Tindermies ei enää kirjoittele:( Viestiteltiin yli kuukausi...
Puhuttiin vaikka mistä jutuista ja opittiin tuntemaan toisemme. Ja sitten se vaan häviää sanaakaan sanomatta....
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minunkin Tindermies vaan hävisi vaikka oltiin tekstailtu tosi pitkään! Onkohan sama tyyppi kyseessä
Sinun? Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla laadukas mies kun noin harmittaa? No pistä vielä viestiä perään ja kokeile. Mutta valmistaudu myös siihen, että joku toinen on jo varannut sen...
Laadukas mies ei ghostaa
Laadukkaallakin miehellä on rajallinen kärsivällisyys. Ja ehkä löysi jonkun toisen, ei siitä miehen laatu tipu vaan on osoitus juuri siitä että on laadukas.
Luuletko oikeasti että miehet haluaa tai jaksaa keskustella noin pitkään. Nopeasti treffeille ja sänkyyn, se on se resepti millä mies saadaan jos saadaan.
Kärsivällinen mies kun päälle kuukauden jaksoi viestitellä. Tuosta hyvästä sun olisi jo pitänyt "palkita" mies;)))
Vierailija kirjoitti:
Luuletko oikeasti että miehet haluaa tai jaksaa keskustella noin pitkään. Nopeasti treffeille ja sänkyyn, se on se resepti millä mies saadaan jos saadaan.
Minulla taas päinvastainen kokemus, tuntuu että mies haluaa vain kirjoitella. Tapaamisesta ei olla edes puhuttu. Kertoo olevansa ujo,mutta mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas päinvastainen kokemus, tuntuu että mies haluaa vain kirjoitella. Tapaamisesta ei olla edes puhuttu. Kertoo olevansa ujo,mutta mene ja tiedä.
Mullakin on tuollainen kokemus. Varmasti mukava ja hyvä mies, mutta vaikea sanoa sen enempää kun ei ilmeisesti tavata ikinä:(
Mennyt hermot sikaileviin miehiin, jotka eivät osaa puhua muusta kun seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies kyllä kysyy naista ulos. Nämä "ujo" kannattaa unmatchata aika nopeasti, ei noista mihinkään ole
Vierailija kirjoitti:
Kärsivällinen mies kun päälle kuukauden jaksoi viestitellä. Tuosta hyvästä sun olisi jo pitänyt "palkita" mies;)))
Jotkut miehet osaa ja haluaa keskustella. Sosiaalisesti kehittymättömät seksiaddiktit ei ymmärrä tätäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies kyllä kysyy naista ulos. Nämä "ujo" kannattaa unmatchata aika nopeasti, ei noista mihinkään ole
Minua tällainen omien sanojensa mukaan "ujo" kysyi ulos noin kuukauden viestinvaihdon jälkeen. No, tavattiin ja olikin sitten aivan kaikkea muuta kuin ujo. Juttua tuli enemmän kuin kaikilta siihen mennessä tapaamiltani tinderimiehiltä yhteensä ja olisi ollut valmis sänkyyn jo ekana iltana. Paljastui myöhemmin pleijeriksi.
Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä mies sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tuollainen kokemus. Varmasti mukava ja hyvä mies, mutta vaikea sanoa sen enempää kun ei ilmeisesti tavata ikinä:(
Lieneekö sama mies kun täälläkin kokemusta. Varmaan heittää samat aloitusfraasit jokaiselle.
On se ihme, että miestä ei kiinnostanut enää 1kk viestittelyn jälkeen.
100e vetoa, että jossain vaiheessa tämä mies oli ehdottanut tapaamista/kahvittelua mutta AP leikki vaikeasti tavoiteltavaa.
Miehet tarvitsevat paljon seksiä. Miehelle selvisi, että sinun kanssa sitä ei varmaan saa lainkaan
Mun mies on demi ja meillä meni kauan viestittely/keskustelulinjalla ennen kuin mentiin pidemmälle. Sopi mulle oikein hyvin:)
Vierailija kirjoitti:
Mennyt hermot sikaileviin miehiin, jotka eivät osaa puhua muusta kun seksistä.
Kertookohan tämä siitä että minkälaisille miehille annat tykkäykset?
Itsehän ne valitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujous on kiellettyä?:(
t. ujo M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin Tindermies vaan hävisi vaikka oltiin tekstailtu tosi pitkään! Onkohan sama tyyppi kyseessä
Se mies ei missään vaiheessa ollut "sinun"
Tiedät kyllä mitä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet osaa ja haluaa keskustella. Sosiaalisesti kehittymättömät seksiaddiktit ei ymmärrä tätäkään
Tekstiviestit ei ole keskustelua. Hyvin herkästi luodaan vaan täysin paikkaansa pitämättömiä oletuksia. Itse keskustelen oikeasti mielelläni kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla laadukas mies kun noin harmittaa? No pistä vielä viestiä perään ja kokeile. Mutta valmistaudu myös siihen, että joku toinen on jo varannut sen...
Laadukas mies ei ghostaa
Laadukas ja laadukas. Eihän tuo tinder kaveri ole mitään ap:lle luvannut. Viestitellyt vaan.
Ei miehiä niin helvetisti kiinnosta kertoa kaikille naisille, että nyt haluan lopettaa tämän viestittelyn.
Siitä voi saada niskaansa vihoja ja kipakoita viestejä, pahimmassa tapauksessa jopa häiriköintiä.
Jos viestejä ei enää tule, niin tottahan toinen tajuaa, ettei enää halua viestitellä enempää ja tämä oli nyt tässä.
Pitäskö jokaiselle miehelle ja naiselle erikseen lähettää jäähyväisviesti, jos on muutaman kerran hänen kanssaan viestejä vaihdellut, eikä enää kiinnostakaan viestiä?
Yli kuukausi ei ole sama kuin muutaman kerran.
Iso moka viestitellä noin pitkään. Alat rakentamaan (valheellista) mielikuvaa toisesta.