Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksisuuntainen ja ystävyys

Vierailija
02.11.2021 |

Hei olen tässä parin vuoden sisällä tutustunut uuteen ihmiseen, josta on tullut hyväkin kaveri minulle. Hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja en tiedä onko muutakin. Mutta käyttäytyy hänen miesystäviään kohtaan todella ennalta arvaamattomasti ja kaltoin, että minullakin tulee heidän puolestaan välillä huono omatunto. Onko kellään kokemusta kaksisuuntaista potevan läheisenä ystävänä? Miten hänen kanssaaan tulisi toimia ja olla? En halua hänelle pahaakaan, mutta välillä hän käyttäytyy niin narsistimaisesti ja se epäilyttää minua. Hän ei ole minulle kuitenkaan mitään pahaa tehnyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi oli kaksisuuntainen, kun sua teki.

Vierailija
2/3 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten parisuhteeseen ei kannata puuttua. Teet itse rajat sille miten usein näet ystävää ja miten paljon olet valmis olemaan apuna, joskus nää häiriöt vaan tekee ihmisestä raskasta seuraa, mutta kun he eivät sille itse mitään juurikaan voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun niiden poikaystävien puolesta huono omatunto tulee? Mitähän oikein tarkoitat? Siis tulee paha mieli tai sääli heitä? Vai onko ne poikaystävät tai sinä tehnyt jotain pahaa vai mitä häh?

Jos Sijaltainen nousisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi