Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:41"]
Onko kukaan muu lueskellut Pian blogia? Jotenkin aloin epäilemään, että se seurustelee nyt Jussin kanssa. Tai siis jonkun kanssa ainakin, mutta piknik-postauksessa puhui me-muodossa hänestä ja Jussista ja käytti sanaa treffit. Outoa, että viettäisi niin paljon aikaa kahdestaan Jussin kanssa, jos uusi mies on kuvioissa.
[/quote]
Mikä tässä on susta vaikeaa ymmärtää?: "Viime kesänä kahdenkeskinen aika oli kiven alla, mutta kun kameravapaa lomapäivä viimein koitti, pakkasimme kasseihin kaiken yllä olevan, hyppäsimme Merisatamassa veneeseen ja puksutimme tyrskyjen läpi Pihlajasaareen. Tuuli oli kylmä, mutta suojaiset kalliot auringon lämmittämiä. Nostelin korista ruudulliselle liinalle astioita, aamulla valmisteltuja ruokia ja toriostoksia ja mietin, että tässä on nyt jotain todella tuttua. Sitten muistin, että olin edellisenä kesänä ollut lähes päivälleen samaan aikaan samassa paikassa täysin samojen safkojen kanssa, vain mies oli toinen. Hups. Huvitti, ja vähän nolottikin. Mutta toisaalta, miksipä toimivaa konseptia muuttamaan. Tämä setti on siis testattu useaan otteeseen, hyvin tuloksin. ;)"
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:46"]
Onko kukaan muu lueskellut Pian blogia? Jotenkin aloin epäilemään, että se seurustelee nyt Jussin kanssa. Tai siis jonkun kanssa ainakin, mutta piknik-postauksessa puhui me-muodossa hänestä ja Jussista ja käytti sanaa treffit. Outoa, että viettäisi niin paljon aikaa kahdestaan Jussin kanssa, jos uusi mies on kuvioissa.
[/quote]
Linkki?
[/quote]
Pian blogi löytyy osoitteella www.piapas.com On ruokaan keskittyvä blogi, mutta tulee siinä muitakin juttuja. Ja ei siis seurustele Jussin kanssa, tuossa blogitekstissä vain viittasi viime kesään jolloin kävi piknikillä Jussin kanssa.
Joo, siis piknik tapahtui viime kesänä, mutta instasta näkee, että mies on kuvioissa ja epäilen vähän, että se on Jussi. Käyttää hashtagia "planb", synttäriaamun postauksessa "elämäyllättää" ja kaksi viikkoa sitten "insinööri" vatkasi porakoneella taikinaa. Eikös Jussi ole joku rakennusinsinööri tai melkein?
Mitenkähän Miian pääsykokeissa kävi? Eikös tulokset ole jo tiedossa?
Pian blogi on laadukas, jutut mietittyjä ja mielenkiintoisia ja kieli todella hyvää. Kenenköhän moottoripyörän pakkarille hän nyt oikein päätyi :)
Miia vaikuttaa olevan tarkka rahasta, joten voi olla että karttaa maksullisia opintoja. Ja ehkä hänellä on tunne, että avoimen kautta ei jotenkin ne opinnot olisi samanarvoisia kuin sillä tavispuolella tehtynä. Hän pärjäsi kyllä hyvin pääsykokeissa, sinne on käsittääkseni paljon hakijoita.
Eikö kukaan katso Amerikan versiota? Mirlenkiintoisempi...
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:56"]
Blogin kommenteissa joku oli kysynyt sormuksista, että käyttävätkö niitä, ja Miia vastasi, että itse ei ole viime aikoina käyttänyt kovin paljoa, mutta Olli on käyttänyt enemmän. Vähän ihmeellistä, tosin voi olla monia syitä miksi ei käytä sormusta, esim. sormet turpoaa koneessa kun on paineenvaihteluita? Tai ei ole vain tottunut pitämään sormusta ja se tuntuu hankalalta käyttää?
[/quote]
Ei ole käyttänyt kovin paljoa? Onpa omituinen ilmaisu.
Noista Miian ja Ollin hiljattain muuttuneista Instagram-tiedoista oli täällä oma ketjukin, tuossa http://www.vauva.fi/keskustelu/4542478/ketju/ensitreffit_alttarilla_miia_ja_olli
Eiköhän kyse ole vain siitä, että hekin haluavat elää omaa yksityistä elämää parisuhteessaan ja päästä jo eroon ihmisten uteliaisuudesta!
Ei kovin onnistunut konsepti, kun vuodessa 2/3 paria ovat jo eronneet.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:20"]
Ei kovin onnistunut konsepti, kun vuodessa 2/3 paria ovat jo eronneet.
[/quote]
Tuskin on Miia ja Olli eronneet. Ovat vain muokanneet profiilejaan, ei todella monella muullakaan pariskunnalla ole mitään mainintaa instagramin biossa kumppanistaan.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:27"]
Ovat.
[/quot
Oletko lähipiiriä vai mistä näin päättelet? Tuntuisi vähän oudolta, jos ovat yhtäkkiä eronneet, lomailivat juuri yhdessä.
Innostuin stalkkaamaan Miian instaa. Miian koira Bertta oli nyt vahingossa päässyt syömään xylitolia ja joutui sitten eläinlääkärin hoitoon. Kovasti oli minä minä- tyyppistä tekstiä kuvan yhteydessä.. ei mitään että me hoidetaan tai me säikähdettiin. Onkohan Olli oikeasti pois Miian elämästä... kun kuitenkin on aina saanut sen käsityksen että pitävät koiraa jo yhteisenä ja Olli on sitä todella paljon hoitanut.
Ettei vaan olisi Miia taas löysässä hirressä? Ollia kutittelee selvästi enemmän urheilu ja hengailu kavereiden kanssa kuin perheen perustaminen ja kotoilu. Miia taas on enemmän kotona viihtyvää tyyppiä (vaikka yrittääkin antaa kuvaa vauhdikkaasta maailmanmatkaajasta) ja biologinen kello tikittää.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:46"]
Innostuin stalkkaamaan Miian instaa. Miian koira Bertta oli nyt vahingossa päässyt syömään xylitolia ja joutui sitten eläinlääkärin hoitoon. Kovasti oli minä minä- tyyppistä tekstiä kuvan yhteydessä.. ei mitään että me hoidetaan tai me säikähdettiin. Onkohan Olli oikeasti pois Miian elämästä... kun kuitenkin on aina saanut sen käsityksen että pitävät koiraa jo yhteisenä ja Olli on sitä todella paljon hoitanut.
[/quote]
Selvä peli.
Joku oli ihan suoraan nyt kysynyt Miialta blogikommenteissa, että ovatko eronneet, ja vastaus oli että eivät ole, ja että mistä moinen luulo. Muuttavat kohta pois Espoosta, ovat hommanneet asunnon Helsingistä. Miia sisustaa kuumeisesti tuota uutta asuntoa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:56"]
Blogin kommenteissa joku oli kysynyt sormuksista, että käyttävätkö niitä, ja Miia vastasi, että itse ei ole viime aikoina käyttänyt kovin paljoa, mutta Olli on käyttänyt enemmän. Vähän ihmeellistä, tosin voi olla monia syitä miksi ei käytä sormusta, esim. sormet turpoaa koneessa kun on paineenvaihteluita? Tai ei ole vain tottunut pitämään sormusta ja se tuntuu hankalalta käyttää?
[/quote]
Ei ole käyttänyt kovin paljoa? Onpa omituinen ilmaisu.
[/quote]
Mitä omituista tuossa on?
Itse menin naimisiin keväällä, ja en ole tosiaan kovin paljon nyt sormusta käyttänyt. Eli joskus laitan, usein en. En vain totu siihen, plus nyt olen vähän laihtunut ja liian iso sormus tuntuu inhottavalta kun pelkään sen putoavan.
En ole kovin paljoa = en useimmiten käytä?
[/quote]
Linkki?