Nutrilet kuuria 2 päivää takana
Tänään tajuttomat ja haisevat ilmavaivat :/ huh...kuuluneeko asiaan? Kaksi viikkoa tarkoitus olla tällä kuurilla...mutta jatkuuko nuo pierut...kertokaa muut nutraajat.
Kommentit (12)
Mä sain nuttilett kuurin aikana selluliittia ihan kamalasti vaikka paino putosi nopeaan.. samoin lähti lihasmassaa.
Et saanut selluliittia, vaan vesi lähti siitä selluliitin ympäriltä pyöristämästä ja siloittamasta muotoja.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 18:54"]Et saanut selluliittia, vaan vesi lähti siitä selluliitin ympäriltä pyöristämästä ja siloittamasta muotoja.
[/quote]
Voi olla. Rasva% ei laskenut kuin kaksi yksikköä mutta lihasmassaa kyllä lähti painon laskusta päätellen. Vettä kropasta lähti 5%. Paino laski silti 10kg. En suosittele pussidieettejä. Aloitin pikkuhiljaa syömisen mutta lihoin takasin koska kroppa luulee näkevänsä mahdollisesti tulevaisuudessa nälkää vielä pitkään kuurin loputtua
Juokaa te pussikeittoja, mä syön tässä aamiaiseksi pinaatti-herkkusienimunakasta ja laihdun :)
Suosittelen lopettamaan tuon sonnan syönnin ja keskittymään terveelliseen, paljon kasviksia ja proteiinia sisältävään ruokavalioon. Itselläni toimii tällainen ja päivän ruokamäärä jaetaan kuudelle aterialle -> pieniä annoksia useasti päivässä. Kevyttä liikuntaa pari kertaa viikkoon :) Toimii mulla. En usko, että lääkäritkään kauheasti suosittelee noita pussidieettejä
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:25"]
Suosittelen lopettamaan tuon sonnan syönnin ja keskittymään terveelliseen, paljon kasviksia ja proteiinia sisältävään ruokavalioon. Itselläni toimii tällainen ja päivän ruokamäärä jaetaan kuudelle aterialle -> pieniä annoksia useasti päivässä. Kevyttä liikuntaa pari kertaa viikkoon :) Toimii mulla. En usko, että lääkäritkään kauheasti suosittelee noita pussidieettejä
[/quote]
Lääkärithän niitä just suositteleekin. Ei niillä ravintotietoa paljon ole. Ja lihavat uskoo, kun lääkäri suosittelee :)
Mä oon laihtunu kilon viikon aikana. Ihan vain niin että jätin herkut pois ja vältelly rasvasta ruokaa. Syönyt muuten ihan normisti kotiruokaa ja huomioinu annoskoot. Pienistä asioista se lähtee. Tällä viikolla pt:n oppiin oppimaan enemmän terveellistä elämää :)
terkuin 104 kg, 171cm
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:45"]
Mä oon laihtunu kilon viikon aikana. Ihan vain niin että jätin herkut pois ja vältelly rasvasta ruokaa. Syönyt muuten ihan normisti kotiruokaa ja huomioinu annoskoot. Pienistä asioista se lähtee. Tällä viikolla pt:n oppiin oppimaan enemmän terveellistä elämää :)
terkuin 104 kg, 171cm
[/quote]
Mikä on rasvainen ruoka mielestäsi?
2 viikkoa "laihiksella", syön terveellisesti noin 5krt päivässä ja liikun :)
Tuollaiset laihdutuskuurit on tosi huonoja etenkin ihon elastisuuden kannalta. Jos haluat olla muutaman vuoden päästä ryppyinen mummo niin jatka samaa rataa.................