Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kuittaili kun olen päivät kotona!

Vierailija
09.12.2014 |

Naapurissamme asuu paljon iäkkäämpiä kyyliä, jotka tietää kaikkien asiat. Tänä aamuna kun olin vienyt pienemmän lapsen kanssa vanhemman lapsen eskariin ja tultiin pihalle leikkimään hetkeksi ennen sisälle menoa, tuli yksi kyylä siihen juttelemaan. Hetken juteltiin säästä ja diipadaapaa ja kysyi sitten, että on varmaan mukavaa kun saa toisen edes eskariin, niin pääsee helpommalla ja jaksaa illallakin leikkiä! Ärsyttää miten se, että aamupäivät olen kotona, tarkoittaa automaattisesti, että olen työtön, joka lusmuaa kotona?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä luulet, että hän luulee sun olevan työtön?

Vierailija
2/10 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten small talk -taidot huipussaan taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:21"]Miksi sä luulet, että hän luulee sun olevan työtön?
[/quote]No kyllä se ihan jutellessa selvisi. Oletti, että vien toisen eskariin, jotta saan levätä ja jaksan lasten kanssa aina loppupäivän. Se aina tulee muka juttelemaan ja sit alkaa kysely :D Kyllä meni hiljaiseksi kun sanoin, että en kauheesti ehdi leikkimään, kun työt alkaa klo 15 ja puoliltaöin olen kotona.

Vierailija
4/10 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ärsyttää niin mikset kertonut meneväsi illaksi/yöksi töihin? :D ei tarvitsis nyt miettiä luuleeko se sua työttömäks..

Vierailija
5/10 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on yksi lapsi kotona. Minä sentään vien nuorimmaisen lapsen päiväkotiin. Juu, teen töitä kotoa käsin! Haen lapsen ajoissa kotiin ja taas naapurit saavat ihmeteltävää. Juu, teen töitä illemmalla lisää aina puolenyön aikoihin asti! Seuraavana päivänä vien lapsen taas hoitoon ja lähden lenkille ennen töiden aloitusta. Jos aurinko paistaa talvella, niin jätän työt sikseen ja ulkoilen!

Vierailija
6/10 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:35"]Jos ärsyttää niin mikset kertonut meneväsi illaksi/yöksi töihin? :D ei tarvitsis nyt miettiä luuleeko se sua työttömäks..
[/quote]no kerroinhan, mutta kyllä nyt on Irmelillä ja Kylkikillä puhetta, kun eivät olleetkaan oikeassa

Vierailija
7/10 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:35"]Sullahan on yksi lapsi kotona. Minä sentään vien nuorimmaisen lapsen päiväkotiin. Juu, teen töitä kotoa käsin! Haen lapsen ajoissa kotiin ja taas naapurit saavat ihmeteltävää. Juu, teen töitä illemmalla lisää aina puolenyön aikoihin asti! Seuraavana päivänä vien lapsen taas hoitoon ja lähden lenkille ennen töiden aloitusta. Jos aurinko paistaa talvella, niin jätän työt sikseen ja ulkoilen!
[/quote]Sua kyllä täällä ihmeteltäis myöskin :D Seinänaapurimme sai vastaavan vuoksi myös kyselyitä jokunen vuosi sitten, kun lapsensa olivat hoidossa ja teki töitä kotona. Kyylä kysyi suoraan, että ei kai niitä lapsia tarvitse joka päivä viedä hoitoon, kun on kotona kuitenkin

Vierailija
8/10 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:21"]Miksi sä luulet, että hän luulee sun olevan työtön? [/quote]No kyllä se ihan jutellessa selvisi. Oletti, että vien toisen eskariin, jotta saan levätä ja jaksan lasten kanssa aina loppupäivän. Se aina tulee muka juttelemaan ja sit alkaa kysely :D Kyllä meni hiljaiseksi kun sanoin, että en kauheesti ehdi leikkimään, kun työt alkaa klo 15 ja puoliltaöin olen kotona.

[/quote]

No eihän ne mitään kyyliä sitten ole. Kyllä ne tommosen asian tietäis jos kyyläisivät.

Vierailija
9/10 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli uusi työkaveri ja kyselin jotain ohimennen, monta jne. Nimiä jayleistä soopaa.

heti joku taustalta sanoi joo toi meidän x on niin utelias, se heti kaikki selvittää.

mä en todellakaan ole utelias, en edes muista näiden kaikkien lasten nimiä. Halusin vaan jutella, jotta tulee vapautunut ilmapiiri.

jotkut vaan kyselevät jotta tulee juteltua jotain. Oikeesti, luuletko että olet niin tärkeä, että naapurit ovat oikeesti noin kiinnostuneita sun asioista ?

Vierailija
10/10 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät näe kun lähden töihin, silloin en mene heidän ikkunan ohi. Kyylä tietää kaikkien muidenkin asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme