Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS:in koronapotilaista jo 29 % kahdesti rokotettuja

Vierailija
02.11.2021 |

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos helsinkiläisistä suurin osa on tuplarokotettuja, niin rokottamattomilla aika paljon suurempi riski joutua sairaalaan. 

Tuplarokotettujen ei pitänyt päätyä sairaalaan lainkaan, heidän piti saada kevytkorona.

Eikös rokotuksen pitänyt alentaa riskiä saada vakavampi tartunta? 

Niin piti. Vaasan kolmesta tehohoidossa olevista on tuplarokotettuja.

Huomaa, että alentunut riski ei tarkoita ettei riskiä olisi lainkaan. Rokotusten myötä yhä suurempi joukko sairastaa koronan oireettomana, lievänä tai selviää kotihoidolla.

Suurimmalle osalle rokottamattomistakin korona on joko täysin oireeton tai lieväoireinen. En näe rokotuksilla mitään merkitystä.

Riskistähän siinä onkin kyse. Oletko valmis ottamaan sen riskin, että juuri sinulle iskee vakava tauti.

Siis minäminäminä-ajattelulla.

Kansanterveydellisesti kyse on terveydenhuollon kuormittavuudesta.

Vierailija
102/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vaan luovutetaan. Annetaan viruksen tappaa. Jos minä kuolen siihen koronatautiin koska satun saamaan vakavan muodon ja tehohoitoonkaan ei mahdu, niin sitten se oli vaan minun vuoroni kuolla. Jokainen kuolee joskus. Surullista, mutta totta.

Ei se ole erityisen helppo kuolema joten et taida itse tajuta mitä haluat. 

Ei varmasti olekaan helppo. Ei ole syöpään tms. kuoleminenkaan. Jotkut asiat elämässä ovat vaikeita, kuolema voi olla yksi niistä. Mutta sitten kun se on ohi, ei kärsimystäkään enää ole.

Olen nähnyt kuolemaa ja olen hyväksynyt oman kuolevaisuuteni. Elämän haluan kuitenkin elää vapaana enkä missään dystopiassa, jossa tarvitsee passin ruokakauppaan.

On sulla pienet dystopiat. Meillä muilla ne ovat pahemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos helsinkiläisistä suurin osa on tuplarokotettuja, niin rokottamattomilla aika paljon suurempi riski joutua sairaalaan. 

Tuplarokotettujen ei pitänyt päätyä sairaalaan lainkaan, heidän piti saada kevytkorona.

Kyllä koko ajan on ollut tiedossa että kaikille ei tuplarokotuskaan anna suojaa . 

Esim. elinsiirtopotilaista alle puolet saa suojan rokotteesta. 

No nyt joudutaan kysymään, että miten nämä elinsiirtopotilaat on onnistuneet koronan saamaan vasta kahden rokoteannoksen jälkeen, kun rokottamattomina olivat taudilta suojassa. Kun melkein 80 % on rokotettuja ja tauti iskee jo rokotettuun, niin käykö mielessä, että rokote ei suojaa ketään miltään.

Pöh eks sä ny hoksaa että se on sen helpommin tarttuvan delta-variantin syytä.

Kaikkeen löytyy selitys kyllä.

Juuri näin. Ilkeät rokottamattomat tartuttaneet deltan kuuliaisesti kolmatta piikkiä odottaviin. Ja tässä tulos.

Vierailija
104/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vaan luovutetaan. Annetaan viruksen tappaa. Jos minä kuolen siihen koronatautiin koska satun saamaan vakavan muodon ja tehohoitoonkaan ei mahdu, niin sitten se oli vaan minun vuoroni kuolla. Jokainen kuolee joskus. Surullista, mutta totta.

Ei se ole erityisen helppo kuolema joten et taida itse tajuta mitä haluat. 

Ei varmasti olekaan helppo. Ei ole syöpään tms. kuoleminenkaan. Jotkut asiat elämässä ovat vaikeita, kuolema voi olla yksi niistä. Mutta sitten kun se on ohi, ei kärsimystäkään enää ole.

Olen nähnyt kuolemaa ja olen hyväksynyt oman kuolevaisuuteni. Elämän haluan kuitenkin elää vapaana enkä missään dystopiassa, jossa tarvitsee passin ruokakauppaan.

Hölmöjen vaatimuksia ei kuunnella joten tätä vauhtia tulet saamaan sen maailman jossa tarvitset passin ruokakauppaan, ja ihan omaa hölmöyttäsi vieläpä. Meitä muita ei kiinnosta se minkälaisessa itseaiheutetussa angstissa sinä tuon vuoksi elät koska tuon vuoksi me muut voidaan elää suhteellisen normaalisti rokotteinemme ja ilman sinunkaltaistesi hölmöjen seuraa. 

Vierailija
105/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma, että rokote, jonka piti estää sairaalahoidon tarve 99% ei sitten estäkään sitä. 

Niin, ensin piti vähentää tartuntoja, eiku… sitten piti vähentää vakavaa tautia (=sairaalan tarvetta), eiku… Nyt viimeisimpana vedotaan tehohoitoon. Mikähän on totuus?

Vierailija
106/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja, kun kaikki on rokotettu, 100% potilaista on piikitettyjä. Tilastomatikka ei ole rokotevastaisten vahvimpia puolia.

Miksi olisi? Rokotustenhan piti estää 95 % vaikea tautimuoto :) Tai siis itse asiassa alun perin piti estää koko tartunnan. 

Vierailija
107/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo prosenttilukuna näytä vielä periaatteessa pahalta mutta ajatelkaa niin, että 10:stä potilaasta peräti kolme on "täysin" rokotettuja. Ei todellakaan ole tehokas rokote ja sekin vielä hiipuu entisestään.

Miten voit väittää ettei se ole vähän?! Mitä luulet, paljonko olisi potilaita jos kukaan ei ottaisi rokotteita? Jos nyt ajatellaan että vaikka on vain 20% rokottamattomia, niin suhteessa heitä joutuu sairaalaan jo nyt 7/10 potilasta!

Lasket väärin. On vielä oma tilastonsa yhden rokotteen saaneille. Olikohan heitä hoidossa n 10%. Eli sairaalassa 40% on kerran tai kaksi rokotettuja. Onhan tämä nyt hölmöä.

Vierailija
108/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemanriski alle 50-vuotiailla on 0.4-0.5%:a.

Kuolemanriski alle 30-vuotiailla on 0.1%:a.

Lapsilla ja nuorilla lähes olematon.(CDC: 17.10.2021)

Henkilökohtainen kuolemanriski ei muutu muiden rokotusstatuksen mukaan.

Yli 99%:a sairastaneista parantuu.

Vierailija
109/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
110/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOMIOIKAA!

Rokotetut tilastoidaan rokottamattomiksi jos rokotuksesta on kulunut alle 14 vuorokautta.

HUOMIOIKAA!

Tämäkin on puuta heinää, oikea vastaus on viikko, eli normaali ihmisten kalenterissa 7 vuorokautta.

Itse asiassa te molemmat olette väärässä.

Oikea päivä on 21 päivää eli 3 viikkoa.

Eli 3vko sitten piikitetty on yhä rokottamaton näissä tilastoissa. Virallista tietoa THL:lta.

Tmä tekee tilastoista vielä kiinnostavampia - onko suurempikin osa tilastojen rokottamattomista todellisuudessa yhden rokotteen saaneita?

Tässä olisi oikeasti harkinnan paikka päättjille. Miksi kesällä 2020 tartunnat olivat nollassa useana päivänä? Miksi nyt kun rokotekattavuus on yli alkuperäisen 60-70% tavoitteen sairastuneita on enemmän kuin koskaan?

Vierailija
111/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohynek kiihottaa kansaa ja juoksee väen perässä korona rokotteella. Hän haluaa väkisin rokottaa kansan kaikkia keinoja käyttäen. Hullun katse hänellä silmissään.

Vierailija
112/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 100v. pakkorokotetaan?

Jotta tilastot kaunistuvat?

Vierailija
113/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 20 % vähemmistö on 71-prosenttisesti edustettuna sairaalassa.

Rokotteet toimivat.

Liian vaikeaa matikkaa alapeukuttajille.

Vierailija
114/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa rokotukset eivät ole auttaneet koronaan. Kohta neljäs (!!??) kierros. Kaksi rokotetta ei riitä mihinkään.

Vierailija
115/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks vastaava lääkäri kenet tunnen ei ole ottanut rokotetta.

Sillä on sen verran pätevyyttä että on nähnyt niitä salaisia tietoja rok otteesta. Tietoja mitä meille ei kerrota juolkisuuteen.

Missään ei ole todistettu että se piikki auttaa, toiseki se lääkäri tietää rokotettuja paljon ketkä on sairastunut vakavasti tai kuollu koronaan. Lukuja kaunistellaan meille julkisesti. Sitten joillekkin naisille on rokotteesta tullut semmonen etteivät voi saada lapsia enään koskaan ym. muita vaivoja. Hän itse kertoi kun kysyi multa olenko ottanu rokotteen. Vastasin että en ole enkä ota. Kerrankin rehellinen lääkäri.

Moni sitten uskoo vain ne mitä julksesti kerrotaan. Minä uskon häntä koska on nähnyt salaiset tiedot.

Eli totuutta ei tavallisille kansalaisille kerrota vaan asioita kaunistellaan.

Ei hän kaikkea kertonut kun ei varmaan sais kertoa mutta tuon verran sanoi.

Vierailija
116/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piikit pelastaa, eiku....

Oliko nämä perusterveitä ja lyhyt aika rokotuksista? Ei varmasti.

Eikös niitä riskiryhmiä piikitetä jatkuvasti. Eikä tehoa. Missä vika? Väärin rokotettu!

Vierailija
117/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikoissa alkoi 4 rokotuskierros. Täällä rokoteuskovat puolustaa segunda tuotetta. Jonka teho on huono. Suurin osa ei saa vakavaa muotoa muutenkaan. Nyt se laitetaan rokotteen ansioksi.

Vierailija
118/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilastohan ei kerro, kuinka moni tosiasiassa on rokotettu ja kuinka moni ei. Rokotettuja potilaita on tilastoitu rokottamattomiksi siirtelemällä päivämääriä.

Vierailija
119/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä. Vanhukset on melkein kaikki tuplarokotettuja ja heillä ei välttämättä vasta-aineet edes nouse kovin kyvin. Monilla on myös muita sairauksia, jotka vaikuttavat asiaan.

Työikäisistä aniharva rokotettu joutuu sairaalaan, teholle ei juuri kukaan. Sairaalahoidon tarve kestää myös huomattavasti vähemmän aikaa kuin rokottamattomilla vakavasti sairastuneilla.

Työikäisistä aniharva rokottamaton joutuu sairaalaan, teholle ei juuri kukaan. En näe rokotteesta mitään hyötyä.

Vierailija
120/175 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks vastaava lääkäri kenet tunnen ei ole ottanut rokotetta.

Sillä on sen verran pätevyyttä että on nähnyt niitä salaisia tietoja rok otteesta. Tietoja mitä meille ei kerrota juolkisuuteen.

Missään ei ole todistettu että se piikki auttaa, toiseki se lääkäri tietää rokotettuja paljon ketkä on sairastunut vakavasti tai kuollu koronaan. Lukuja kaunistellaan meille julkisesti. Sitten joillekkin naisille on rokotteesta tullut semmonen etteivät voi saada lapsia enään koskaan ym. muita vaivoja. Hän itse kertoi kun kysyi multa olenko ottanu rokotteen. Vastasin että en ole enkä ota. Kerrankin rehellinen lääkäri.

Moni sitten uskoo vain ne mitä julksesti kerrotaan. Minä uskon häntä koska on nähnyt salaiset tiedot.

Eli totuutta ei tavallisille kansalaisille kerrota vaan asioita kaunistellaan.

Ei hän kaikkea kertonut kun ei varmaan sais kertoa mutta tuon verran sanoi.

Mulle se sama lääkäri kertoi, että sai nämä salaiset tiedot, kun oli abduktoituna avaruusalukselle. Avaruusolennot kielsivät kertomasta kaikkea, mutta kehottivat kuitenkin kiristämään foliota tiukemmin pään ympärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme