Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen koronaa oli joissakin piireissä tapana halata. Oliko se sinulle ok, vai jähmetyitkö?

Vierailija
03.11.2021 |

Minusta se oli ok, tosin joskus tuli mieleen, että en minä tuotakaan kyllä sillä tavalla tunne, että haluaisin halata. Jotkut ovat halatessa ihan passiivisia, eivät halaa takaisin, jotkut taas halaavat normaalisti takaisin.

Onko halaamiskulttuuri sinusta teennäistä ja inhottavaa vaiko ok?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa, tosin riippuu tietysti halaajastakin.

Vierailija
22/25 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä suurempia tunteita suuntaan eikä toiseen. Ok jos joku halaa, en koe sitä ahdistavana. Itse en kyllä ole aloitteellinen sen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole #metoo jälkeen halannut vastakkaista sukupuolta olevia lainkaan. 

Vierailija
24/25 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole yhtään halailijatyyppi, joten en itse tee aloitetta halaamiseen, mutta vastaan toki kohteliaisuudesta halaukseen, jos joku tuttu haluaa halata. En kyllä ymmärrä niitä ihmisiä jotka "pakottavat" muut halaamaan. Yksi tuttu on esimerkiksi sellainen, että aina mainostaa miten on halaaja ja "en päästä ketään lähtemään halaamatta", mikä painostaa sitten ne vastentahtoisimmatkin halaamaan, kun kerran kaikki muutkin. Onko se muka kiva halata sellaista jolle homma on vastenmielistä ja seisoo siinä kuin tikku pa*kassa odottamassa toimenpiteen loppumista?

Vierailija
25/25 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauempana ihmiset minusta ovat, sen parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi