5 päivää sitten lääkkeellinen keskeytys ja istukka tuli vasta nyt
Onko normaalia että menee näin pitkään? Yököttävää löytää sellainen housuistaan tässä vaiheessa ja varoittamatta.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:17"]
voi kun se olisi ollut sinun irronnut kohtusi
[/quote]
voi kun sulta ei kysytty yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:17"]
voi kun se olisi ollut sinun irronnut kohtusi
[/quote]
Mikäs nyt viiraa?
Olin viikolla 6+5. Istukka se oli ihan selvästi, pätkä napanuoraakin mukana. Hyi kamala.
Mulla tuli vika hyytymä viikko tyhjennyksen jälkeen. Välissä ei ollut ees vuotoa.
Ei se ollut sikiö, se oli paljon isompi kuin sikiö noilla viikoilla, noin 4cm. Lisäksi se oli jotenkin jämäkämpää ainetta kuin alkio (käsittääkseni), ei mitään limamaista vaan sitkas palanen. Istukalta pienikokoisena se lähinnä näytti. Mikään muu se ei kai voi olla.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:22"]
Synnytit sikiösi.
[/quote]
Alkion.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:22"]
Synnytit sikiösi.
[/quote]
Alkion.
[/quote]
Ihan sama.
Monennellako viikolla olit? En tiedä miten normaalia on, mutta ei mulla tullut sen kummempaa kuin hyytynyttä munakokkelimaista verta, yksi isompi "pökäle" josta en voinut olla varma, mikä oli (tummanpunainen ja verekäs, kokkaremaisen näköinen) ja normaalia verta viikolla 7+ 1. Kaikki tulivat keskeytyspäivänä, vuotoa tietty jatkui jälkeenkin.