Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ostavat ällistyttävän paljon limua.

Vierailija
12.01.2015 |

Meillä menee kolmihenkisessä perheessä yksi puolentoista litran pullo kahdessa viikossa. Juotteko te sitä ruokajuomana?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden reikiintyminen ei tuu cociksesta vaan siitä kun ei pese kunnolla hampaitaan. Mun tytöllä 18v oli 9 aika pientä reikää sen takia kun se on harjannut vaan etuhampaita koneella. Se kävi hammaslääkärissä ihan muun asian takia ja monen itkun ja raivarin jälkeen sen hampaat on nyt kunnossa. 

Vierailija
102/104 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli allergia jommalle kummalle light kolan makeutusaineista ja nyt pääsin sitten limun litkimisestä eroon. Ei huvita, kun silmäluomet turpoavat ja näyttävät ja tuntuvat tosi ikäviltä vuorokauden, pari. 

Tiesittekö light-kolajuomien suurkuluttajat, että hampaat eivät ole ainoa, joka voi hajota? Voitte myös hajottaa luustonne, koska se vaikuttaa kalsiumaineenvaihduntaan ja voi johtaa osteoporoosiin ja myös munaisenne saattavat vioittua. Hampaatkaan eivät ensisijaisesti reikiinny vaan tulee kiillevauroita. Nämä ovat kaksi eri asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreille ostetaan, ja jouluksi mies ostaa itselleen. Muuten ei vuoden mittaan limuja juoda.

Vierailija
104/104 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli allergia jommalle kummalle light kolan makeutusaineista ja nyt pääsin sitten limun litkimisestä eroon. Ei huvita, kun silmäluomet turpoavat ja näyttävät ja tuntuvat tosi ikäviltä vuorokauden, pari. 

Tiesittekö light-kolajuomien suurkuluttajat, että hampaat eivät ole ainoa, joka voi hajota? Voitte myös hajottaa luustonne, koska se vaikuttaa kalsiumaineenvaihduntaan ja voi johtaa osteoporoosiin ja myös munaisenne saattavat vioittua. Hampaatkaan eivät ensisijaisesti reikiinny vaan tulee kiillevauroita. Nämä ovat kaksi eri asiaa. 

Sen mä voin myöntää että cokis tummentaa hampaita. Sitten on pakko ostaa crest 3d liuskoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi