Mikä saa sinut tuntemaan onnea tällä hetkellä?
Minulla se että viimeistään kahden viikon päästä saan ensimmäisen tyttäreni syliini.
Raskaus on ollut todella vaikea mutta aina kun pesen pienen pieniä vaatteita ja tunnen liikettä masussa.. olen niin onnellinen. Rakastan häntä jo nyt aivan suunnattomasti! :)
Kommentit (49)
Ihana mies, kaksi lasta ja yksi mahassa. Minulla ja miehellä on työpaikat ja kiva koti. Lemmikit.
Aina sitä toivoo vaan enemmän ja jotain muuta, mutta pitäisi oikeasti useammin pysähtyä tähän hetkeen, kun kaikki on hyvin. Niitä toisenlaisiakin aikoja on ollut ja tulee olemaan.
Tunnen onnea ja kiitollisuutta monista asioista, mutta erityisesti onnea tuo mieheni. Mieheni on hyvä tyyppi, paras ystäväni, auttaa kotona, on kiltti ja oikeudenmukainen, mutta pitää myös oman päänsä. Tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan ja minulla on luottoa siihen että tämä suhteemme kestää varmaan koko elämämme. Olen aika varma, että minulla on todellinen kultakimpale :)
Kohta 4 viikon ikäinen poikani ja rakas avomieheni :)
Mikään ei tuo onnea juuri nyt. Lienee masennuksesa taas pahempi vaihe menossa.
Vaikka järjellä tietää, että asiat ovat kunnossa, on koti, ruokaa, vaatetta, työ ja harrastuksia, niin mieleen nousevat sairaudet, työn ankeus, yksinäisyys sekä pimeys.
Perhe ja koti.
Työ jossa viihdyn ja saan elmäni parasta palkkaa.
Lapseni<3 poikaystäväni <3 perheeni <3 ja se että nyt on ihan ok:sti rahaa tilillä ja koska olen nuori ja terve.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 04:09"]
Uusi ihana asunto, jonka sisustusta saa suunnitella.
[/quote]
Tätä vilpittömästi kadehdin...
No, muutan vuoden sisällä itsekin toiseen isompaan ja parempaan asuntoon.
Kissa on niin kiva ja tykkää minusta.
Minut saa onnelliseksi se että olen uskossa Jeesukseen :) Tälläkin hetkellä elämässäni on taloudellisia vaikeuksia,tulevaisuuden pelkoa..jne. Mutta minut saa onnelliseksi se että minulla on apuna ja turvana Jumala, ja jota voin aina rukoilla! Sekä tällä hetkellä sain juuri siivottua ja vaihdoin sisustusta, näyttää hyvältä, hyvä mieli :)
Tämä 6kk maailman helpoin vauva <3 esikoinen oli niin tulinen ja temperamenttinen vauva :D on kyllä vieläkin! Mutta nää on kuin tuli ja vesi, pitää hyvin tasapainossa mun elämän :D Mies on hyvä isä, ja kotona on kaikki mitä tarvitaan. Jotenki en edes kehtaa valittaa pienestä, näin on hyvä olla :)
mieheni ja ihanat lapsemme, kotimme, sekä se, että sain työpaikan.
Mieheni kosi minua muutama päivä sitten. Pääsen vihdoin naimisiin :)! Olen onnellinen.
Nykyinen mieheni. On nyt reissussa mutta laittoi mulle kuvan kasvoistaan kun oli hotellihuoneessa aikansa kuluksi nyt illalla ajanut partansa kokonaan pois :) Oli siitä puhetta aiemmin, mutta aina vaan oli lykännyt toimeen tarttumista. Nyt sain kuvan siitä miehestä johon rakastuin muutama vuosi sitten <3
Maha täynnä ja katto pään päällä, siinäpä se.
Ihastukseni laittamat viestit whatsappissa