Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukava parisuhde-vinkki :)

Vierailija
20.01.2015 |

Tein mun miehen kanssa viime viikonloppuna tän viraliksikin muodostuneen 36 kysymyksen parisuhdekyselyn, josta oli viikko sitten juttua New York timesissä.

Oikeesti suosittelen tuon kyselyn tekemistä vaikka yhteisen kahvihetken aikana :) 
Ollaan miehen kanssa oltu jo naimisissa 4 vuotta ja luulee aina tuntevansa toisen ihan läpikotaisin mutta aina se toinen saattaa yllättää :P
ja toi testi oli kiva kun siinä ei tarvinnut mihinkään negatiiviseen keskittyä kuten mitä negatiivista sanoisit puolisostasi :)

Onko muita jotka tehneet tän testin? Mun mieskin oli ihan fiiliksissä, että olipas kiva hetki ja puhuttiinkin monta tuntia ton testin jälkeen kaikesta syvällisemmestäkin... :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nytimes.com/2015/01/11/fashion/no-37-big-wedding-or-small.html

ai niin ja tässä linkki siihen kyselyyn :D
sosiaalipsykologien mielestä tuolla testillä kuka tahansa rakastuu toiseen

Vierailija
2/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin kokeilla viikonloppuna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:23"]Tein mun miehen kanssa viime viikonloppuna tän viraliksikin muodostuneen 36 kysymyksen parisuhdekyselyn, josta oli viikko sitten juttua New York timesissä.

Oikeesti suosittelen tuon kyselyn tekemistä vaikka yhteisen kahvihetken aikana :) 
Ollaan miehen kanssa oltu jo naimisissa 4 vuotta ja luulee aina tuntevansa toisen ihan läpikotaisin mutta aina se toinen saattaa yllättää :P
ja toi testi oli kiva kun siinä ei tarvinnut mihinkään negatiiviseen keskittyä kuten mitä negatiivista sanoisit puolisostasi :)

Onko muita jotka tehneet tän testin? Mun mieskin oli ihan fiiliksissä, että olipas kiva hetki ja puhuttiinkin monta tuntia ton testin jälkeen kaikesta syvällisemmestäkin... :)

[/quote]neljän vuiden jälkeen en tuntenut miestä yhtään. Nyt 24 vuoden jälkeen en senkään vertaa. Lapsesta saakka seurusteltu.

Vierailija
4/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän noi linkin kysymykset liittyny yhtään parisuhteeseen?!

Vierailija
5/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:42"]

Siis eihän noi linkin kysymykset liittyny yhtään parisuhteeseen?!

[/quote]

no ei parisuhteeseen suoraan välttämättä mutta omaan itseensä ja onhan se parisuhdekin kahden kauppa. Kysymyksiä kumppanista jne.

Vierailija
6/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:42"]Siis eihän noi linkin kysymykset liittyny yhtään parisuhteeseen?!
[/quote]

Niii-iin?

Vierailija
7/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tehtiin toi testi kun tv:ssä enbuska ja linnanlahdessa puhuttiin tosta ja kiinnostus heräsi.
Mieskin innostui kerrankin tällaisesta kun kerroin että NEW YORK TIMES suositteli et ei joku cosmpolitan niin kuin ne testit mitä yleensä suosittelen.

Eihän toi testi vuoria siirrä ja maita kaada mut tarjoo oivan hetken toiseen tutustumiseen vaikka sitten arjen keskellä ja meillä ainakin syntyi paljon rakentavaa keskustelua noista kysymyksistä jotka koskii lapsuutta ja miten toimisi erillä tavalla. Myös tykkäsin siitä että piti kertoi 5 positive characteristics puolisosta. En olis ikinä osannut arvata oikein mitä mieheni siihen vastas.

Vierailija
8/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tossa testissä oli jo pikkasen liikaa niitä kehu kumppaniasi osioita. Ekan kysymyksen kohdalla keskityttiin ja kerrottiinkin vaikka kuinka paljon erilaisia hyviä ominaisuuksia toisesta mut sit se melkeen sama kysymys tulikin monta kertaa. Muuten oli kyl hyvä testi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän