Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta salaisuus jota et ole kertonut muille

Vierailija
12.01.2015 |

Minä aloitan.

Painan 67,5 kiloa. En 61,5 niin kuin avomieheni luulee. (Puolustuksekseni mainittakoon että minulla on edelleen tarkoitus laihduttaa.)

Tätini taistelukala ei ole sama taistelukala jonka hän jätti minun huolehdittavakseni ulkomaanmatkansa ajaksi.

Kommentit (315)

Vierailija
141/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:54"]

Kukaan muu kuin mieheni ei tiedä, että hän on ainoa, jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Olin neitsyt 23-vuotiaaksi asti. Oli kyllä jotain lyhyitä seurustelusuhteita ja treffailuja, joten kukaan ei tiedä, että olin vielä neitsyt kun tapasin mieheni. Jotenkin noloselen tuota asiaa...

[/quote]

Turhaan tuota häpeät :) Itsellänikin vain yksi mies ja olen ylpeä siitä :)

Vierailija
142/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt vaimoani ainakin 11 eri naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitin aborttia kaikille keskenmenoksi. Mies mukaanlukien.

Vierailija
144/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt avomiestäni usean eri miehen kanssa aina kun siihen on tullut tilaisuus. Ei kaduta. Silti en vaihtaisi miestäni mihinkään, hän on huomaavainen ja hyvin toimeentuleva ja mahdollistaa minunkin kosmetologiksi opiskeluni. :)

Vierailija
145/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:33"]

Olen pettänyt avomiestäni usean eri miehen kanssa aina kun siihen on tullut tilaisuus. Ei kaduta. Silti en vaihtaisi miestäni mihinkään, hän on huomaavainen ja hyvin toimeentuleva ja mahdollistaa minunkin kosmetologiksi opiskeluni. :)

[/quote]

Jotenkin toi kosmetologi ei yllättänyt...

Vierailija
146/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan suihkussa

Haaveilen seksistä naisen kanssa (olen nainen ja parisuhteessa miehen kanssa enkä aijo ikinä pettää)

Vierailija
147/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läheiset ihmiset tietävät, etten pidä lapsista. Usein selostan, miten olen taas nähnyt niin karmeita kakaroita, etten aio ikinä, koskaan hankkia lapsia. Nyt kuitenkin poden vauvakuumetta. Hemmetin biologinen kello. En ole elämäntilanteeni vuoksi hommaamassa lapsia, mutta myöhemmin haluan kyllä yhden tai kaksi. Tätä en voi kertoa kenellekään, nauraisivat suohon.

Vierailija
148/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin tunnehäiriöinen. Olen kyllä kiintynyt mieheeni ja lähipiiriini, ja toivon heille vain hyvää mutta esimerkiksi jonkun kuollessa en ole pätkän vertaa surullinen. Kaikki me kuolemme joskus. Teeskentelen tunnereaktioita, koska huomasin jo varhain ihmisten karsastavan minua koska olen niin "kylmä." Perheeni joskus naureskelee sitä, miten olin niin vakava ja pelottava pienenä, he eivät tiedä että olen oikeasti vieläkin sellainen. Hautajaisissa ja häissä teeskentelen liikutusta. En halua vahingoittaa ketään, ihmiset eivät vain saa minussa juuri mitään tunnereaktioita aikaan

Vierailija
149/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:38"]

Kun olen kaverin luona kylässä, hieron kulliani hänen aviovaimonsa pyyhkeeseen. Saunomisen yhteydessä tarkistan, mitä pyyhettä kaverini käyttää. Jotenkin kiihottaa tietää, että toisen muija sitten kuivaa pyyhkeeseen, johon oon saanut hieroa terskan...ja koko kalun. Uskon, että muutkin miehet tekee tätä.

[/quote]

joo minäkin tein tätä teininä, joskus kun siskoni eräs kaveri kävi meillä kylässä. hieroin munaani hänen kenkiinsä tai muihin eteisessä oleviin vaatteisiin, kun kukaan ei nähnyt.

