Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ruoka ei närästä?

Vierailija
03.11.2021 |

Raskaana ja kaikki mitä yleensä syön närästää. Onko pakko vaan ruveta syömään jotain rennietä kaksin käsin vai mitä tässä keksii?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä älä! Kato fineli.fi sivuilta ruoka-aineista rasvapitoisuus,mitä rasvaisempi,sen enemmän närästää! Mulla närästi esim kaura,kaikki kaurasta tehty! Banaanit (nyt pystyn luomu-banaaniin)

Kaikki käristetyt ruuat,kahvi vaaleapaahto,tumma menee. Tietyt leivät,itsepaistetut esi,ei voi,itsetehty pulla,ei.

Eli aika lailla kasvis-hedelmä-vihannes linja,vaaleaa kalaa,kanaa,ei leivitettynä,keittoja ja uunissa tehtyä,sillai koeta.

Joo vielä,esim viinirypäleet näräsi ihan sikana!!

Vierailija
2/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä älä! Kato fineli.fi sivuilta ruoka-aineista rasvapitoisuus,mitä rasvaisempi,sen enemmän närästää! Mulla närästi esim kaura,kaikki kaurasta tehty! Banaanit (nyt pystyn luomu-banaaniin)

Kaikki käristetyt ruuat,kahvi vaaleapaahto,tumma menee. Tietyt leivät,itsepaistetut esi,ei voi,itsetehty pulla,ei.

Eli aika lailla kasvis-hedelmä-vihannes linja,vaaleaa kalaa,kanaa,ei leivitettynä,keittoja ja uunissa tehtyä,sillai koeta.

Joo vielä,esim viinirypäleet näräsi ihan sikana!!

Oon ollut ihan järkyttynyt siitä että vihannekset ja hedelmätkin on isolta osin sellaisia että "ei pysty": kaikki sitrukset on jäänyt pois, just viinirypäleet,

paprika, tomaatti.

Lähes kaikki rasvaiset oonkin jo hylännyt, mm.kermakastikkeet yms. Samoin lempparini aasialaiset ruuat, koska mausteet. 😔

Pahin on ehkä ollut ruisleipä kun en oikein muita leipiä oo syönyt ja nyt ei pysty sitäkään.

Kaurapuuro on onneksi turvallinen ja ei närästä :')

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,niinpä,joku voi närästää,joku ei...nii ja koita syödä vähän vähemmän,sekin saattaa auttaa

aasialainen ei mua närästäny... just joo,aika jännää

mut älä ala lääkkeitä....

Vierailija
5/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia vielä