Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ostavat ällistyttävän paljon limua.

Vierailija
12.01.2015 |

Meillä menee kolmihenkisessä perheessä yksi puolentoista litran pullo kahdessa viikossa. Juotteko te sitä ruokajuomana?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:19"]

Limut virosta? Paljonko siinä säästää?

[/quote]

Monet limut oli siellä noin 50c tölkki ja hairahduttiin ostamaan. Eihän noita Suomesta raaski edes ostaa, kun maksaa jotain euron tai ylikin!

Vierailija
62/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on limpparin suurkuluttaja, sitä on aina jääkaapissa. Itse en ole oppinut juomaan, olen vähän samanlainen kuin tuo yksi toinenkin vastaaja, mehujakaan en osta ikinä. En pysty syömään karkkejakaan, mulle saattaa tulla jo yhdestä karkista etova olo, suklaalevykin voi lojua kaapissa kuukausia.. Sitten taas tuore patonki, croissant ym on sellaisia joita rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:36"]

Meillä ei harrasteta limuja. 

[/quote]  ei tilata pizzaa, hampparilla käyn joskus mäkissä, ei vissyvesiä, ei kaupan pitsoja, 

Vierailija
64/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallin itselleni coca-colaa aina kun haluan. Eli 1-2litraa kahdelle henkilölle per viikko. Poltan myös tupakkaa, mutta yleensä vain sosiaalisissa tilanteissa eli kotona en. En juo kahvia, teetä, alkoholia ollenkaan, syö eineksiä, sipsiä, leivonnaisia yms. herkkuja. Eli ainut pahe on limppari ja tupakka. Karkit olen jättänyt myös pikkuhiljaa pois, tällä hetkellä syön n. 1kerran 3-4 viikkoon.

Vierailija
65/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:30"]

Meillä menee kolmihenkisessä perheessä yksi puolentoista litran pullo kahdessa viikossa. Juotteko te sitä ruokajuomana?

[/quote]

meillä menee isä+poika perheessä 2 pulloa vuodessa. yksi juhannuksena ja toinen uutenavuotena. 

[/quote]

Hahaa, läski-wt:t asialla. Alapeukuttajia enemmän kuin ylä. :) 

Vierailija
66/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:27"]

Ihmiset ostavat ällistyttävän usein pizzaa. Meillä menee kaksihenkisessä perheessä kaksi pizzaa vuodessa.

[/quote]

Pizza on sellainen köyhän lohtu, jos ei ole varaa mennä ravintolaan syömään. Jostain Kotipizzasta saa lätyn aika halvalla. Tunnustan itsenikin käyvän muutaman kerran vuodessa Dennisissä, koska kyllähän kunnollinen pizza aika hyvää on. Eikä maksa niin tolkuttomasti kuin joku a la carte -sapuska.

Vierailija
67/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon limua pari krt vuodessa (tarjottaessa), nautin makeani mieluummin karkkina tms. mässynä kuin nestemäisessä muodossa.

Vierailija
68/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No itse juon limua vain silloin kun tilataan vaikka pitsaa,se jotenkin "kuuluu" roskaruuan ruokajuomaksi,mutta ystäväni jonka olen tuntenut teinistä asti,juo sitä ihan joka päivä,kun on kotona oppinut.Ystävän isällä on nykyään diabetes ja tyyppi itse joutui teettämään hiljattain ison hammasremontin,eli ei sitä todellakaan pitäisi juoda ruokajuomana,vaan herkuttelujuomana,mutta kukin tyylillään.

Vierailija
69/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään, että teillä on painonhallintaongelmia! :o Mä en koskaan juo limua, koska se on mun mielestä pahaa.

Vierailija
70/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ostavat allistyttavan paljon maitoa. meilla nelihenkinen perhe juo ehka kaksi maitoa vuodessa.

voi teidan kanssa.[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:38"]Yksi pullo kahdessa viikossa? Mahtaa olla väljähtänyttä.... Itse juon silloin tällöin, yritän vältellä epäterveellisiä juomia kun syön muutenkin aika huonosti. Mutta siitä ei kyllä pääse mihinkään että hiilihapollinen juoma on paljon parempaa kuin hapoton... :/ [/quote]Ostan sen siis joka toinen lauantai kun tilaamme pizzaa. Se juodaan silloin.

[/quote]

Ihmiset ostavat ällistyttävän usein pizzaa. Meillä menee kaksihenkisessä perheessä kaksi pizzaa vuodessa.
[/quote]

mullapa vaan yks slice vuodessa, hahaaa!

Vierailija
71/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:42"]

Ei ihmekään, että teillä on painonhallintaongelmia! :o Mä en koskaan juo limua, koska se on mun mielestä pahaa.

[/quote]

No ei kaikki limua juovat ole lihavia.

Vierailija
72/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin miellän limun juuri roskaruokajuomaksi :) En sitä kotiruuan kanssa joisi, mutta kyllä se vaan pizzan ja hampparien kanssa jotenkin kuuluu siihen kokonaisuuteen :)

Vierailija
73/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:42"]

[/quote]

No ei kaikki limua juovat ole lihavia.

[/quote]

Kirjoitin kai huonosti ton viestin. Viittasin siis niihin laihdutusketjuihin, mitä täällä vilisee joka päivä. Niistä päättelen, että av:lla on paljon lihavia ihmisiä.

Vierailija
74/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen join Coca-Colaa 1,5L 4-packin 4:ssä päivässä eli yksi 1,5L pullo päivässä. Yht'äkkiä lopetin. En vaan enää juonut ja nyt se maistuu hyvin makealta ja tekee pahaa. Miten turtunut makuaistini silloin olikaan...

Vierailija
75/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla -88 kun viimeksi join, oli jotain greippilimsaa, joka oli yllättävän hyvääkin sen karvautensa takia, ja innostuin kippaamaan pari pikkupulloa.

Lapsena äiti järjesti maailman niin, etten limsan olemassaolosta tiennyt mitään, ennen kuin jossain juhlissa tarjottiin sitruunasoodaa. Olin muutaman vuoden ikäinen, ja järkytyksissäni syljin sen mäelle. Äiti oli hyvin ylpeä kasvatustyöstään sillä hetkellä, ja syystä. Tuosta asiasta arvostan häntä todella paljon. Ei nimittäin ole tapa tarttunut myöhemminkään, vaikka jossain vaiheessa se maistui jo ihan hyvältäkin. Kolaan en ikinä totutellut, vaikka jotain kolakarkkeja vielä syökin jos ei muuta ole.

Miehen perheessäkään ei ole ollut tapana, ja lapsemme on myös pidetty tietämättömänä. Itse asiassa, minun on vaikea ymmärtää, miksi kukaan siihen koskee, kun se oikeasti liuottaa hammaskiilteen ja mitään terveellistä siinä ei ole. Tai jos nyt sitten ei itse siitä irti pääse, niin joisi sitten salaa lapsilta.

Vierailija
76/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:55"]

Itse asiassa, minun on vaikea ymmärtää, miksi kukaan siihen koskee, kun se oikeasti liuottaa hammaskiilteen ja mitään terveellistä siinä ei ole. Tai jos nyt sitten ei itse siitä irti pääse, niin joisi sitten salaa lapsilta.

[/quote]

Ihmisellä nyt vaan on luontainen mieltymys makeaan, eipä siinä terveellisyyttä mietitä, kun maistuu. Hyvä, jos sulle ei maistu.

Vierailija
77/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässy tulee sanasta mässäily = syödä jotain vain siksi että on hyvää ei siksi että olisi nälkä. 

Mässäily on syntiä

ps. Jos näkyy hbo kanava, niin kannattaa katsella sieltä tämä koko dokkarisarja 

7 Deadly Sins Season (tekijä on sama kuin Supersize me sarjan tekijä, joka söi kuukauden mäkkärissä ja teki siitä dokkarin + muita dokkareita.. Tässä kaikki seitsemän kuolemansyntiä, yksi noista on tuo mässäily =ylensyönti)

Vierailija
78/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
79/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ehkä litran vuodessa. En yleensä tykkää limuista, mutta joskus tekee mieli ja otan puoli lasillista...

Vierailija
80/104 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Heh, opiskeluajan bileitä lukuunottamatta ei olla koskaan ostettu puolta litraa isompia limupakkauksia. Itse taisin juoda limsaa viimeksi kesällä, lapsi juo ehkä kerran kuussa (max puoli litraa viikonlopun aikana). Mun mielestä jo toi teidän 1,5 l kahdessa viikossa on paljon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme