Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa sinut tuntemaan onnea tällä hetkellä?

Vierailija
12.01.2015 |

Minulla se että viimeistään kahden viikon päästä saan ensimmäisen tyttäreni syliini.
Raskaus on ollut todella vaikea mutta aina kun pesen pienen pieniä vaatteita ja tunnen liikettä masussa.. olen niin onnellinen. Rakastan häntä jo nyt aivan suunnattomasti! :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittäminen :)

Vierailija
42/49 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v 3kk ikäinen tyttäreni. Maailmassa ei ole mitään rakkaampaa, voisin pakahtua rakkaudesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päin helvettiä, iloiseksi tekee ajatus siitä että illalla pääsee omaan sänkyyn nukkumaan ja ainakin hetkeksi voin unohtaa kaiken pahan.

Vierailija
44/49 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, koti ja terveys. <3 Olin aivan varma vakavasta sairaudesta, mutta se osoittautuikin harmittomaksi! Lisäksi perhe (mies ja ja pojat 1v ja 5v) ja ihan kotimme.

Vierailija
45/49 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 23:08"]

Perhe, koti ja terveys. <3 Olin aivan varma vakavasta sairaudesta, mutta se osoittautuikin harmittomaksi! Lisäksi perhe (mies ja ja pojat 1v ja 5v) ja ihan kotimme.

[/quote]

siis ihana kotimme.

Vierailija
46/49 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olutta ja suklaata.

Vierailija
47/49 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pitkästä aikaa ihastunut, ja se on ihanaa!

ihan totta, en edes muistanut kuinka hyvä tunne tämä on. erosin taannoin pitkästä parisuhteesta, jonka jälkeen yritin kauan aikaa paikkailla itsetuntoani yhden illan jutuilla, jotka loppujen lopuksi vain sekoittivat päätäni lisää.

nyt aion nauttia täysillä :)

Vierailija
48/49 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mulla on tällä hetkellä kaikki niin hyvin :) Täydellinen mies ja ihana koira, mahtava opiskelupaikka, josta valmistun joulukuussa ammattiin, upea koti kivalla paikalla jne.. Jotenkin kaikki on nyt kohdallaan ensimmäistä kertaa elämässäni!

Vierailija
49/49 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, koti, työ, terveys, ystävät... Ja tietenkin se, että huomenna on myöhäinen aamu :)