Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekokynnet, ripset ja hiukset ovat wt-tunnus

Vierailija
12.01.2015 |

Samaa mieltä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä

Vierailija
2/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä hiukset ja ripset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ainakin jos nämä kaikki löytyvät kerrallaan yhdeltä ihmiseltä. Jos omistaa vaan esim. tekokynnet, niin ei ole täysin selvä tunnus. Riippuu muusta habituksesta onko wt vai ei. 

Vierailija
4/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat hillityt, luonnolliset ja hyvin hoidetut pätien kaikkiin; kynsiin, hiuksiin ja ripsiin, niin mielestäni sitten ei. Mutta jos ne on sellaista Johanna Tukiais -tyyliä, niin sitten ehdottomasti WT.

Vierailija
5/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tämä wt-leima. Sinulla olisi miljoona termiä joista valita, mutta "wt". Oletko kenties sileäaivoisen koalan tasolla, kun et mitään älyllisempää näppikseltäsi saanut?

Termit, joita olisit voinut käyttää
Mauttomia
Tökeröitä
Repulsiivisiä
Luotaantyöntäviä
Heikkolahjaisten tunnus
korreloivat alemman äo:n kanssa

Mutta ei.. " wt". Taidat itse tipahtaa sinne alemman tason kädellisten laatikkoon. Auf Wiedersehen!

Vierailija
6/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUAHAHAHA ITSE ET OSAA EDES KIRJOITTAA BUAHHAHA WT PASKA

Vierailija
7/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:10"]Ärsyttävä tämä wt-leima. Sinulla olisi miljoona termiä joista valita, mutta "wt". Oletko kenties sileäaivoisen koalan tasolla, kun et mitään älyllisempää näppikseltäsi saanut?

Mauttomia
Tökeröitä
Repulsiivisiä
Luotaantyöntäviä
Heikkolahjaisten tunnus

Mutta ei.. " wt". Taidat itse tipahtaa sinne alemman tason kädellisten laatikkoon. Auf Wiedersehen!

[/quote]

White trash kuvaa sitä parhaiten. Se antaa juuri oikeanlaisen leiman.

Vierailija
8/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:11"]BUAHAHAHA ITSE ET OSAA EDES KIRJOITTAA BUAHHAHA WT PASKA
[/quote]

White trash talk.

Vierailija
9/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:10"]Ärsyttävä tämä wt-leima. Sinulla olisi miljoona termiä joista valita, mutta "wt". Oletko kenties sileäaivoisen koalan tasolla, kun et mitään älyllisempää näppikseltäsi saanut?

Mauttomia
Tökeröitä
Repulsiivisiä
Luotaantyöntäviä
Heikkolahjaisten tunnus

[/quote] White trash kuvaa sitä parhaiten. Se antaa juuri oikeanlaisen leiman.

[/quote]

Synonyymejä on joka lähtöön ja ne painuvat unholaan tämmöisten leimausten vuoksi. Allekirjoitan kyllä näkemyksesi, että kyseisten lisäkkeiden omistajat tuppaavat olemaan suttuisen oloisia ja alemmalla tasolla muuhun väestöön nähden. 

Vierailija
10/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekohiuusten, oli ne sitten lisäkkeitä tai peruukkeja, kohdalla olenselvästi eri mieltä.

Vierailija
11/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomia
Tökeröitä
Repulsiivisiä
Luotaantyöntäviä
Heikkolahjaisten tunnus

[/quote]
Luin savolaisen koalan. Ei mulla muuta.

Vierailija
12/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika wt, ettei osaa edes kirjoittaa. Vai meinasiko ap, että jos ihmisellä on hiukset päässä ja ripset silmissä, on tekokynnet wt? Vai jos joku edellämainituista löytyy? Uskoisin, et aika monella on ainakin hiukset ja ripset. 

Mikäli tekokynsiä, -ripsiä ja -hiuksia tarkoitettiin, niin suosittelen ap:ta suorittamaan edes sen peruskoulun loppuun, ennen kun alkaa muita wt:ksi haukkumaan.

Vierailija
13/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tekokynnet, ripset ja hiukset ovat wt-tunnus Samaa mieltä?" - Kuka sitä sanoikaan, että kaikki riippuu ihmisestä. Itsellä tuli jostain syystä mieleeni eräs sädehoitoja saanut ja raskaan hoito/ tervehdyttämis -kuurin käynyt tuttavani. No, joo oli hänellä hetkellisesti yhtä ja toista keinotekoista päällä. Mutta mielellään ne hänelle sallin, vaikka miehenä minua hieman hymyilytti hänen kova tarpeensa pyrkiä näyttämään, että kuinka hän on "100% nainen" ei enää kalpea, hiukseton,lyhytkyntinen ja erinomaisen väsynyt -vuodepotilas. Elämän ilo ja riemu säteilee hänestä yhä, mutta tyyli on vähän tasaantunut. - Toki siihen saattaa olla syynä kovat pakkasetkin. 

Vierailija
14/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan, ap, ja tule vasta sitten puhumaan muille
white trashista.

Vierailija
15/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, todella mauttomia ovat yksinäänkin, saati nämä kaikki samassa paketissa! Osoittaa kyllä huonoa makua.

Vierailija
16/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:22"]Opettele kirjoittamaan, ap, ja tule vasta sitten puhumaan muille
white trashista.
[/quote]

Hyökkäys on paras puolustus. Etkö keksinyt mitään oikeaa vastattavaa? Ap

Vierailija
17/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:17"]

Mauttomia
Tökeröitä
Repulsiivisiä
Luotaantyöntäviä
Heikkolahjaisten tunnus

[/quote] Luin savolaisen koalan. Ei mulla muuta.

[/quote]

Sitten on asiat jo huonosti, jos on sileäaivoinen klamydiainen nisäkäs ja vielä savolainen :D