Paljasta salaisuus jota et ole kertonut muille
Minä aloitan.
Painan 67,5 kiloa. En 61,5 niin kuin avomieheni luulee. (Puolustuksekseni mainittakoon että minulla on edelleen tarkoitus laihduttaa.)
Tätini taistelukala ei ole sama taistelukala jonka hän jätti minun huolehdittavakseni ulkomaanmatkansa ajaksi.
Kommentit (315)
Minulla on itsetuhoisia ajatuksia joka päivä. En tiedä mistä ne tulevat, koska en koe olevani masentunut.
Olen feikannut kaikki orgasmini. Saan oikeasti vain masturboidessani.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 04:25"]
lähettelin kerran viininhuuruisena iltana eräälle kuuluisalle muusikolle fb:ssä viestejä. Viesteissä tietenkin näkyi koko nimeni naamakuvan kanssa. Olen yli 30v täti. Eipä tullut vastauksia....:D
[/quote]
Nou hätä.
Yhden staran ystävänä voin kertoo, ettet ole ainoa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:59"]
Mulla on aivovamma, vain harva tietää koska sitä ei nää ulospäin, mun pää on silti ihan sekasin.
[/quote]
Mulla sama homma.Perhe ja paras ystävä tietää.Kavereilla/tutuilla ei ole mitään tietoa eikä ikinä arvaisi.Ihmettelee vaan kun en ole ole töissä.En usko että tulen koskaan kertomaan.Siitä saa ikävän leiman helposti.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 05:29"]
En ole koskaan kertonut miehelleni/ystävilleni rankasta koulukiusaamis taustastani. Häpeän asiaa, ja olen kehittänyt itselleni jonkinlaisen suojamuurin (en hyväksy menneisyyttäni...) Vaikeaa olisi kertoa asiasta koska mieheni on itse ollut koulukiusaaja.
[/quote]
Älä kerrokkaan. Itse kerroin omalleni ja kerran riitatilanteessa mies sanoi, että ei ihme että minua on koulukiusattu.
Tää on kovin kulunut, mutta mun lapseni ei ole aviomieheni siittämä, vaan kaverini, joka on baarimikko, pelimies, jne. Ulkonäöstä emme kärähdä, joten näillä mennään.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 05:29"]
En ole koskaan kertonut miehelleni/ystävilleni rankasta koulukiusaamis taustastani. Häpeän asiaa, ja olen kehittänyt itselleni jonkinlaisen suojamuurin (en hyväksy menneisyyttäni...) Vaikeaa olisi kertoa asiasta koska mieheni on itse ollut koulukiusaaja.
[/quote]
Älä kerrokkaan. Itse kerroin omalleni ja kerran riitatilanteessa mies sanoi, että ei ihme että minua on koulukiusattu.
[/quote]
Kamalaa :(
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:59"]
Mulla on aivovamma, vain harva tietää koska sitä ei nää ulospäin, mun pää on silti ihan sekasin.
[/quote]
Mulla sama homma.Perhe ja paras ystävä tietää.Kavereilla/tutuilla ei ole mitään tietoa eikä ikinä arvaisi.Ihmettelee vaan kun en ole ole töissä.En usko että tulen koskaan kertomaan.Siitä saa ikävän leiman helposti.
[/quote]
Älä kerro. Pääset elämässä helpommalla kun et kerro.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:15"]
[/quote]
Sama tällä. En edes tiedä miksi feikkaan, ehkä en vaan jaksa keskustelua "mitä tein väärin", kun tiedän ettei ole miehestä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:58"]Myrkytin mieheni.
[/quote]
Oliko kauan sairaana:)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:20"]
Mulla on ollut jo 4,5 vuoden ajan sivusuhde. Molemmat olemme naimisissa tahoillamme.
[/quote]
Sama. Oletko mun salarakas?
Olen seksiaddikti. Perheenäiti. Viikonloppuna taas romahdin ja petin. Pitkään olin jo ollut kunnolla. Hävettää.
:(
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:53"]Olen narsisti ja valehtelen jatkuvasti sekä käytän ihmisiä hyväkseni. Syvällä sisimmässä inhoan itseäni enkä ole lainkaan niin itsevarma kuin miltä vaikutan.
[/quote]
Et ole narsisti.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:15"]
[/quote]
Sama tällä. En edes tiedä miksi feikkaan, ehkä en vaan jaksa keskustelua "mitä tein väärin", kun tiedän ettei ole miehestä kiinni.
[/quote]
niin tuttua... mikä siinä on että ei mies usko vaikka kuinka selittää että miksi ei vaan tule. jankuttaa ja syyllistää ja ruikuttaa loputtomiin niin että ei petipuuhat enää muutenkaan innosta. helpommalla pääsee kun feikkaa ja vetäisee omat hauskat sitten myöhemmin
Vain lähimmät ystäväni tietävät että olen narkomaani ja syön opiaattipohjaisia kipulääkkeitä joka päivä huvikseni. Piriä, ekstaasia sun muuta aina välillä. Koska miksi ei? Elämä on lyhyt ja minä tahdon kokea kaiken.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:52"]
Hyssss. Nyt kerron ensimmäisen kerran ikinä: Olen varastanut resinan 80-luvulla.
Tuo varkaus on painanut vuosikymmeniä omatuntoa. Ehkä nyt helpottaa kun sain sen teille kerrottua?
[/quote]
johan on :D mitä teit resinalle? onko se sulla vieläkin jossain vajassa? saako lainata? :)
mieheni oli nuoruudessaan huumediileri ja istui vankilassa yhteensä 15 vuotta. en siis ole kertonut hänen taustastaan kellekään.
Hyväksikäytän erästä varattua miestä seksuaalisesti.
Aina kun hmmm... pidän itseäni hyvänä kohdistan viime hetkellä ajatukseni tähän mieheen. Käyn häneen muutenkin tosi kuumana, valitettavasti. Saan tähtitieteellisiä orkkuja. Hyvä ettei lakanat repeä.
Arkena käyttäydyn kuivan asiallisesti enkä lähtisi ikinä mukaan mihinkään salasuhteisiin. Inhoan syvästi uskottomia pettureita. Mutta ne kuumat yksityiset hetket...
Miehelläni on HIV. Vain minä ja hänen siskonsa tiedämme asiasta. Harmittaa, että emme voi saada yhteistä lasta mutten kerro sitä miehelleni. Lääkäreiden mukaan voisimme yrittää lasta koska lääkitys kunnossa eikä pitäisi tarttua. En silti halua harrastaa seksiä ilman kondomia vaikka kuinka haluaisin lapsen hänen kanssaan. Väitän olevani ok asian kanssa, kun minulla on edellisestä liitosta yksi ja miehellä kolme lasta. Olisi silti kiva saada yhteinen lapsi.
Tämän tietää lapseni isän lisäksi vain paras ystäväni: En suinkaan tullut vahingossa raskaaksi koska kumi hajosi, vaan koska kumia ei ollut ja päätettiin vetää paljaalla ja hakea sitten jälkiehkäisy (joka siis petti).