Paljasta salaisuus jota et ole kertonut muille
Minä aloitan.
Painan 67,5 kiloa. En 61,5 niin kuin avomieheni luulee. (Puolustuksekseni mainittakoon että minulla on edelleen tarkoitus laihduttaa.)
Tätini taistelukala ei ole sama taistelukala jonka hän jätti minun huolehdittavakseni ulkomaanmatkansa ajaksi.
Kommentit (315)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:53"]Olen narsisti ja valehtelen jatkuvasti sekä käytän ihmisiä hyväkseni. Syvällä sisimmässä inhoan itseäni enkä ole lainkaan niin itsevarma kuin miltä vaikutan. [/quote] Et ole narsisti.
[/quote]
Jaaha. Ilmeisesti lääkäri sitten teki väärän diagnoosin ja monet ihmiset jotka minua sellaiseksi väittävät ovat väärässä. Olen kyllä todennut aika hyväksi manipulointikeinoksi sen, että totean heti kättelyssä mahdolliselle uhrille olevani narsisti. Tyhmillä ihmisillä kun on sellainen kuvitelma, että he kuvittelevat että narsisti ei ikinä voi myöntää narsistisuuttaan. Sitten he alkavat uskottelemaan _minulle_ etten ole narsisti jos itse myönnän sen ja suorastaan kehumaan minua. Siitä on sitten erittäin hyvä jatkaa eteenpäin ja hyväksikäyttää heitä.
Petin exääni. Exäni, parhaat ystäväni ja perheeni eivät voisi kuvitellakaan minun pettävän, eikä heistä kukaan tiedä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:16"]
En ole vieläkään pystynyt antamaan itselleni anteeksi sitä, että ala-asteella rääkäsin suuttuessani kärpästä ennen kuin tapoin sen. Olen 30 v.
[/quote]
Siis rääkkäsin. :(( Eläimelle ei ikinä saisi aiheuttaa tarpeettomasti kärsimystä, on eläin mikä hyvänsä.
Olin yläasteikäisenä kesätöissä ja sain tehtäväkseni järjestellä yrityksen varastohuoneen. Varaston nurkassa oli lattialla pitkiä loisteputkilamppuja, joita epähuomiossa onnistuin tönäisemään niin, että osa niistä meni rikki ja lattialle valui pieni pisara elohopeaa. En kehdannut myöntää tapahtunutta kenellekkään vaan päädyin salakuljettamaan rikkinäiset lamput ulkona olleeseen yleiseen roskalaatikkoon, vaikka tiesin niiden olevan ongelmajätettä. Tuo tapahtuma painoi mieltäni usean kuukauden ajan, ja pelkäsin jääväni kiinni tapahtuneesta. Nyt kun tapahtuneesta on jo kymmenkunta vuotta, uskallan vihdoin sen näin anonyymisti paljastaa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:22"]Saan aivan mahtavaa seksiä mua 27 vuotta vanhemmalta mieheltä, eli hän voisi olla mun isä! Vanhassa vara parempi siis! :D
[/quote]
Miehen nimi Sigu?
En ole kertonut kenellekkään et minulla oli 15veenä kihomatoja
Kaivan nenää ja syön räkääni. Tiedän, ällöttävää. Tapa on ollut minulla jo lapsuudesta, enkä pääse siitä eroon!
14-vuotiaana viiltelin Chatrouletessa. Mikä järki...
Lapsena hajotin vanhempieni vesisängyn. He pistivät hajoamisen luonnollisen kuluman piikkiin eivätkä koskaan ole epäilleet minua.
Kun olen kaverin luona kylässä, hieron kulliani hänen aviovaimonsa pyyhkeeseen. Saunomisen yhteydessä tarkistan, mitä pyyhettä kaverini käyttää. Jotenkin kiihottaa tietää, että toisen muija sitten kuivaa pyyhkeeseen, johon oon saanut hieroa terskan...ja koko kalun. Uskon, että muutkin miehet tekee tätä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:10"]
Kuvittelin aina exän kanssa naidessa, olevani sängyssä Cheekin kanssa :-----D
[/quote]
Paljon pahempi kuin parin sivun takainen hobbitikääpiösetti. Paljon.
Haaveilen salaa seksistä toisen naisen kanssa. Ja mielellään niin, että oma avomies sais katsella... Oon aina ajatellut olevani täysin hetero mutta viime vuosien aikana oon alkanut kiinnittämään huomiota naisiin. Jokin päivä vielä kun rohkenen...
Löysin juuri mieheni kaapista rintaliivejä enkä tiedä YHTÄÄN, mitä ajatella!!!
Pää on ajatuksia täynnä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:27"]
Olen neljääkymppiä lähestyvä mies ja aikomukseni on saada alle parikymppistä seuraavana kesänä. En ole koskaan harrastanut seksiä alle 27 vuotiaan kanssa. Nuoruudessani olin niin ujo ja epävarma ettei ollut puhettakaan, että olisin lähestynyt silloin ikäisiäni. Todellisia mahdollisuuksia olen kyllä havainnut, koska huolehdin itsestäni ja en pukeudu rääsyihin.
[/quote]
En ole ikinä tajunnut mitä te vanhat ukot oikeasti meissä teineissä edes näette? Jos vastaat että ulkonäkö, niin näkisitpä miltä me parikymppiset näytämme kun menemme saunaan ja kaikki vatsamakkarat, selluliitit ja muut mukavat näkyy ihan rentoina eikä tarvitse stressata ulkonäöstä. Taitoja meille ei ole varmaan kuin prosentille kertynyt seksistä ja useimmat ovat vielä vähän epävarmoja itsestään. Mikä saavutus on siis saada alle parikymppistä?
Kuvittelen seksin aikana, että miehellä on sotilasvaatteet ja hän panee mua takaapäin "pakottaen". Ja sillä on maiharit. Sellaset löysemmät armyhousut jalassa yms.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:47"]Kuvittelen seksin aikana, että miehellä on sotilasvaatteet ja hän panee mua takaapäin "pakottaen". Ja sillä on maiharit. Sellaset löysemmät armyhousut jalassa yms.
[/quote]
Rupes panettamaan.. huh
Yritän vihata sua kaikin voimin vaikka oikeasti on ihan helvetin ikävä.