Paljasta salaisuus jota et ole kertonut muille
Minä aloitan.
Painan 67,5 kiloa. En 61,5 niin kuin avomieheni luulee. (Puolustuksekseni mainittakoon että minulla on edelleen tarkoitus laihduttaa.)
Tätini taistelukala ei ole sama taistelukala jonka hän jätti minun huolehdittavakseni ulkomaanmatkansa ajaksi.
Kommentit (315)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:04"]Olen ottanut botoxia. Ei kukaan ole huomannut enkä kerrokaan. :)
[/quote]
Ei varmaan kannattanu, jos kukaan ei edes huomannu eroa! :D
Tunnen vieläkin syyllisyyttä avioerostani mutta en puhu siitä nykyisen mieheni kanssa, ettei hän vaivaannu.
Minua panettaa esimieheni lähellä.
Lapsena kaverilla kylässä rikoin hänen barbinsa vahingossa, kun kaveri oli muistaakseni vessassa. Harmitti kovasti kun tiesin, että kaveri oli saanut sen synttärilahjaksi juuri. En kehdannut kertoa, että rikoin sen. Piilotin barbin sohvan väliin ja kaverini äiti löysi sen sieltä. Harmiteltiin kovasti porukalla, että joku oli varmaan vahingossa istunut sen päälle ja se oli menny rikki. Kaverini isä sai barbin vielä liimattua kuntoon, mutten vieläkään ole kehdannut kertoa kaverille mitä sille oikeasti kävi... Ollaan siis ystäviä edelleen (tiedä sitten oltaisko jos olisin kertonut rikkoneeni barbin :'D )
Olen biseksuaali, ehkä jopa lesbo.
Olen neljääkymppiä lähestyvä mies ja aikomukseni on saada alle parikymppistä seuraavana kesänä. En ole koskaan harrastanut seksiä alle 27 vuotiaan kanssa. Nuoruudessani olin niin ujo ja epävarma ettei ollut puhettakaan, että olisin lähestynyt silloin ikäisiäni. Todellisia mahdollisuuksia olen kyllä havainnut, koska huolehdin itsestäni ja en pukeudu rääsyihin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:07"]
Olen edesauttanut vaimon sairaan kissavanhuksen poismenoa,pannut vierasta kantiksen vessassa,vähän rakastunut vieraaseen naiseen jonka kanssa on pientä sutinaa.... siinäkai ne pahimmat. M31
[/quote]Ookko nää Oulusta?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:07"]
Olen edesauttanut vaimon sairaan kissavanhuksen poismenoa
[/quote]
Miten?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 23:51"]Minä aloitan.
Tätini taistelukala ei ole sama taistelukala jonka hän jätti minun huolehdittavakseni ulkomaanmatkansa ajaksi.
[/quote]
:D :D
[/quote]
Ja tämä alkuperäisen viesti poistettiin koska????
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 23:51"]Minä aloitan.
[/quote]
:D :D
[/quote]
Ja tämä alkuperäisen viesti poistettiin koska????
[/quote]
Niinpä! :D
Kuulun uskonlahkoon ja esitän harrasta, jotta ihmiset eivät epäilisi minua tekemistäni pahoista asioista.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:34"]Olen pissannut housuuni baarijonossa. Muutama vuosi sitten pikkujouluaikaan, kamala jono baariin (kaikkiin baareihin) lähettyvillä ei mtn paikkaa jossa vessa. En ollut edes kännissä, pidätin tottakai niin kauan kuin pystyin mutta sitten vaan pidätyskyky loppui. Noh, parasta (onneksi) oli se, että kukaan ei huomannut mitään :O en itsekään ymmärrä miten saattoi käydä niin hyvä tuuri, jalassani oli korkeavyötäröiset shortsit, mustat sukkahousut ja saappaat. Pissakin oli niin laimeeta litkua ettei edes haissut miltään, ja housut ja sukkikset kuivuivat sisällä tungoksessa nopeasti.
[/quote]
Nyt voin tunnustaa että kuvasin sua kännykällä ja runkkaan usein videolle.
Olen narsisti ja valehtelen jatkuvasti sekä käytän ihmisiä hyväkseni. Syvällä sisimmässä inhoan itseäni enkä ole lainkaan niin itsevarma kuin miltä vaikutan.
Ihastuin narkomaaniin suhteeni aikana. Ei, en pettänyt puolisoani. Ainoa keino oli lopettaa yhteydenpito ihastukseeni.
kuuntelen salaa army of loversia ja olen korviani myöten ihastunut jean-pierreen. tiedän kyllä ettei se naisista ole kiinnostunut mutta minkäs minä tälle mahdan ;)
Valehtelin poikaystävälleni, että minulla olisi edelleen hormonikierukka, jonka kävin salaan poistattamassa. Poikaystäväni halusi aina pitää kortsua ns. "tuplaehkäisynä", joten tilasin netistä naisten kortsuja, josta leikkasin pohjan irti. Poikaystäväni ei epäillyt kertaakaan käyttää sitä ja olikin sitten hyvin hämmentynyt raskaudestani ja miten tuplaehkäisy voi pettää. :)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:04"]
Olen ottanut botoxia. Ei kukaan ole huomannut enkä kerrokaan. :)
[/quote]
kuule kyllä ne huomaa. eivät vaan kehtaa sanoa kun botoxilla on vähän sellainen rupsahtaneen akan leima.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:57"]Valehtelin poikaystävälleni, että minulla olisi edelleen hormonikierukka, jonka kävin salaan poistattamassa. Poikaystäväni halusi aina pitää kortsua ns. "tuplaehkäisynä", joten tilasin netistä naisten kortsuja, josta leikkasin pohjan irti. Poikaystäväni ei epäillyt kertaakaan käyttää sitä ja olikin sitten hyvin hämmentynyt raskaudestani ja miten tuplaehkäisy voi pettää. :)
[/quote]
Reilua etenkin sitä lasta kohtaan?
syön korvavaikkua