Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virtsatientulehdus!

Vierailija
13.01.2015 |

Kuinka paha on virtsatientulehdus?
Ja jos se on levinnyt pitkälle niin mitä oireita tulee?! Lääkärin mielestä kun soitin sinne niin epäili sitä. Pelottaa hirveesti :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet kuolemaan tuskallisesti.

Vierailija
2/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamattomana tulehdus voi levitä munuaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi levitä munuaisiin (munuaisaltaan tulehdus). Oireena kuume ja selkäkipu (itse myös oksensin). Sairastanut taudin kaksi kertaa ja jouduin osastolle 5 päiväksi antibioottitiputukseen. Jos nyt tolpillasi vielä olet niin tuskin joudut osastolle. Antibioottikuurin saat.

Vierailija
4/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hoideta ja pääsee pitkittymään, voi levitä munuaisiin. Sitä ei voi olla huomaamatta, kuume nousee korkealle ja selkäsärky (munuaisten kohdalta) on hirveä. Jos epäilyttää, varaa lääkäriaika niin saat luultavasti antibioottikuurin. Itse voit koittaa juoda mahd. paljon nyt vettä ja karpalomehua. Käy pissalla aina kun vähänkin pissattaa, vaikka se sattuukin... Rakko pääsee puhdistumaan pöpöistä silloin. Ja vältä kaikkea sokerista. Buranaa kovimpiin kipuihin. Tsemppiä, on muuten vmäinen tauti! Itsekin juuri siitä kärsin :(

Vierailija
5/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika nuori nainen siis :)

Mutta mulla on selkä ollut jo muutaman päivän kipeä, välillä tosi kipeä. Virtsatessa kirvelee ehkä hieman ja on muutenkin vähän paha olo :( Alamahaa pistelee kans, välillä niin paljon ettei särkylääkkeet auta. Huomenna vien pissapurkin, sit kai selviää lisää? :( AP

Vierailija
6/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta mulla ei ole, vaikka olo on välillä kuumeinen.

Vierailija
7/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen lisäksi, alapään hygieniasta pitää myös huolehtia pesu vähintäin kerran päivässä.

Vierailija
8/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä hoitaa itseäsi kuntoon. Ei välttämättä ole vielä levinnyt pitkälle, mutta voi olla menossa kohti munuaisia. Tsempit! :)

Vierailija
9/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä suihkussa ja pesen kyllä alapään hyvin!

Vierailija
10/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kuumetta, niin mars lääkäriin, tauti on pitkällä ja saat ab-kuurin. Jos kuumetta ei ole, niin KAIKKI sokeri, viljat, kahvi tms pois välittömästi ja puolukkaa, karpaloa, sitruunaa ruuan ja juoman kanssa, kaupasta makeuttamatonta karpalomehua yms, tauti ei etene silloin Ja pitäisi muutamassa päivässä helpottaa. Ja juot paljon, muutaman litran ainakin päivässä! Silloin ei ole kiirettä. Jos se kuume kuitenkin nousee, niin sinne lääkäriin siltö seisomalta. Muutenkin hyvä saada se ph kuntoon, vaikka saisit sen ab-kuurin, niin sama homma silloinkin niin säästyt hiivalta ja muulta kivalta ja paranet nopeemmin.

Vierailija
11/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ainakin heti pois!

Vierailija
12/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vihaan karpalomehua!! :D

Vierailija
13/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo reilust 2-3 litraa päivässä. Puolukka ja karpalomehua. Itse olen ostanut apteekista askorbiinihappojauhoa ja sekoittanu veteen ja juonut. Jos kuumetta ja selkäkipuja tulee mars lääkäriin, silloin tarvitset antibiootteja heti

Vierailija
14/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipuja kyllä on :(

Vierailija
15/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen pahaa oloa... Aamulla onneksi lääkäriin :( Selkä on tosi kipee ja niskat jumissa. Ruoka onneks maistuu!

Vierailija
16/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sulla oo kuumetta?

Vierailija
17/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ainakaan kovin paljoo...

Vierailija
18/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtatulehdus on naisilla tosi yleinen. Yleensä menee ohi ihan perus antibioottikuurilla. Jos ei hoideta, voi tosiaan edetä munuaisaltaantulehdukseksi joka on jo vakavampi juttu. Virtsatulehdus on tosi ikävän tuntuinen, kotikonsteilla voit helpottaa oireita siihen saakka, että saat antibiootit. Sius runsasta juomista, puolukjaa, karpaloa, c-vitamiinia, buranaa.

Vierailija
19/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin heti! Ei voi olla hoitamattomana, kirvely on tuskaa ja samoin vessassa pitää käydä tosi usein. Noita oireita ei kukaan kestä kauaa.

Vierailija
20/21 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kovin pahaa kirvelyä koska käyn vessassa aina kun hätä. Enempi tuo selkäkipu ja yleinen paha olo on mun ongelma :(
AP