Alle 165cm naisille!!!
Olen heikkona teihin! Kiitos, että olette olemassa. :) T: Mies 186cm
Kommentit (85)
Minä 161cm ja mies 186.. Juust sopivaa
Kiitos!
Lämmitit todella mieltä. Juuri tänään viimeksi tuskailin kun en meinannut kaupassa yltää ylähyllylle. Useimmiten tuntuu, että tarttis muutaman sentin lisää, että elämä olisi siedettävää. Mutta onneksi nyt voin ajatella edes olevani söpö, vaikka et muita piirteitä nimennytkään kuin pituuden :)
T: 162cm
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:06"] Tuu ottaa mut! [/quote] Mistä olet noudettavissa? :D -Ap [/quote] Joensuusta :D
[/quote]
Kertoisitko enemmän itsestäsi? :)
Ap on niin nainen! Ohan se nyt jokaisen miehen unelma saada joku pitkä ja kuuma alusvaatemalli! Ei ehkä realistista mutta aina saa haaveilla..
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:48"]
Ap on niin nainen! Ohan se nyt jokaisen miehen unelma saada joku pitkä ja kuuma alusvaatemalli! Ei ehkä realistista mutta aina saa haaveilla..
[/quote]
voi kuule... ei oo tosielämä mitään hollywood-elokuvaa tai cosmoa :D
[/quote]
Niin, ihmisillähän ei ole eri mielipiteitä? itse olen 167cm ja en ymmärrä näitä yleistyksiä" miehet haluaa lyhyen" miehet haluaa pitkän"
Ootteko te naiset oikeasti noin idiootteja ja epävarmoja? Ei me lyhyet saati muunkaan pituiset tarvitse mitään miesten "hyväksyntää".
Kasvattakaa eukonrimpulat munat.
- ämmä 155cm
Ole hyvä vaan! Sun takiahan me kaikki lyhyet naiset ollaan olemassa...
[/quote]
Paitsi, ettei todellakaan ole kaikkien haave. Mallimaailmassa suositaan pitkiä, koska vaatteet näyttävät hyviltä heidän päällään. Se on muutenkin naisten touhua toisille naisille. Miehet unelmoivat jostain aivan muusta. Toki monet pitkistä malleistakin.
Oi, söpö änkyränainen yllä ^
Pieni ja pippurinen = mmmmm
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:58"]
Ole hyvä vaan! Sun takiahan me kaikki lyhyet naiset ollaan olemassa...
[/quote]
Tapasi käyttää sarkasmia kaikkien lyhyiden naisten suulla on vähintäänkin omituista.
Tiedätkös mitä? Täältä maanrajasta katsellen te lipputangot olette rumia. :)
Naiset. Me emme ole täällä miellyttääksemme miehiä. Hankkikaa itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:57"]
Ootteko te naiset oikeasti noin idiootteja ja epävarmoja? Ei me lyhyet saati muunkaan pituiset tarvitse mitään miesten "hyväksyntää".
Kasvattakaa eukonrimpulat munat.
- ämmä 155cm
[/quote]
No niin. Saatiinpas paikalle viimeinkin "itsenäinen nainen" kertomaan muille miten tulee olla ja ajatella. Ihmettelinkin missä sinä viivyt. :D T: Mies
Femakko pilasi av:n ainoan etusivulla pysyneen positiivissävytteisen ketjun :(
Kiitos!
T. 150cm