Tindermies ei enää kirjoittele:( Viestiteltiin yli kuukausi...
Puhuttiin vaikka mistä jutuista ja opittiin tuntemaan toisemme. Ja sitten se vaan häviää sanaakaan sanomatta....
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on demi ja meillä meni kauan viestittely/keskustelulinjalla ennen kuin mentiin pidemmälle. Sopi mulle oikein hyvin:)
Ei vaan miehesi ei saanut ketään muuta kuin sinut. Yksikään mies ei ole demiseksuaali (jos tätä siis edes tarkoitit)
Mikä h*lvetin demiseksuaali? Eikö demilehti ollut joku lasten lehti, eli mies on pedari?
Voi tindermiestä. Se on löytänyt sieltä uuden mussun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko oikeasti että miehet haluaa tai jaksaa keskustella noin pitkään. Nopeasti treffeille ja sänkyyn, se on se resepti millä mies saadaan jos saadaan.
Minulla taas päinvastainen kokemus, tuntuu että mies haluaa vain kirjoitella. Tapaamisesta ei olla edes puhuttu. Kertoo olevansa ujo,mutta mene ja tiedä.
Ehkä ne sen kuvat ei olleet omia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla laadukas mies kun noin harmittaa? No pistä vielä viestiä perään ja kokeile. Mutta valmistaudu myös siihen, että joku toinen on jo varannut sen...
Laadukas mies ei ghostaa
Laadukas ja laadukas. Eihän tuo tinder kaveri ole mitään ap:lle luvannut. Viestitellyt vaan.
Ei miehiä niin helvetisti kiinnosta kertoa kaikille naisille, että nyt haluan lopettaa tämän viestittelyn.
Siitä voi saada niskaansa vihoja ja kipakoita viestejä, pahimmassa tapauksessa jopa häiriköintiä.
Jos viestejä ei enää tule, niin tottahan toinen tajuaa, ettei enää halua viestitellä enempää ja tämä oli nyt tässä.
Pitäskö jokaiselle miehelle ja naiselle erikseen lähettää jäähyväisviesti, jos on muutaman kerran hänen kanssaan viestejä vaihdellut, eikä enää kiinnostakaan viestiä?
En ole kertaakaan naisilta saanut negatiivista reaktiota, kun olen useasti lopettanut viestittelyn. Yleensä vetoan, ettei aika ja kiinnostus jaksa riittää nettideittailuun. Olen pitänyt asiallisena, jos olemme edes muutaman viestin vaihtaneet infota että lopetan viestittelyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla laadukas mies kun noin harmittaa? No pistä vielä viestiä perään ja kokeile. Mutta valmistaudu myös siihen, että joku toinen on jo varannut sen...
Laadukas mies ei ghostaa
Laadukas ja laadukas. Eihän tuo tinder kaveri ole mitään ap:lle luvannut. Viestitellyt vaan.
Ei miehiä niin helvetisti kiinnosta kertoa kaikille naisille, että nyt haluan lopettaa tämän viestittelyn.
Siitä voi saada niskaansa vihoja ja kipakoita viestejä, pahimmassa tapauksessa jopa häiriköintiä.
Jos viestejä ei enää tule, niin tottahan toinen tajuaa, ettei enää halua viestitellä enempää ja tämä oli nyt tässä.
Pitäskö jokaiselle miehelle ja naiselle erikseen lähettää jäähyväisviesti, jos on muutaman kerran hänen kanssaan viestejä vaihdellut, eikä enää kiinnostakaan viestiä?
Yli kuukausi ei ole sama kuin muutaman kerran.
Ei tosiaan, varsinkin jos on viestitelty päivittäin. Ainakin minulle alkaa tuossa ajassa jo jonkinlaisia kiintymyksen tunteita herätä, jos se juttelukaveri on tosi mukava. Niistä keskusteluista muodostuu rutiini ja kun ne yhtäkkiä loppuvat, kyllä siinä vähän surullinen olo tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mennyt hermot sikaileviin miehiin, jotka eivät osaa puhua muusta kun seksistä.
Oma moka, valitse paremmin.
Varmasti valitset silmää miellyttävät, etkä fiksua profiilia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä h*lvetin demiseksuaali? Eikö demilehti ollut joku lasten lehti, eli mies on pedari?
Google on ilmainen.
Ei ole,mutta pitää myös uskaltaa toimia. Jos jää odottelemaan,niin nainen löytää jonkun joka uskaltaa pyytää treffeille.