Vierailija
150/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytin vittumaisen sukulaiseni verottajalle veropetoksesta, koska tiesin, että hän tekee firmansa nimissä ja kirjanpidossa asioita, jotka eivät ole laillisia. Sai siitä hyvästä maksaakseen noin 300 000 euron jälkiverot, mistä syystä joutui lopettamaan kyseisen firmansa ja joutui myymään osuutensa toisesta firmastaan sekä muutakin omaisuuttaan. Varmaan tappaisi minut, jos saisi tietää, miten paljon minulle vittuilu tuli hänelle maksamaan.

Vierailija
151/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 05:29"]

En ole koskaan kertonut miehelleni/ystävilleni rankasta koulukiusaamis taustastani. Häpeän asiaa, ja olen kehittänyt itselleni jonkinlaisen suojamuurin (en hyväksy menneisyyttäni...) Vaikeaa olisi kertoa asiasta koska mieheni on itse ollut koulukiusaaja.

[/quote]

Älä kerrokkaan. Itse kerroin omalleni ja kerran riitatilanteessa mies sanoi, että ei ihme että minua on koulukiusattu.

[/quote]

Kamalaa :(
[/quote]

Miten teitä kiusattiin? Mistä tiedät miehesi olleen kiusaaja?

Vierailija
152/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:53"]Olen narsisti ja valehtelen jatkuvasti sekä käytän ihmisiä hyväkseni. Syvällä sisimmässä inhoan itseäni enkä ole lainkaan niin itsevarma kuin miltä vaikutan.  [/quote] Et ole narsisti.

[/quote]

Jaaha. Ilmeisesti lääkäri sitten teki väärän diagnoosin ja monet ihmiset jotka minua sellaiseksi väittävät ovat väärässä. Olen kyllä todennut aika hyväksi manipulointikeinoksi sen, että totean heti kättelyssä mahdolliselle uhrille olevani narsisti. Tyhmillä ihmisillä kun on sellainen kuvitelma, että he kuvittelevat että narsisti ei ikinä voi myöntää narsistisuuttaan. Sitten he alkavat uskottelemaan _minulle_ etten ole narsisti jos itse myönnän sen ja suorastaan kehumaan minua. Siitä on sitten erittäin hyvä jatkaa eteenpäin ja hyväksikäyttää heitä. 
[/quote]

Sori mutta et ole. Olet lukenut liikaa nettijuttuja.

Vierailija
153/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun jokaiseen naiseen, joka ei ole harakannäköinen, suunnilleen samanikäinen ja puhuu mulle. Vitun paska itsetunto.

Vierailija
154/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:53"]Olen narsisti ja valehtelen jatkuvasti sekä käytän ihmisiä hyväkseni. Syvällä sisimmässä inhoan itseäni enkä ole lainkaan niin itsevarma kuin miltä vaikutan.  [/quote] Et ole narsisti.

[/quote]

Jaaha. Ilmeisesti lääkäri sitten teki väärän diagnoosin ja monet ihmiset jotka minua sellaiseksi väittävät ovat väärässä. Olen kyllä todennut aika hyväksi manipulointikeinoksi sen, että totean heti kättelyssä mahdolliselle uhrille olevani narsisti. Tyhmillä ihmisillä kun on sellainen kuvitelma, että he kuvittelevat että narsisti ei ikinä voi myöntää narsistisuuttaan. Sitten he alkavat uskottelemaan _minulle_ etten ole narsisti jos itse myönnän sen ja suorastaan kehumaan minua. Siitä on sitten erittäin hyvä jatkaa eteenpäin ja hyväksikäyttää heitä. 
[/quote]

Sori mutta et ole. Olet lukenut liikaa nettijuttuja.
[/quote]
Näin. Narsisti ei vihaa itseään eikä myönnä sitä että on narsisti.

Vierailija
155/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:48"]Esikoinen ei ollut niin puhdas "vahinko" mitä kerroin sen miehelle olevan. Ovulaation aikaan lääkeruiskulla suihkutin spermat suihinotonjälkeen suusta emättimeen ja tulin raskaaksi... en voisi koskaan ikinä tuota kellekään paljastaa [/quote] Voiks toi toimia oikeesti??:0 [/quote] :'D voi luoja? Oletko tyhmä vai provo? Miten luulet, että keinohedelmöitys tehdään ;)

[/quote]

Ei tietenkään toimi ainakaan 100% varmuudella. Suusta tulee ientulehduksen mukana bakteereja, joten voi olla että siitä syntyykin 9kk:n päästä vihainen hammaspeikko eikä mikään pellavapäinen lapsonen...

Vierailija
156/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä milloinkaan kenellekään myöntää, että olen ihastunut yhteen opettajaani. Opettaja on ehkä 35-v perheellinen mies, minä hieman alle 30. Olen jopa vähän nuiva kyseistä opettajaa kohtaan, ettei arvaisi mitään. 

Vierailija
157/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:57"]Valehtelin poikaystävälleni, että minulla olisi edelleen hormonikierukka, jonka kävin salaan poistattamassa. Poikaystäväni halusi aina pitää kortsua ns. "tuplaehkäisynä", joten tilasin netistä naisten kortsuja, josta leikkasin pohjan irti. Poikaystäväni ei epäillyt kertaakaan käyttää sitä ja olikin sitten hyvin hämmentynyt raskaudestani ja miten tuplaehkäisy voi pettää. :)
[/quote]

Sairasta. Pahinta on vielä se, että tuollainen ihminen on sitten vastuussa viattomasta lapsesta. Hankkisit hoitoa.

Vierailija
158/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut äärettömän nautinnollista seksiä itseäni puolet nuoremman henkilön kanssa.

Vierailija
159/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:35"] [quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:53"]Olen narsisti ja valehtelen jatkuvasti sekä käytän ihmisiä hyväkseni. Syvällä sisimmässä inhoan itseäni enkä ole lainkaan niin itsevarma kuin miltä vaikutan.  [/quote] Et ole narsisti. [/quote] 
Jaaha. Ilmeisesti lääkäri sitten teki väärän diagnoosin ja monet ihmiset jotka minua sellaiseksi väittävät ovat väärässä. Olen kyllä todennut aika hyväksi manipulointikeinoksi sen, että totean heti kättelyssä mahdolliselle uhrille olevani narsisti. Tyhmillä ihmisillä kun on sellainen kuvitelma, että he kuvittelevat että narsisti ei ikinä voi myöntää narsistisuuttaan. Sitten he alkavat uskottelemaan _minulle_ etten ole narsisti jos itse myönnän sen ja suorastaan kehumaan minua. Siitä on sitten erittäin hyvä jatkaa eteenpäin ja hyväksikäyttää heitä.  [/quote] Sori mutta et ole. Olet lukenut liikaa nettijuttuja. [/quote] Näin. Narsisti ei vihaa itseään eikä myönnä sitä että on narsisti.

[/quote]

Väitän että riippuu siitä miten hyvin ihminen tiedostaa itseään. Tavallinen pulliainen ei tietenkään tajua omia tekojaan. Eikä myöskään pulliainen jolle on langennut narsismi. Mutta se voi tulla myös älykkäälle ihmiselle, koska narsismi itsessään johtuu varhaisista ihmissuhteista. Tällöin tiedostaminen on mahdollista ja sitä kautta myös parantuminen. Älykkäät aivot pyrkivät parantamaan itsensä. Ja alitajuntaisesti narsisti kyllä vihaa itseään. ohis

Vierailija
160/315 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:58"]Myrkytin mieheni.
[/quote]

Virpi?