Miksi vähemmän kauniilla naisilla on haku päällä mutta hyvännäköiset pysyttelevät sinkkuna
vaikka saisivat kenet vain? Näin vaativalla alalla harvoin tapaa naisia ja sitten kun tapaa niin eivät otakaan ketään.
Kommentit (62)
Miksi pitäisi päästää ketään tekemään tarpeensa meihin? Emme me niin tee.
Maailma on ulkonäkökeskeinen. Voi olla että vähemmän kauniit tarvitsevat buustia itsetunnolle.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan henkisestä väkivallasta ja ulkonäön arvostelusta mitä miehet harrastaa. Rumia naisia ei kukaan hauku, kehutaan vain. Kauniita naisia aina halutaan painaa alas ja rumia nostaa. Syy kummassakin sama. Kun saadaan kaunis nainen tuntemaan itsensä rumaksi niin se tyytyy mieheen ja kun ruma saadaan uskomaan itsensä kauniiksi niin se tekee miehen eteen ihan mitä vain.
Missäköhän maailmassa sinä elät? Hyvin harhaisessa ilmeisesti kun väität, että rumia naisia ei haukuta vaan kehutaan. Miehet
v i h a a v a t , enemmän kuin mitään muuta, rumia naisia ja muut naiset tuntevat ylemmyyttä heitä kohtaan.
Kauniita voivat lähestyä testosteronisemmat tai muuten vaativammat. Sitten elämä on hankalampaa.
Vähemmän kaunis voi saada mukavan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi päästää ketään tekemään tarpeensa meihin? Emme me niin tee.
Siinäpä sitte runkkaat niin kuin haluat.
Kauniit naiset ovat kokeneet niin paljon huutelua ja häirintää miesten taholta, että vähemmästäkin menee kiinnostus.
Tasokkaimmat kummastakin sukupuolesta eivät halua pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on ulkonäkökeskeinen. Voi olla että vähemmän kauniit tarvitsevat buustia itsetunnolle.
Tämä. Bulkkimuijille parisuhde ja miehen "saaminen" on status.
Naisen seuraa siedetään yhden asian takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan henkisestä väkivallasta ja ulkonäön arvostelusta mitä miehet harrastaa. Rumia naisia ei kukaan hauku, kehutaan vain. Kauniita naisia aina halutaan painaa alas ja rumia nostaa. Syy kummassakin sama. Kun saadaan kaunis nainen tuntemaan itsensä rumaksi niin se tyytyy mieheen ja kun ruma saadaan uskomaan itsensä kauniiksi niin se tekee miehen eteen ihan mitä vain.
Missäköhän maailmassa sinä elät? Hyvin harhaisessa ilmeisesti kun väität, että rumia naisia ei haukuta vaan kehutaan. Miehet
v i h a a v a t , enemmän kuin mitään muuta, rumia naisia ja muut naiset tuntevat ylemmyyttä heitä kohtaan.
Tämän palstan mukaan rumia naisia ei ole olemassakaan, eikä kukaan katsele arvostelevasti kenenkään ulkonäköä. Näin kaikki kertoo täällä aina, jos joku suree ulkonäköään tai kehonsa virheitä, tai kysyy mielipidettä kauneus(kirurgisiin) hoitoihin.
Ihminen haluaa aina sitä mitä ei itsellä ole. Kauniit naiset on olleet niin kauan piirityksen kohteena että haluavat vain omaa rauhaa, rumia ei kukaan vilkaisekaan ja siksi kaipaavat suhdetta.
Läskit ovat markkinoilla. Olen myös huomannut.
Ajatteleeko rumat että jos ei saa ketään, se on nolottavaa siksi että on ruma? Kauniilla ei ole sitä taakkaa että pitäisi todistaa kelpaavansa jollekin. Kaikki pitää itsenstään selvänä että kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Läskit ovat markkinoilla. Olen myös huomannut.
Nyt rehellisesti se oma bmi. Ai niin kun se on kaikki LIHASTA. Ei tarvi kuin vetää mahaa sisään ja seisoa kuin apina ja avot, olet "atleettinen".
Silloin kun tietää että saa kenet vaan, ei tarvi testata viehätysvoimaansa. Kaikille - ulkonäköön katsomatta ei pariutuminen ole edes mitenkään tärkeää.
Kaunis ihminen ei aina välttämättä itse tiedä olevansa kaunis. Ja vaikka kehuttaisi kauniisti niin ei kaikki usko kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ihminen ei aina välttämättä itse tiedä olevansa kaunis. Ja vaikka kehuttaisi kauniisti niin ei kaikki usko kehuja.
* kauniiksi
Tarkoitatko kauniilla kauniiksi meikattuja vai luonnostaan kauniita?
Olen naamasta ja vaatteet päällä hyvännäköinen. En kestäisi sitä pettynyttä katsetta, kun vaatteet riisutaan.