Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukisitko salaa miehesi viestejä?

Vierailija
20.01.2015 |

Moni puolustelee sitä sillä, että "no puhelin oli pöydällä" tai "sähköpostiselain oli jäänyt auki" tms... 

Mutta lukisitko SINÄ miehesi tekstareita/s-posteja/kirjeitä tms?

Mä voin aloittaa: en ikinä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseni luki viestit. Mutta eipä tiedä mitä aiheutti :)

Vierailija
2/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin. Ja olen lukenutkin joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 08:55"]Lukisin. Ja olen lukenutkin joskus.
[/quote]

Sama. Ärsyttää olla tällainen Ulla Taalasmaa.

Vierailija
4/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Vierailija
5/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin ja lukisin.

Vierailija
6/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
7/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posteja ja kirjeitä en, tekstareita kyllä.

Vierailija
8/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue, jos koneellekin on joskus jäänyt miehen sähköposti auki niin kirjaudun siitä välittömästi ulos, samoin FB:sta. Ei vaan tulis mieleenkään lukea viestejä, tai ratsata puhelinta. Tää on meillä molemmille ihan itsestään selvää.

Vierailija
9/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sellaista postia tulee, että se pitäisi salaa lukea.....

Vierailija
10/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikin on lukenut minun puhelintani, joten kyllpä vaan.

Vierailija
11/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen avovaimoni viestit aina aina kun tilaisuus on ja lähetän jopa vastauksia hänen tietämättään. Tekstiviestit, sähköpostit, kirjeet, kaikki, minulla on täysi oikeus olla perillä siitä mitä hänen viestittelyt pitävät sisällään.

Vierailija
12/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Oon tosi pettyny teihin, av-mammat. Hyi hyi.

Vähän nyt hei kunnioitusta toisen yksityisyyttä kohtaan! 

Vierailija
13/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin nokkineni en lue, mutta kun mies aina niitä saapuneita viestejä mulle näyttää, niin silloin kyllä luen.

Vierailija
14/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut. enkä muuten kadu!

Vierailija
15/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitä mieltä, että en missään nimessä, kunnes kerran menin lukemaan ja mies narahti pettämisestä.

Nykyään olen sitä mieltä, että jos oikeasti on uskottomuusepäilyitä, niin se on usein ainoa tapa varmistaa. Eli vaistoon kannattaa usein luottaa. Mutta jos puoliso ei ole osoittanut minkäänlaista epäluottamusta, niin ei saa. Jos taas puoliso on narahtanut uskottomuudesta, voi olla välttämätöntä suhteen jatkamisen ja luottamuksen ansaitsemisen kannalta, että oikeus toisen puhelimeen on. Eli riippuu tapauksesta.

Vierailija
16/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 09:36"]Olin sitä mieltä, että en missään nimessä, kunnes kerran menin lukemaan ja mies narahti pettämisestä.

Nykyään olen sitä mieltä, että jos oikeasti on uskottomuusepäilyitä, niin se on usein ainoa tapa varmistaa. Eli vaistoon kannattaa usein luottaa. Mutta jos puoliso ei ole osoittanut minkäänlaista epäluottamusta, niin ei saa. Jos taas puoliso on narahtanut uskottomuudesta, voi olla välttämätöntä suhteen jatkamisen ja luottamuksen ansaitsemisen kannalta, että oikeus toisen puhelimeen on. Eli riippuu tapauksesta.

[/quote]

Näin meillä on käynyt ja oikeus on nykyään minulla puhelintaan katsoa..

Vierailija
17/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin jotenkin epävarmempi ja myönnän syyllistyneeni tällaiseen. Nyt reilu kolmikymppisenä ei tulisi mieleenikään. Ehkä jos todella vahvasti epäilisin miestäni uskottomuudesta niin saattaisin lisätodisteita etsiä lukemalla vaikka viestit. Mutta siis nyt ei tulisi mieleenikään. Täytyyhän molemmilla olla oikeus yksityisyyteen!

Vierailija
18/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tarvitse salaa lukea, kumpikin tietää toisen salasanat esim meiliin tai fb samoin lukituskoodit puhelimeen. Mutta toisaalta ei ole tarvetta lukeakaan.

Vierailija
19/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin luen kuin tulen kusetetuksi.

Vierailija
20/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ja luen vastaisuudessakin jos joku asia epäilyttää. Sieltä aina kaikki selvinnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä