Tavallinen, yleisesti pidetty syötävä, josta ette pahemmin perusta? Minulla mansikka ja tomaatti
En ilahdu, jos saan kesällä mansikoita. Syön ne kyllä, mutta se on pakkopullaa. Tomaatit ovat myös pakkopullaa. Kypsennetyt tomaatit jätän syömättä kokonaan, jos kehtaan.
Kommentit (56)
Mitkä tahansa maustetut jugurtit, salaatinkastikkeet ja majoneesit.
Syön maustamatonta jugurttia mielellään mutta niiden maustettujen koostumuskin on jo täyain yök.
Jäätelö, suklaa ja leivonnaiset.
Syön kyllä, mutta mieluummin ottaisin vaikka karkkia tai sipsejä. Sokeri ja rasva yhdistelmänä on jotenkin liikaa mulle.
juotava oikeasti, mutta lopetin maidon juonnin 9-vuotiaana. Siitä on nyt 35 vuotta.
En juurikaan pidä hedelmistä ehkä banaania lukuunottamatta. Mieluummin syön marjoja ja ennen kaikkea vihanneksia.
Inhoan omenoita. Koskaan ei tiedä minkälaisen saa. Usein liian happamia . Hampaiden väliin tarttuu kuoren palat kun en jaksa niitä kuoria. Sitten niiden takia joutuu kävelemään ylimääräistä kun siemenkota pitää kiikuttaa roskiin tai jättää siihen missä on syönyt ja se sitten häiritsee
Vierailija kirjoitti:
Inhoan omenoita. Koskaan ei tiedä minkälaisen saa. Usein liian happamia . Hampaiden väliin tarttuu kuoren palat kun en jaksa niitä kuoria. Sitten niiden takia joutuu kävelemään ylimääräistä kun siemenkota pitää kiikuttaa roskiin tai jättää siihen missä on syönyt ja se sitten häiritsee
Hauska kaikessa negatiivisuudessaan.
Pähkinät, perunalastut ja tuore tomaatti. Näitä en pysty yökkäämättä syömään.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kätevää, ettet pidä perunalastuista. Ne kun ovat niin epäterveellisiä.
Kala ja äyriäiset. En vain pidä mausta, eikä runsas maustaminenkaan tunnu auttavan.
Keitetty peruna. Kiitos siitä kuuluu kouluruoalle. Nykyään osaan jo kesällä syödä uusia perunoita oksentamatta, mutta en minä niistäkään nauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kätevää, ettet pidä perunalastuista. Ne kun ovat niin epäterveellisiä.
Onhan se, mutta pidän kyllä esim. juustonaksuista ja - palloista, että ei tuosta perunalastuinhosta paljoa hyötyä ole.
Kaikki teollisesti valmistetut leivonnaiset
letut ja pannukakut
suklaajäätelö
Vierailija kirjoitti:
Kaikki teollisesti valmistetut leivonnaiset
letut ja pannukakut
suklaajäätelö
Nuo viimeiset ovat kyllä melkein kaikkien herkkua. Erikoista, että joku ei pidä. Joku huono muisto?
Banaani, sitä en syö missään muodossa, pelkkä hajukin tekee pahaa. En tiedä yhtään mistä ihmeestä johtuu. Sinällään harmittaa että näin on, tuo olisi nopea ja hyvä välipala kiireisessä arjessa, mutta kun ei niin ei... Muuten olen kyllä kaikkiruokainen.
Sitruuna kalan kanssa, joskus harvoin ok mutta yleensä paha. En ymmärrä miksi niin moni pilaa kalan sitruunalla.
Kaikki makea. Ihmiset eivät vaan voi käsittää, etten pidä pullista, kakuista tai jäätelöstä.