Paljasta salaisuus jota et ole kertonut muille
Minä aloitan.
Painan 67,5 kiloa. En 61,5 niin kuin avomieheni luulee. (Puolustuksekseni mainittakoon että minulla on edelleen tarkoitus laihduttaa.)
Tätini taistelukala ei ole sama taistelukala jonka hän jätti minun huolehdittavakseni ulkomaanmatkansa ajaksi.
Kommentit (315)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:52"]
Hyssss. Nyt kerron ensimmäisen kerran ikinä: Olen varastanut resinan 80-luvulla.
Tuo varkaus on painanut vuosikymmeniä omatuntoa. Ehkä nyt helpottaa kun sain sen teille kerrottua?
[/quote]
johan on :D mitä teit resinalle? onko se sulla vieläkin jossain vajassa? saako lainata? :)
[/quote]
Voi apua, mä luin että RUSINAN! Että olipa varkaus, huhhu... :D
[/quote] mä taas luin että RESIINAN ja ihmettelin että miten... :D
Panin rakastajan kanssa olessani raskaana miehelleni.
Tiettyjä seksifantasoitani, mutta olen pahoillani, en voi kertoa edes tänne. Mieheni on sellainen, että hyväksyy kaiken, jopa hyvin hullut asiat, joten muita salaisuuksia ei ole. Fantasiani kuvottavat minua.
Kusin kerran kännissä housuun ja peittelin sitä kaatamalla viinaa päälleni. Huhhuh. :D Ei kai ne kaverit huomannu kun ei asiasta sanonu mitään...
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 04:25"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:53"]Olen narsisti ja valehtelen jatkuvasti sekä käytän ihmisiä hyväkseni. Syvällä sisimmässä inhoan itseäni enkä ole lainkaan niin itsevarma kuin miltä vaikutan. [/quote] Et ole narsisti.
[/quote]
Jaaha. Ilmeisesti lääkäri sitten teki väärän diagnoosin ja monet ihmiset jotka minua sellaiseksi väittävät ovat väärässä. Olen kyllä todennut aika hyväksi manipulointikeinoksi sen, että totean heti kättelyssä mahdolliselle uhrille olevani narsisti. Tyhmillä ihmisillä kun on sellainen kuvitelma, että he kuvittelevat että narsisti ei ikinä voi myöntää narsistisuuttaan. Sitten he alkavat uskottelemaan _minulle_ etten ole narsisti jos itse myönnän sen ja suorastaan kehumaan minua. Siitä on sitten erittäin hyvä jatkaa eteenpäin ja hyväksikäyttää heitä.
[/quote]
Siis valehtelit, kun sanoit inhoavasi itseäsi?
[/quote]
Tuo on aivan varmasti vain asperger mutta leikkii nyt jotain coolia narskua.. :D asseillahan tunnetusti ei ole tuota empatiakykyä myöskään. :D
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:48"]
Esikoinen ei ollut niin puhdas "vahinko" mitä kerroin sen miehelle olevan. Ovulaation aikaan lääkeruiskulla suihkutin spermat suihinotonjälkeen suusta emättimeen ja tulin raskaaksi...
en voisi koskaan ikinä tuota kellekään paljastaa
[/quote]
Miehet uskoo kyllä kummallisiin vahinkoihin jos vahinko tapahtui suihinotosta. :)
Kiihotun kutitusvideoiden (yläkropan kutitus) katsomisesta. Ajatuskin kutituksesta saa märäksi.. En tosin itse halua olla kohteena/tekijänä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:52"]
Hyssss. Nyt kerron ensimmäisen kerran ikinä: Olen varastanut resinan 80-luvulla.
Tuo varkaus on painanut vuosikymmeniä omatuntoa. Ehkä nyt helpottaa kun sain sen teille kerrottua?
[/quote]
johan on :D mitä teit resinalle? onko se sulla vieläkin jossain vajassa? saako lainata? :)
[/quote]
Voi apua, mä luin että RUSINAN! Että olipa varkaus, huhhu... :D
Olen katkera äitini masennuksesta ja siitä, että se pilasi koko nuoruuteni ja vei vuosia toipua omista, tuosta ajasta johtuvista mt-ongelmista. Tiedän, ettei hän voinut masennukselle mitään, ja olemme olleet hyvissä väleissä jo kauan. Silti olen katkera, koska en ole saanut anteeksipyyntöä.
Olen ollut ihastunut tätimäiseen 52-vuotiaaseen nais luokanopettajaani. Näen unia hänestä ja herään ihan märkänä enkä ole kertonut kenellekkään tästä. Olen itse 22 v nainen ja olen avoliitossa miehen kanssa.
Mistä taas sellaisia naisia löytää, jotka antaa... musta tuntuu että oma vaimo pihtaa...tai liekki on kadonnut.
Miksi nostat vanhaa kun viestisi ei liittynyt aiheeseen?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2904607/rippituoli-kerro-salaisuutesi-jo…
Tuossa siis se rippituoliketju joka nyt on aktiivisena.
Suutelin graduohjaajaani. Olin vapaa, hän naimisissa. Onneksi jäi vain suudelmaksi.
Valehtelen, että viihdyn parhaiten yksin. Oikeasti olen yksinäinen ja surullinen siitä ettei minulla ole ystäviä.
Minulla on ollut syömishäiriö useita vuosia.