Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tindermies ei enää kirjoittele:( Viestiteltiin yli kuukausi...

Vierailija
02.11.2021 |

Puhuttiin vaikka mistä jutuista ja opittiin tuntemaan toisemme. Ja sitten se vaan häviää sanaakaan sanomatta....

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso moka viestitellä noin pitkään. Alat rakentamaan (valheellista) mielikuvaa toisesta.

Vierailija
22/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin Tindermies vaan hävisi vaikka oltiin tekstailtu tosi pitkään! Onkohan sama tyyppi kyseessä

Sinun? Salli mun nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla laadukas mies kun noin harmittaa? No pistä vielä viestiä perään ja kokeile. Mutta valmistaudu myös siihen, että joku toinen on jo varannut sen...

Laadukas mies ei ghostaa

Laadukkaallakin miehellä on rajallinen kärsivällisyys. Ja ehkä löysi jonkun toisen, ei siitä miehen laatu tipu vaan on osoitus juuri siitä että on laadukas.

Vierailija
24/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti että miehet haluaa tai jaksaa keskustella noin pitkään. Nopeasti treffeille ja sänkyyn, se on se resepti millä mies saadaan jos saadaan.

Vierailija
25/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällinen mies kun päälle kuukauden jaksoi viestitellä. Tuosta hyvästä sun olisi jo pitänyt "palkita" mies;)))

Vierailija
26/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti että miehet haluaa tai jaksaa keskustella noin pitkään. Nopeasti treffeille ja sänkyyn, se on se resepti millä mies saadaan jos saadaan.

Minulla taas päinvastainen kokemus, tuntuu että mies haluaa vain kirjoitella. Tapaamisesta ei olla edes puhuttu. Kertoo olevansa ujo,mutta mene ja tiedä.

Vierailija
27/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas päinvastainen kokemus, tuntuu että mies haluaa vain kirjoitella. Tapaamisesta ei olla edes puhuttu. Kertoo olevansa ujo,mutta mene ja tiedä.

Mullakin on tuollainen kokemus. Varmasti mukava ja hyvä mies, mutta vaikea sanoa sen enempää kun ei ilmeisesti tavata ikinä:(

Vierailija
28/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt hermot sikaileviin miehiin, jotka eivät osaa puhua muusta kun seksistä.

Vierailija
29/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies kyllä kysyy naista ulos. Nämä "ujo" kannattaa unmatchata aika nopeasti, ei noista mihinkään ole

Vierailija
30/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsivällinen mies kun päälle kuukauden jaksoi viestitellä. Tuosta hyvästä sun olisi jo pitänyt "palkita" mies;)))

Jotkut miehet osaa ja haluaa keskustella. Sosiaalisesti kehittymättömät seksiaddiktit ei ymmärrä tätäkään

Vierailija
31/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies kyllä kysyy naista ulos. Nämä "ujo" kannattaa unmatchata aika nopeasti, ei noista mihinkään ole

Minua tällainen omien sanojensa mukaan "ujo" kysyi ulos noin kuukauden viestinvaihdon jälkeen. No, tavattiin ja olikin sitten aivan kaikkea muuta kuin ujo. Juttua tuli enemmän kuin kaikilta siihen mennessä tapaamiltani tinderimiehiltä yhteensä ja olisi ollut valmis sänkyyn jo ekana iltana. Paljastui myöhemmin pleijeriksi.

Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä mies sanoo.

Vierailija
32/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on tuollainen kokemus. Varmasti mukava ja hyvä mies, mutta vaikea sanoa sen enempää kun ei ilmeisesti tavata ikinä:(

Lieneekö sama mies kun täälläkin kokemusta. Varmaan heittää samat aloitusfraasit jokaiselle.

Vierailija
33/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme, että miestä ei kiinnostanut enää 1kk viestittelyn jälkeen. 

100e vetoa, että jossain vaiheessa tämä mies oli ehdottanut tapaamista/kahvittelua mutta AP leikki vaikeasti tavoiteltavaa. 

Vierailija
34/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarvitsevat paljon seksiä. Miehelle selvisi, että sinun kanssa sitä ei varmaan saa lainkaan

Vierailija
35/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on demi ja meillä meni kauan viestittely/keskustelulinjalla ennen kuin mentiin pidemmälle. Sopi mulle oikein hyvin:)

Vierailija
36/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyt hermot sikaileviin miehiin, jotka eivät osaa puhua muusta kun seksistä.

Kertookohan tämä siitä että minkälaisille miehille annat tykkäykset?

Itsehän ne valitset.

Vierailija
37/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous on kiellettyä?:(

t. ujo M29

Vierailija
38/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin Tindermies vaan hävisi vaikka oltiin tekstailtu tosi pitkään! Onkohan sama tyyppi kyseessä

Se mies ei missään vaiheessa ollut "sinun"

Tiedät kyllä mitä tarkoitetaan.

Vierailija
39/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet osaa ja haluaa keskustella. Sosiaalisesti kehittymättömät seksiaddiktit ei ymmärrä tätäkään

Tekstiviestit ei ole keskustelua. Hyvin herkästi luodaan vaan täysin paikkaansa pitämättömiä oletuksia. Itse keskustelen oikeasti mielelläni kasvotusten.

Vierailija
40/49 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla laadukas mies kun noin harmittaa? No pistä vielä viestiä perään ja kokeile. Mutta valmistaudu myös siihen, että joku toinen on jo varannut sen...

Laadukas mies ei ghostaa

Laadukas ja laadukas.  Eihän tuo tinder kaveri ole mitään ap:lle luvannut.  Viestitellyt vaan.

Ei miehiä niin helvetisti kiinnosta kertoa kaikille naisille, että nyt haluan lopettaa tämän viestittelyn.

Siitä voi saada niskaansa vihoja ja kipakoita viestejä, pahimmassa tapauksessa  jopa häiriköintiä.

Jos viestejä ei enää tule, niin tottahan toinen tajuaa, ettei enää halua viestitellä enempää ja tämä oli nyt tässä.

Pitäskö jokaiselle miehelle ja naiselle erikseen lähettää jäähyväisviesti, jos on muutaman kerran hänen kanssaan viestejä vaihdellut, eikä enää kiinnostakaan viestiä?

Yli kuukausi ei ole sama kuin muutaman kerran.