Alle 165cm naisille!!!
Olen heikkona teihin! Kiitos, että olette olemassa. :) T: Mies 186cm
Kommentit (85)
Ihan asiaahan tuo puhuu.
t: mummeli 62
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:02"]
Naiset. Me emme ole täällä miellyttääksemme miehiä. Hankkikaa itsetunto.
[/quote]
Eikös nykyaikana naiset saa valita itse mitä haluavat ilman että joku ylhäältä tai ulkopuolelta sanelee mitä tehdä ja mitä ei?Tähän valintajoukkoon kuuluu yhtenä vaihtoehtona miesten miellyttäminen.
T. Nainen tasa-arvon asialla
[/quote
Aivan vapaasti jos sen tekee tietoisesti. Suurinosa ei kuitenkaan tätä asiaa ymmärrä ja ovat todennäköisesti vain miehen kipeitä,epävarmoja (nuoria kenties) ja vailla hyväksyntää ja kehuja.
Eikö teitä ole lapsena kehuttu tarpeeksi tai nykyään omassa elämässänne, vai mistä moinen halu miellyttää?
[/quote]
Sä puhuttelet alentuvasti naisia, jotka haluaa miellyttää muita. Koetko tuollaisen käytöksen jotenkin uhkana? En ole perehtynyt siihen kuinka moni tuollaista tekee tietoisesti ja kuinka moni tiedostamatta ja mitkä motiivit heillä on, mutta sä olet vakuuttunut että tiedät kaikenlaista tuollaisista naisista.
Joo naiset lopettakaa jo tuo kehujen kalastelu. ootte ihan hyviä just tuollaisina!
Kiitos!
t 193 cm pitkän miehen pieni vaimo
Äkäinen miesvihaaja kertoo kuinka naisten tulee toimia miten itse haluavat, kunhan se tapahtuu hänelle mieleisellä tavalla.. :D