Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa elää!!

Vierailija
02.11.2021 |

Tosi paha kriisi ja pahempaa on vielä tulossa.. mietin onko väärin lähteä täältä pois?
Ok, en siis oikeesti nyt mutta ajatuksena.
Mistä saa apua? Ei ole ketään lähellä.
Ystävä ei ymmärrä.
Kuitenkin hän on turvautunut minuun joskus kriisissään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan fyysisellä tasolla kipeä, ei ole varaa hoitaa itseäni.

Tiedän läheiseni joka osaisi auttaa, mutta se ei tajua että tarvitsen apua nyt.

Kaikki paha on minussa, kuin tikari olisi vedetty läpi.

Vierailija
22/23 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se väärin tietenkään ole. Sitten on vain kaikki ohi, ikuisesti. Ehkä näiden kriisien jälkeen olisi kuitenkin vielä toivoa paremmasta?

Tukea kannattaa hakea päivystyksen, kriisipuhelimen tai vertaistukiryhmien kautta. Ystäville yleensä liian kamalaa kohdata rakkaan itsetuhoisuus, eivät osaa suhtautua muuten kuin vihalla ja torjumalla.

On se väärin läheisiä kohtaan.

Aikaisemmin huomasin että olin täysin tunteeton, ei ihme jos joku tekee jotain samassa tilassa, tunteita ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se väärin tietenkään ole. Sitten on vain kaikki ohi, ikuisesti. Ehkä näiden kriisien jälkeen olisi kuitenkin vielä toivoa paremmasta?

Tukea kannattaa hakea päivystyksen, kriisipuhelimen tai vertaistukiryhmien kautta. Ystäville yleensä liian kamalaa kohdata rakkaan itsetuhoisuus, eivät osaa suhtautua muuten kuin vihalla ja torjumalla.

On se väärin läheisiä kohtaan.

Aikaisemmin huomasin että olin täysin tunteeton, ei ihme jos joku tekee jotain samassa tilassa, tunteita ei ole.

Väärin on läheisiltä vaatia, että toinen elää sietämättömissä kivuissa vain heidän takiaan.