Kellä muulla on rottinkikalusteet parvekkeella ja otatteko ne pois parvekkeelta talven ajaksi?
Kommentit (16)
Harvalla on nykyään aitoa rottinkia. Polyrottinkia useimmat, eli muovia. Meillä on vain sohva polyrottinkia ja tuomme sen sisälle talveksi. Olohuoneeseen. Pöytä jää ulos. 6 vuotta jo tämä systeemi.
Meillä on omakotitalo jonka olohuoneen parvekkeella nuo kalusteet on. t.ap
Minulla on aitoa rottinkia, mutta koska parveke on lasitettu, ovat siellä ympäri vuoden. Eivät ole pilaantuneet.
Sisälle ottaisin, jos laseja ei olisi.
Omakotitslon avokuistilla on rottinkikalusteet ympäri vuoden. Hyvin homehtuu js tiaiset hakkaa rottinkisidokset säikeille.
Mulla lasitetulla parvekkeella aidot rottinkituolit, en ota pois koska kestävät kyllä ja istun minä talvellakin joskus niissä.
Meillä on pidetty polyrottinkikalusteet ulkona jo monta talvea. En ole huomannut ongelmia. Ovat katoksessa eli ei suoraan lumen alla.
Jos ovat suojassa sateilta, pitäisin pakoillaan. Talvi pakkasineen on kuivempi kuin kesä, ei talvella kosteus niitä pilaa.
Minkä takia porukka sotkee rottingin ja polyrottingin, ne on ihan eri asia 😵
👉 Lasitetulla partsilla koko talven. Ne rottinkiset.
Polyrottinki on muovia, aito rottinki luonnonmateriaalia.
Aivan eri tuote, p.r.n nimi hämää ja myy.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia porukka sotkee rottingin ja polyrottingin, ne on ihan eri asia 😵
👉 Lasitetulla partsilla koko talven. Ne rottinkiset.
Sitä tässä ihmettelen kanssa. Toinen on muovia ja toinen puuta, ei voi erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla on nykyään aitoa rottinkia. Polyrottinkia useimmat, eli muovia. Meillä on vain sohva polyrottinkia ja tuomme sen sisälle talveksi. Olohuoneeseen. Pöytä jää ulos. 6 vuotta jo tämä systeemi.
Miksk ihmeessä nostatte muovisohvan sisälle?
Meillä on rottinkiset tuolit lasitetulla parvekkeella, nostan sisälle talveksi. Harmittaisi liiaksi jos noi homehtuisi kun ovat äidin lapsuudenkodista alkujaan.
Mökin terassilla aidot rottinkituolit, nostan talveksi sisälle tupaan.
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö kalustemuovi pakkasia?
Kestää kyllä. Kovalla pakkasella käyttöä ei suositella. Mulla on polyrottinkiset olleet terassilla noin 5 vuotta.
Otan pois talven ajaksi. Parveke ei ole lasitettu, joten lumeen peittyisivät, vettyisivät ja hajoaisivat.