia ja Jussi jälkikäteen hehkuttivat ja korostivat ystävyyttään. Nyt kun Pialla on mies, tuskin hän enää Jussin, tuon upean ystävänsä, kanssa viettää aikaa.

[/quote]

jaa, ihan normaalia toimintaa. Itse tietenkin toimisit toisin ja kiistäisit koskaan mitään miespuolisia kavereita olleenkaan.

Vierailija
2249/4307 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Miian uusin blogipostus pinnallinen. Kovasti yrittää selitellä kommenteissa, mutta eipä se siitä muuksi muutu.

Vierailija
2250/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miian blogia kävin katsomassa http://www.miikkulaisen.com/haat-ensitreffeilla-osa-1/#comments ja siellä oli kuvia ja tunnelmia häistä :) Jotenkin niin iloinen ja onnellinen fiilis välittyi tuosta blogitekstistä että luulen Miian ja Ollin oikeasti rakastuneen ja olevan vielä yhdessä! Ovatkin kyllä hyvä match!

Vierailija
2251/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut sä voit olla vaikka katkera ex, joten ei ole mitään syytä uskoa suakaan. Et vaikuta kovin objektiiviselta arvioijalta. Kuka järkevä ihminen tulee nettipalstalle vihjailemaan kun voi itse pysyä anonyyminä ja toinen ei. Ihan sama mulle tunnet tai et. Olet samalla viivalla muiden kanssa.

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:17"]o

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:10"]

"Taisi olla isä" - no ei ole näköjään kovin tuttukaan! Itsestäsi sä annat tyhmän kuvan kun tulet muita arvostelemaan.

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:47"]

PERSOONA ON OHUT!!! Hahahhah... Joo kiva syväanalyysi tuntemattomasta oletettavasti täydelliseltä ihmiseltä. Mut ihan mukavan kuvan antoi mun mielestä. Ohuella persoonallaan. :-D 

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:08"]

Kamalasti on Jussia parjattu, mutta näytti siltä, että Jussi oli häissä enemmän läsnä ja oma itsensä. Piia puolestaan oli juurikin kuoressaan ja antoi vain pintaa.

[/quote]

Just näin. En tunnista noista haukuista sitä Jussia jonka itse näin tv:stä. Ja mun mielestä oli tosi nojoo se reagointi kun se blondi tuli utelemaan Jussin koulutusta! Miten joku voi olla noin tahditon! 

[/quote] mikä oli Jussin koulutus? 

[/quote]

Kesken jäänyt amk.

[/quote]

Jussissa vaan on liikaa sitä ei-mitään. 

Persoona on ohut, käytös harkitun trendikäs ja korrekti, mutta pinnallinen. Olemus playerin, ollut naimisissakin ennen ja taisi olla jopa isä. Ei kiitos.

[/quote]

[/quote]

Eipä oo mulle tuntematon, ei ollenkaan :)

[/quote]

[/quote]

Mä en ole kirjoittanut tota aiemmin lainattua kommenttia, totesin vaan, että Jussi ei ole mulle ollenkaan tuntematon :) eikä täällä niin kovin metsään olla menty hänen persoonaansa arvioitaessa, vaikka se ei kyllä pidä paikkaansa, että hän isä olisi :)

[/quote]

Vierailija
2252/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten täällä arvioidaan sitä toista ihmistä aina sen parin kautta. Aina pitää vertailla ja etsiä parempi ja voittaja johon toista peilataan! En ymmärrä tuollaista. Esim. Nyt Viola on saanut ihan hyvää palautetta tähän mennessä , mutta koska Esaa hehkutetaan niin paljon, pelkään että V lykätään ihan täysin jos hän ei rakastu Esaan. Mitä luultavammin Viola, joka nyt on ihan ok useimpien mielestä todennäköisesti muuttuu hirveäksi, jos jättää Esan. Vain koska Esa on nyt uus ihku. Vähän niin ku Jussi tuomittiin rumasti aluksi, vaikka siihen ei mun mielestä ollut mitään järkiperusteita.

Vierailija
2253/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:52"]

Oikeastiko muka teidän mielestä Olli oli huonompi kuin Miia ja Miia kuuluisi kauneimpaan 10%:iin maailmassa?

[/quote]

En mä sanoisi Ollia huonoksi tai rumaksi, vaan tavallisen näköiseksi. On vaan niin ilmeistä, että kumpi noista kahdesta poistuu ravintolasta seurassa aina halutessaan ja kumpi ei, ja sen, että nyt iski ainakin ulkonäöllisesti sellainen jackpot jota ei yleensä kohdalle satu, huomasi kyllä heti Ollin naamasta juhlassa.

Vierailija
2254/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä, miten eri kauneuskäsitykset ihmisillä on. Mun mielestä Olli on tosi hyvännäköinen, mutta luonne ei sytytä. Ja Pia on mun mielestä kaunein morsiamista! Myös luomen ja kulmakarvojen kera :) Vaikuttaa tosi sympaattiselta tyypiltä.

Vierailija
2255/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Jussi on hyvä tyyppi. Varmasti kelpo aviomies ja isä olisi. Samoin Pia. Silloin kun jännittää, niin jännittää. Paikalla televisiokamerat, suku, ystävät ja ihan ventovieras mies, jonka kanssa on treffeillä. Käyttäytyisittekö itse normisti?

Toivon, että pari tutustuisi rauhassa vielä viiden viikon jälkeen, kun kamerat eivät ole paikalla. Jos homma ei skulaa, niin Jussihan voisi ottaa yhteyttä Saaraan, siihen Karin ehdottamaan naiseen.

Hyvät tyypit ohjelmassa. Tämä on huippuhomma.

Vierailija
2256/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin vaan ihan lopun, mutta tuli sellainen fiilis että Olli oli vaivautunut ja "katumapäällä". Sittenkin se suuteli Miaa niin se yllättyikin että siinä oli sähköä. Toivotaan, että sitä riittää <3

Vierailija
2257/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole parhaita arvioimaan toisten naisten ulkonäköä, kuten todistat. Jos haluat tietää, onko nainen miehen mielestä hyvännäköinen, kysy mieheltä. Se, pitääkö nainen toista naista hyvännäköisenä, on yhdentekevää (paitsi lesboilla).

Vierailija
2258/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee! Nyt nähdään vihdoin ne häät. :)

Vierailija
2259/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg!

Vierailija
2260/4307 |